Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ - ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ

Αναλύει ο Παντελής Σαββίδης
 
Το ερώτημα τώρα είναι πώς θα αντιδράσει ο Ερντογάν, διότι δεν είναι από τους πολιτικούς που γνωρίζει να χάνει.

Παρά το γεγονός ότι το κόμμα το οποίο ίδρυσε και του οποίου ηγήθηκε από τις αρχές του 2000 ήρθε πρώτο κατά τις χθεσινές 18ες τουρκικές βουλευτικές εκλογές, ο Ταγίπ Ερντογάν θεωρείται ο μεγάλος χαμένος της αναμέτρησης. Έστω και αν βρίσκεται στην Προεδρία της Δημοκρατίας και (τυπικά) δεν ηγήθηκε του κόμματος, ο Ερντογάν ήταν ουσιαστικά αυτός που έδωσε τον τόνο στην προεκλογική εκστρατεία. Περιόδευσε σε όλη τη χώρα και ήρθε σε αντιπαράθεση με τους πάντες. Από τους ομοφυλόφιλους και τις γυναίκες μέχρι τους δημοσιογράφους και τον Γκιουλέν.
Ο δεύτερος μεγάλος χαμένος είναι ο πρωθυπουργός Αχμέτ Νταβούτογλου, του οποίου το πολιτικό μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο. Ενδεχομένως η ήττα Νταβούτογλου να έχει το ίδιο σημαντικές επιπτώσεις με την ήττα Ερντογάν.
Στην περίπτωση Ερντογάν, η Τουρκία θα αποφύγει ένα προεδρικό σύστημα που θα οδηγούσε σε αυταρχισμό και την εξουσία ενός ανδρός. Στην περίπτωση Νταβούτογλου, η ευρύτερη περιοχή ίσως απαλλαγεί από την τουρκική φαντασίωση να αναβιώσει, πάση θυσία, νεοοθωμανικά οράματα. Και από αυτήν την άποψη, οι τουρκικές εκλογές δεν είχαν μόνο εσωτερική σημασία αλλά και ευρύτερη, περιφερειακή. Ίσως και διεθνή, διότι, απ’ ό,τι όλα δείχνουν, θα επανεξεταστεί η διφορούμενη στάση της Άγκυρας στο θέμα της Μέσης Ανατολής και ιδιαίτερα της Συρίας και του Ισλαμικού Κράτους.
Νικητής των εκλογών είναι το τελευταίο σε ποσοστά κόμμα, το κουρδικό HDP, στου οποίου την προεκλογική εκστρατεία ηγήθηκε ένας χαρισματικός δικηγόρος ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ο Σελαχατίν Ντεμιρτάς. Το κουρδικό κόμμα πέρασε το εκλογικό όριο του 10%, συγκέντρωσε περίπου 13% των ψήφων και αυτό θεωρείται μεγάλη επιτυχία.
Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν συμπαγείς περιοχές στην Τουρκία στις οποίες η κουρδική πλειοψηφία είναι συντριπτική, για πρώτη φορά τα αποτελέσματα ήταν ευνοϊκά για το κόμμα των Κούρδων και όχι για το AKP του Ερντογάν, ο οποίος κατόρθωνε να αποσπάσει την κουρδική προτίμηση στο όνομα της θρησκείας. Με το HDP διεκδίκησαν την ψήφο των εκλογέων και υποψήφιοι από διάφορα κινήματα (ομοφυλόφιλοι, φιλελεύθεροι, κ.ά.) οι οποίοι πρότασσαν της ιδεολογίας τους την ήττα του Ερντογάν – ουσιαστικά να μην διολισθήσει η χώρα στην εξουσία ενός ανδρός και στον αυταρχισμό.
Διότι η διακύβευση των εκλογών ήταν να μην κατορθώσει το κόμμα του Ερντογάν (Νταβούτογλου τώρα) να συγκεντρώσει τα 2/3 των ψήφων και να προκαλέσει δημοψήφισμα για αλλαγή του καθεστώτος σε προεδρικό, και ει δυνατόν να μην έχει αυτοδυναμία στη Βουλή, ώστε να αναγκαστεί να σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας. Και τα δύο επιτεύχθηκαν.

Δεν αποκλείεται να οδηγήσει τα πράγματα σε νέα εκλογική αναμέτρηση, σύμφωνα με ανώνυμες, χθεσινές, δηλώσεις στελέχους του κόμματός του. Σε μια τέτοια περίπτωση το κλίμα θα πολωθεί ακόμη περισσότερο. Έχοντας αυτό υπόψη, το κουρδικό κόμμα κάλεσε τους οπαδούς του να αποφύγουν τους πανηγυρισμούς, αποδεικνύοντας ωριμότητα πολιτικής σκέψης.
Το όνειρο του Ερντογάν για αλλαγή του συντάγματος κατέρρευσε διότι κανένα από τα τέσσερα κόμματα που εισήλθαν στη Βουλή δεν επιθυμεί προεδρικό σύστημα. Αν αυτό γίνει αποδεκτό από τον Τούρκο πρόεδρο, κυβέρνηση συνεργασίας θα μπορούσε να συγκροτηθεί είτε με το εθνικιστικό κόμμα του Μπαχτσελί είτε με το κόμμα των Κούρδων, το HDP. Μεγάλος συνασπισμός με την κεμαλική αξιωματική αντιπολίτευση αποκλείεται.
Όπως και να έχουν τα πράγματα, η τουρκική εξωτερική πολιτική θα αλλάξει σημαντικά, κυρίως στη Μέση Ανατολή, όπου έχει τελματώσει.
Η συνεργασία με τους «Αδελφούς Μουσουλμάνους» και οι ανατροπές που επιδίωκε στην περιοχή το δίδυμο Ερντογάν- Νταβούτογλου θα αναθεωρηθούν και μια διαφορετική προσέγγιση προς τη Συρία και το Ισλαμικό Κράτος είναι πολύ πιθανή. Οι αλλαγές αυτές είναι σημαντικές διότι θα λειτουργήσουν ως ντόμινο εξελίξεων. Σε σχέση με την Ελλάδα, οι τουρκικές θέσεις είναι πάγιες και δεν αναμένεται σημαντική αλλαγή, παρά μόνο ίσως στο κλίμα των επαφών. Εκεί, όμως, που μπορεί να επιτευχθεί κάποια πρόοδος θα είναι το Κυπριακό, όπου, παρά τις σκληρές θέσεις τους τούρκων εθνικιστών, αν εξευρεθεί λύση θα μπορούσε να γίνει ευκολότερα αποδεκτή.
Από την οπτική γωνία της Αθήνας, η πλέον ευκταία συνεργασία θα ήταν μεταξύ του AKP (κόμματος Ερντογάν) και του κουρδικού HDP, και αυτό παρά το γεγονός ότι τα ελληνικά πολιτικά κόμματα απέφυγαν επιμελώς να αναπτύξουν σχέσεις με τους Κούρδους. Μια παράλειψη που μονίμως επισήμαινε ένας από τους καλύτερους γνώστες του κουρδικού ζητήματος, γεωπολιτικός αναλυτής σήμερα, ο Σάββας Καλεντερίδης.
Η θέση των Κούρδων της Τουρκίας δεν είναι απόσχιση από τη χώρα πάση θυσία, αλλά επανασυγκρότησή της στη βάση της συμμετοχής των Κούρδων ως συνιστώντος στοιχείου του νέου κράτους και όχι ως μειονότητας. Αυτό δηλαδή που ζητά η Τουρκία στην Κύπρο και οι Αλβανοί στα Σκόπια.
Από την άποψη αυτή οι Κούρδοι δεν θα είναι αντίθετοι στην αλλαγή του συντάγματος, αντιθέτως θα το επιδιώξουν – όχι όμως στις διατάξεις που αφορούν το ρόλο του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Αν ένας τέτοιος διάλογος ανοίξει στη γειτονική χώρα, το πολιτικό παιχνίδι θα γίνει πιο περίπλοκο.
Υπαρκτές από την εποχή ακόμη του Βυζαντίου, λαότητες και μειονότητες θα αναδυθούν και θα διεκδικήσουν ρόλο, και ίσως είναι η μοναδική περίπτωση η Τουρκία να αναδομηθεί σε ένα κράτος που θα περιλαμβάνει όλους αυτούς τους λαούς, χωρίς όμως την αναγκαστική επιβολή της ιδεολογίας του τουρκισμού.
Ένα κράτος που θα σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και το διεθνές δίκαιο, χωρίς να απειλεί τους γείτονές του. Τότε θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό σταθεροποιητικό ρόλο και να δώσει ώθηση σε ευρύτερες εξελίξεις.
Στην Τουρκία κάτι φαίνεται να αλλάζει. Διαμορφώνεται μια κοινωνία πολιτών που μπορεί να επηρεάσει τις εξελίξεις, ακόμη και της βαθιάς Ανατολής. Χρειάζεται ξαναδιάβασμα και πολύ προσοχή. Οι τουρκικές εξελίξεις ίσως σημάνουν την αναδόμηση ολόκληρης της περιοχής. Και αυτήν τη φορά, όχι αρνητικά.

http://www.pontos-news.gr/article/135564/kati-simantiko-allazei-stin-toyrkia-dosoyme-prosohi
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2015/06/blog-post_743.html

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΑ «ΘΕΡΜΑ» ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος
 

Παραμονές ελληνικών εκλογών, σχετική πολιτική αστάθεια στην Ελλάδα και οι Τούρκοι πολλαπλασιάζουν τις ανακοινώνεις τους για «θερμά» επεισόδια στο Αιγαίο ενώ από ελληνικής πλευράς δεν γίνεται καμία αναφορά για την όλη κατάσταση που εμφανίζεται σαν εξαιρετικά εύφλεκτη και επικίνδυνη.


Το καινούργιο «σοβαρό» επεισόδιο, σύμφωνα πάντα με τις τουρκικές αναφορές, έγινε στις 16 του Ιανουαρίου στο ανατολικό Αιγαίο και στην ευρύτερη περιοχή του τουρκικού ναυστάθμου Aksaz. Όπως αναφέρει ανακοίνωση του τουρκικού Γενικού Επιτελείου, ένα τουρκικό πολεμικό πλοίο, TCG, ευρισκόμενο καθ’ οδό να αναλάβει υπηρεσία στην μεγάλη τουρκική ναυτική βάση του Aksaz, που βρίσκεται απέναντι από την ελληνική νήσο της Ρόδου στην τουρκική ακτή, προφανώς παραβιάζοντας τα ελληνικά χωρικά ύδατα, υπέστη παρενόχληση από δυο ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη F-16.
Σύμφωνα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς, τα δυο ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη πέταξαν σε χαμηλό ύψος πάνω από το τουρκικό πολεμικό πλοίο παρενοχλώντας την πορεία του επί 40 δευτερόλεπτα, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στο πλήρωμα του τουρκικού πολεμικού. Το γεγονός αυτό καταγράφηκε αμέσως στο τουρκικό Γενικό Επιτελείο το οποίο με σήμα του προς τον ναύσταθμο ζήτησε ετοιμότητα αντίδρασης εκ μέρους της τουρκικής πλευράς, ενώ τα πληρώματα τέθηκαν σε επιφυλακή.

Αυτό το τελευταίο επεισόδιο όπως καταγράφεται πάντα μονομερώς από την
τουρκική πλευρά, είναι το επόμενο ενός «σήριαλ» (τουρκικού;), επεισοδίων που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στο ελληνικό Αιγαίο είτε στον εναέριο, είτε στον θαλάσσιο χώρο. Επειδή δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από ελληνικής πλευράς και επειδή γνωρίζουμε από το παρελθόν τον προβοκατόρικο τρόπο ενημέρωσης της τουρκικής πλευράς, το επεισόδιο χρήζει περισσότερης έρευνας για να διαπιστωθεί η σοβαρότητα του.

Γεγονός πάντως είναι πως η χώρα μας διέρχεται μια περίοδο σχετικής πολιτικής αστάθειας καθώς είμαστε παραμονές πολύ κρίσιμων εκλογών και η ιστορία διδάσκει ότι η άλλη πλευρά του Αιγαίου συχνά έχει προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί παρόμοιες καταστάσεις για δικό της όφελος.
Βέβαια το ζήτημα είναι το πόσο ισχυρή και αποτρεπτική είναι η ελληνική παρουσία στο Αιγαίο.
Μια τέτοια παρουσία, σίγουρα θα αποθαρρύνει τους Τούρκους από κάθε προβοκατόρικη πρόθεση.

Εδώ είναι και το κρίσιμο ερώτημα για την χώρα μας!


Πηγή ΝikosΧeiladakishttp://ethnikonthematon.blogspot.gr/2015/01/blog-post_46.html

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

ΤΑΔΕ ΕΦΗ... "Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑ ΓΙΝΗ ΤΖΑΜΙ" !!!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
 
Ανοιχτή επίθεση κατά των ελληνικών αρχών εξαπολύει η γνωστή τουρκική, φιλοκυβερνητική, (στην ισλαμική κυβέρνηση της Τουρκίας), και ισλαμική εφημερίδα, Yeni Şafak,
στο κυριακάτικο της φύλο, (16/11), γιατί όπως υποστηρίζει κρατούν κλειστά όλα τα τζαμιά της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα η μουσουλμανική κοινότητα της Θεσσαλονίκης, (;;;), να παραμένει χωρίς επίσημο τόπο λατρείας και να καταφεύγει σε υπόγεια και άλλους ανεπίσημους χώρους για να ασκήσει την λατρεία της στο Ισλάμ.
Όπως αναφέρει συγκεκριμένα η τουρκική εφημερίδα, η Θεσσαλονίκη, η οποία από το 1430 μέχρι το 1912, δηλαδή επί περίπου πέντε αιώνες βρίσκονταν υπό την κυριαρχία των Οθωμανών και είχε αρκετά μουσουλμανικά τεμένη που λειτουργούσαν ανελλιπώς, σήμερα είναι χωρίς κανένα τζαμί. Αυτό, σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, έχει την θλιβερή συνέπεια οι μουσουλμάνοι της Θεσσαλονίκης να καταφεύγουν σε υπόγεια πολυκατοικιών, ακόμα και σε γκαράζ, για να ασκήσουν την μουσουλμανική λατρεία. Η τουρκική εφημερίδα κατακρίνει έντονα και το σταμάτημα των εργασιών ανακαίνισης του γνωστού Αλκαζάρ εξ’ αιτίας, όπως αναφέρει, του προσχήματος των εργασιών του μετρό που καθυστερεί την επαναλειτουργία του εν λόγω ιστορικού μουσουλμανικού τεμένους. Παράλληλα κάνει λόγω για την ανάγκη επαναλειτουργίας του Αλατζά Ιμαρέτ, του Γιενή Τζαμί στην οδό αρχαιολογικού μουσείου στο Φάληρο, ενώ προβάλλει και τα άλλα μουσουλμανικά μνημεία, όπως ο Λευκός Πύργος, το Επταπύργιο, το Μπεζεστένι, τα Λουτρά Παράδεισος, για να τονίσει τον οθωμανικό, όπως υποστηρίζει, χαραχτήρα της πόλεως.
Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγο καιρό και συγκεκριμένα στις 29 Ιουλίου σε επίσκεψη τότε του υπουργού Υγείας της Τουρκίας, Mehmet Müezzinoğlu, στα πλαίσια μιας μεγάλης περιοδείας που πραγματοποιούσε σε πολλές περιοχές της Ελλάδας αρχίζοντας από την δυτική Θράκη, είχε ζητήσει ο Άγιος Δημήτριος, δηλαδή ο πολιούχος της πόλης, να ξαναγίνει …τζαμί. Το θράσος του Τούρκου υπουργού, ο οποίος είχε γίνει δεκτός μετά βαΐων και κλάδων από τον τουρκολάγνο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι ο γνωστός καθεδρικός ναός του πολιούχου της Πόλης, του Αγίου Δημητρίου, μετατράπηκε το 1917 σε χριστιανική εκκλησία ενώ ήταν το μεγάλο και ονομαστό Kasımiye Cami, για το οποίο έχει κάνει πολλές και λαμπρές αναφορές ο γνωστός Οθωμανός περιηγητής του δεκάτου πέμπτου αιώνα, Ελβιά Τσελεμπή. Αυτός ο θρασύτατος κ Mehmet Müezzinoğlu, είχε επισκεφτεί τότε τις πόλεις της Δυτικής Θράκης όπου καλούσε την μουσουλμανική μειονότητα να θυμηθεί πως είναι τουρκική και να διεκδικήσει την ταυτότητα της. Από εκεί συνεχίζοντας την «ιστορική» περιοδεία του, ήρθε και στην Θεσσαλονίκη όπου έγινε δεκτός με ιδιαίτερες τιμές από τον γνωστό και μη εξαιρετέο τουρκολάγνο δήμαρχο, ο οποίος του υποσχέθηκε ότι η πόλη σύντομα θα ξαναθυμίζει τις ένδοξες μέρες της… οθωμανικής κυριαρχίας της.
Εμπρός λοιπόν να ξανακάνουμε την Θεσσαλονίκη μουσουλμανική πόλη εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της και οι μιναρέδες να λογχίζουν τον ουρανό της άλλοτε συμπρωτεύουσας της Ελληνορθόδοξης, Ανατολικής, Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, με τις ευλογιές των Τούρκων, αλλά και των τουρκολάγνων της πόλης.
Αλλοίμονο μας!


http://editions-internetpromotion-webradio.blogspot.gr/2014/11/blog-post_1.html

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΓΔΜ

Γράφει ο Παύλος Αλτίνης
Δικηγόρος, Φλώρινα

Η Τουρκία εμφανίζεται εδώ και καιρό ως μία «περιφερειακή δύναμη», η οποία φροντίζει με πολλούς τρόπους να κάνει αισθητή την παρουσία της και όχι μόνον στην Θράκη. Η Τουρκία μέχρι και την Κίνα προκάλεσε εμφανιζόμενη ως αυτοχρισθείσα προστάτις «τουρκικής μειονότητας» εντός του εδάφους της Κίνας.

Για να τα βάλει με την Κίνα η άρχουσα τάξη της Τουρκίας, θα πρέπει είτε μην έχει ιδέα περί του τι σημαίνει «Κίνα», δηλαδή θα πρέπει να αποτελείται από τελείως άχρηστους, είτε «κάποιος» να την βάζει μπροστά ως πολιορκητικό κριό. Είναι άξιο λόγου όμως να σημειώσουμε το ότι η Τουρκία τόλμησε να προκαλέσει την Κίνα, ή χρησιμοποιήθηκε για να προκληθεί η Κίνα. Αφού προκάλεσε την Κίνα, γιατί να μην προκαλέσει την οποιαδήποτε άλλη χώρα; Γιατί να μην αναμειχθεί στην Ελλάδα, στην Αλβανία, στο Κοσσυφοπέδιο, στην Σερβία, στην ΠΓΔΜ, στην Βουλγαρία; Γιατί να μην το παίξει «χωροφύλακας» στα Βαλκάνια;

Σήμερα βλέπουμε ότι η Τουρκία αναμειγνύεται στην Συρία.

Αυτό που είναι άγνωστο, αυτό που κανένα μέσο μαζικής ενημέρωσης δεν αναφέρει, είναι το πώς αναμειγνύεται η Τουρκία στα της Δυτικής Μακεδονίας. Η ανάμειξη στα της Δυτικής Μακεδονίας περιλαμβάνει και τα της ανάμειξής της στο Μοναστήρι της ΠΓΔΜ. Για όλους, πλην της Ελλάδος, τους δρώντες στα του λεγομένου «Μακεδονικού», η Δυτική Μακεδονία και το Μοναστήρι της ΠΓΔΜ αντιμετωπίζονται ως ένας ενιαίος γεωπολιτικός χώρος. Ομοίως και από την Τουρκία.

Τα γεγονότα περιλαμβάνουν και τα εξής:

Συνεργασία στελεχών του Ουρανίου Τόξου (ΟΤ) με άτομα που, συνεργαζόμενα με το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή, προωθούν τον εκτουρκισμό της Θράκης. Επανειλημμένως έχουν γίνει εμφανίσεις στην πόλη της Φλώρινας και σε συγκεκριμένα χωριά του νομού Φλώρινας.

Στην πόλη της Φλώρινας έγιναν επισκέψεις σε σπίτια στον οικισμό των τσιγγάνων («νεοφωτίστων»). Όσον αφορά τους τσιγγάνους της Φλώρινας, οι οποίοι έχουν διασυνδέσεις και με τσιγγάνους της Αλβανίας και της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, θα πρέπει να είναι αναμενόμενο ότι η Τουρκία ακολουθεί την ίδια πολιτική και μέθοδο, με αυτήν που ακολουθεί απέναντι στους τσιγγάνους της Θράκης. Ο στόχος της Τουρκίας είναι να αποδείξει ότι υπάρχει τσιγγανο-τουρκική μειονότητα στην Φλώρινα.

Τα συγκεκριμένα χωριά στα οποία έγιναν επισκέψεις σε σπίτια, χαρακτηρίζονται από ορισμένους ως «τουρκόφωνα». Και αυτό διότι κατοικούνται από απογόνους προσφύγων του 1922, οι οποίοι χαρακτηρίζονταν ως «τουρκόφωνοι». Γίνεται προσπάθεια να διαχυθεί το μήνυμα σχετικά με τους πρόσφυγες του 1922 που ήλθαν στην Ελλάδα, αφ’ ενός, ότι «ήλθαν» και δεν «εξεδιώχθησαν» και αφ’ ετέρου, ότι δεν «ήλθαν» ως «Έλληνες» αλλά ως «Ορθόδοξοι». Αυτή η προπαγάνδα συνδυάζεται και με την ίδρυση του «Τουρκο-ορθόδοξου Πατριαρχείου», ως αντιπάλου δέους προς την Ελληνο-ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και ως μέσον ελέγχου του Οικουμενικού Πατριαρχείου (το οποίο θεωρεί ως ποίμνιό του τους «Ρωμιούς» και όχι, ή όχι μόνον, τους Έλληνες).

Δεν πρέπει να αποκλείσουμε ότι, η Τουρκία ενδεχομένως να έχει και ως στόχο, να προωθηθεί η ιδέα ότι οι Πόντιοι είναι «Πόντιοι» και όχι «Έλληνες». Δηλαδή, το να αποσυνδεθεί η έννοια του «Ποντίου» από αυτήν του «Έλληνα». Κάτι παρόμοιο επιχειρείται (από διαφόρους και όχι μόνον την Τουρκία) και στην Μακεδονία, όπου επιχειρείται να τονισθεί η νομιμοφροσύνη προς την ιδιαιτέρα πατρίδα, προς την οποία η Πατρίδα, εκπροσωπούμενη συνήθως από κατωτέρους των προσδοκιών πολιτικών, εμφανίζεται ως «αντίπαλος». Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τονίζεται η έννοια του «Μακεδόνα» και αντιδιαστέλλεται προς αυτήν του «Έλληνα». Τα ίδια συμβαίνουν πέραν της Μακεδονίας και σε άλλα μέρη της Ελλάδος, πχ. Κρήτη, Κέρκυρα.

Τηλεοπτικά κανάλια της ΠΓΔΜ έχουν επανειλημμένως προσφέρει βήμα, σε ανθρώπους που προωθούν τον εκτουρκισμό της Θράκης, για να περάσουν τις ιδέες τους περί Ελλάδος, Ελλήνων και Ελληνισμού. Με άλλα λόγια, παρατηρείται ένας είδος «συμμαχίας», αυτών που προωθούν τον «Μακεδονισμό» με αυτούς που προωθούν τον «Τουρκισμό». Το αστείο είναι ότι οι «Μακεδονίζοντες» των Σκοπίων δεν αντιλαμβάνονται ότι η Τουρκία έχει βλέψεις και εναντίον τους.

Τουρκικά κινηματογραφικά συνεργεία επί πολλούς μήνες κινηματογραφούσαν στο Μοναστήρι της ΠΓΔΜ. Δεν γνωρίζω τι ήταν αυτό που κινηματογραφούσαν. Αυτό που ξέρω είναι ότι είχε ιστορικό περιεχόμενο. Πόσο βέβαιο είναι ότι, δεν πρόκειται για προπαγάνδα που προωθεί την ιδέα ότι το Μοναστήρι είναι τούρκικο;

Έχω γίνει αυτόπτης μάρτυς ομάδας Τούρκων τουριστών στο Μοναστήρι, οι οποίοι περιηγούμενοι στην παλιά αγορά της πόλεως, σταμάτησαν γύρω από έναν πέτρινο στύλο ύψους περί το 1,5 μέτρο και άρχισαν αν τραγουδούν ένα τούρκικο τραγούδι ή εμβατήριο.

Υπάρχουν πολλά περιστατικά τα οποία είναι δυνατόν να θεωρηθεί ότι συνιστούν επίθεση της προπαγάνδας του παντουρκισμού.

Πολλοί στην Δ.Μακεδονία και στην ΠΓΔΜ θεωρούν ότι η Τουρκία συνιστά έναν πολύ ισχυρό δρώντα στην περιοχή, μία «περιφερειακή δύναμη», στην οποία καλόν θα είναι να μην αντιταχθεί κανείς. Η Τουρκία έχει ξεκινήσει έναν ψυχολογικό πόλεμο, προσπαθώντας να πείσει ότι είναι πανίσχυρη, έτσι ώστε να νικήσει χωρίς να της αντιταχθούν, δηλαδή χωρίς να πολεμήσει. Κάτι παρόμοιο έκανε και η Γερμανία στην αρχή του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου στην Ευρώπη, όταν νικούσε χωρίς να πολεμάει, μέχρι που έφτασε στα Ελληνικά σύνορα, οπότε και φάνηκε ότι δεν ήταν τόσο αήττητη όσο ήθελε να εμφανίζεται.

Δια της Τουρκίας επιχειρείται να τοποθετηθεί ένας «χωροφύλακας» στην περιοχή των Βαλκανίων. Παράλληλα, η Τουρκία επιχειρεί, παίζοντας το δικό της παιγνίδι, να προωθήσει τον παντουρκισμό.

Δεν με πείθει η άποψη ότι ο σκοπός της ανάμειξη της Τουρκίας στα των Βαλκανίων είναι η δημιουργία αναταραχής. Και δεν με πείθει για τον εξής απλούστατο λόγο. Με λίγους «αντιεξουσιαστές» μπορεί πιο εύκολα και ανέξοδα να δημιουργηθεί αναταραχή, δεν χρειάζεται να οικοδομηθεί ένας πανάκριβος, και ατελέσφορος, πύργος της Βαβέλ σαν την σημερινή Τουρκία. Άλλωστε, είναι γνωστό και ότι αναταραχή σημαίνει «αναμπουμπουμπούλα» και ότι στην «αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται». Όμως, όπως κατέδειξαν τα πρόσφατα γεγονότα στην Ουκρανία, αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι το ποιος είναι ο λύκος, που θα χαρεί στην αναμπουμπούλα.

Η άποψη του γράφοντος είναι ότι η Τουρκία είναι πολύ εύθραυστη και αδύναμη, και, για τον λόγο αυτόν, απολύτως ανίκανη είτε να προωθήσει τον παντουρκισμό, είτε να παίξει τον ρόλο του «χωροφύλακα» της περιοχής. Η Τουρκία είναι εύθραυστη διότι αποτελείται από ένα σύνολο εθνών και θρησκευμάτων που αντιμάχονται το ένα το άλλο. Αλλά κυρίως είναι εύθραυστη, διότι πολύ μεγάλο μέρος του λαού της είναι πάμφτωχοι, ενώ ένα πάρα πολύ μικρό μέρος του λαού της είναι βαθύπλουτοι. Αυτή η ανισοκατανομή του εισοδήματος, σε συνδυασμό με την νοοτροπία του «αφέντη» που έχει η ολιγαρχική κρατικοδίαιτη πλουτοκρατία της Τουρκίας, κάνει την πλειοψηφία του λαού της να μην είναι διατεθειμένη να πολεμήσει και να σκοτωθεί για «εθνικά ιδανικά», που δεν είναι τίποτε άλλο εκτός από τα συμφέροντα της ως άνω πλουτοκρατίας.

Το ότι η Τουρκία είναι αδύναμη καταδεικνύεται από το ότι, σύμφωνα με δημοσιεύματα τουρκικών εφημερίδων, πολλοί αξιωματικοί του τουρκικού στρατού έχουν καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου για βασανισμούς και βιασμούς στρατιωτών τους. Είναι πολύ πιθανόν ότι αυτά έχουν όντως συμβεί, δεδομένου ότι η νοοτροπία του «αφέντη» βρίσκει πολύ πιο πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί στον στρατό, όπου η πειθαρχία αποτελεί αρετή και καθήκον. Ένας στρατιώτης ο οποίος έχει βιασθεί ή βασανισθεί, στην μάχη δεν θα σκοτώσει ΓΙΑ ΤΟΝ αξιωματικό του, αλλά θα σκοτώσει ΤΟΝ αξιωματικό του.

Στο σημείο αυτό αναφέρω ότι, σύμφωνα με ό,τι έχει περιέλθει σε γνώση μου, χωρίς ασφαλώς να είμαι αυτόπτης μάρτυς, στην Κύπρο το 1974 βρέθηκαν πολλοί Τούρκοι στρατιώτες σκοτωμένοι στα άρματά τους, οι οποίοι ήταν αλυσοδεμένοι στις θέσεις τους!

Και μην βιαστεί κανείς να με αντικρούσει μιλώντας για το πόσα αεροπλάνα, πλοία ή άρματα έχει η Τουρκία. Δεν αρκούν τα όπλα για να κερδηθεί ένας πόλεμος. Άλλο να πολεμά κάποιος «υπέρ βωμών και εστιών» και άλλο να πολεμά για να υπερασπιστεί την πολιτική που διαμόρφωσε ένα think-tank. Αυτή την αλήθεια ανακάλυψαν οι ΗΠΑ στο Βιετνάμ, στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν. Επίσης και η ΕΣΣΔ την ανακάλυψε στο Αφγανιστάν. Πως είναι δυνατόν μια υπερδύναμη με τρομακτικά όπλα, μέσα, τεχνολογία και τεράστιο αριθμό ενστόλων, πρακτόρων μυστικών υπηρεσιών και συμμάχων να μην μπορεί να καθυποτάξει ένα «τσούρμο ξυπόλητων» (δεν το εννοώ υποτιμητικά, αλλά για να καταδείξω το ότι είναι ανοργάνωτοι και με υποτυπώδη εξοπλισμό) Ταλιμπάν; Εκτός και εάν κάνω λάθος και οι Ταλιμπάν έχουν καθυποταχθεί …

Η Τουρκία δεν είναι υπολογίσιμος πολιτικο-στρατιωτικός παράγων από μόνη της. Η Τουρκία είναι το εργαλείο, ο πολιορκητικός κριός μιας άρχουσας τάξης που ηγείται της Δύσεως. Μιάς άρχουσας τάξης βαρβαρίζουσας, που δεν έχει καμία σχέση με την Δύση που εκπολιτίσθηκε από το Ελληνικό πνεύμα. Μιάς άρχουσας τάξης που έχει υλιστικά και μόνον κίνητρα και έχει κάνει θεό της το χρήμα. Μίας άρχουσας τάξης η οποία είναι έτοιμη να θυσιάσει τα πάντα στον βωμό του χρήματος, ακόμη και την ελευθερία της. Αυτό δε το τελευταίο είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό το οποίο και την κατατάσσει στους «βαρβάρους».

Αν και συνεπής, αλλά έντιμος, μη-μαρξιστής, θεωρώ ότι για να ερμηνεύσουμε τα τεκταινόμενα πρέπει να προσφύγουμε στο μαρξιστικό μοντέλο της ταξικής κοινωνίας και να εννοήσουμε ότι αυτά που συμβαίνουν, έχουν σαν στόχο την προώθηση των συμφερόντων της άρχουσας τάξης σε βάρος της πλειοψηφίας του λαού.

Επίσης θεωρώ ότι η διέξοδος στα σημερινά αδιέξοδα είναι αποτέλεσμα της εφαρμοζομένης πολιτικής. Αυτή η πολιτική πρέπει να αλλάξει, διότι αυτό επιτάσσει το συμφέρον όλων, και το συμφέρον της βαρβαρίζουσας άρχουσας τάξης της Δύσεως. Η αλλαγή θα πρέπει να ξεκινήσει από τα θεμελιώδη. Η ακολουθούμενη πολιτική πρέπει να αποβαρβαριστεί. Επίσης, τα στελέχη που θα κληθούν να διαμορφώσουν και εφαρμόσουν την εν λόγω πολιτική, πέραν των τίτλων σπουδών που θα κατέχουν, επιβάλλεται να είναι ηθικά συναισθηματικά και πνευματικά ισορροπημένα, διότι «πάντων μέτρον άνθρωπος». Ανισσόροποι άνθρωποι, όσους τίτλους σπουδών και εάν έχουν μόνον κακό κάνουν σε όλους.

http://kostasxan.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6311.html

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ : ΜΥΘΟΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ


    Του Κώστα Πικραμένου
    Συμβούλου Εξαγωγών, ειδικού σε θέματα  
    Εconomic Intelligence.
  
    Ο όρος Neottomanism (Νεο-οθωμανισμός) εισήχθη στο δημόσιο ακαδημαϊκο διάλογο στα μέσα της περασμένης δεκαετίας. Μετά την ανάληψη της ηγεσίας του Τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών από τον καθηγητή Αχμέτ Νταβούτογλου ο συγκεκριμένος όρος χρησιμοποιείται πλέον κατά κόρον τόσο από τα ΜΜΕ όσο και από τις πολιτικές ελίτ των γειτονικών με την Τουρκία κρατών.
    Οι περισσότεροι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, διπλωμάτες και πανεπιστημιακοί χρησιμοποιούν τον όρο «νεο-οθωμανισμός» για να εξηγήσουν συγκεκριμένες πολιτικές και επιλογές της Τουρκίας στον εγγύς Βαλκανικό και Ευρω-ασιατικό χώρο. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν τον εννοιολογικό προσδιορισμό του Νεο-οθωμανισμού.
    Ορισμός:  Νεο-οθωμανισμός είναι μία νέα φαντασίωση της σύγχρονης Τουρκίας η οποία πηγάζει από τη γεωγραφία και την ιστορία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
    Οι θεωρητικοί του Νεο-οθωμανισμού
    Πρόκειται για πανεπιστημιακούς με σπουδές στο εξωτερικό, πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και κοσμοπολίτικη θεώρηση της διεθνούς σκηνής. Οι άνθρωποι αυτοί κινούνται πέριξ του Αχμέτ Νταβούτογλου και λειτουργούν ως κομιστές της νεο-οθωμανικής φαντασίωσης συμμετέχοντας σε ημερίδες και συνέδρια τόσο σε Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες όσο και στις ΗΠΑ.
     Συγκεκριμένα οι θεωρητικοί του Νεο-οθωμανισμού είναι οι: Ibrahim Kalin, Hakan Yavuz, Βulent Aras, Ηakan Fidan. Oι άνθρωποι αυτοί είναι απολύτως άγνωστοι στο Ελληνικό κοινό και στη συντριπτική πλειονότητα πολιτικών, δημοσιογράφων και αναλυτών.
    Ο Ιbrahim Kalin (2η φωτογραφία) είναι σύμβουλος Εξωτερικής πολιτικής του Τούρκου Πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν και επικεφαλής του Γραφείου Δημόσιας Διπλωματίας που υπάγεται απευθείας στον Γραφείο Πρωθυπουργίας της Τουρκικής Κυβέρνησης. Ο Κalin  έχει επισκεφτεί επανειλλημένως την Αθήνα (με τον Εγεμέν Μπαγίς, υπεύθυνο Ευρωπαϊκών υποθέσεων της Τουρκίας) προκειμένου να «εξηγήσει» στον, αλήστου μνήμης, κ. Δρούτσα (πρώην ΥΠΕΞ) αλλά και στα στελέχη του ΕΛΙΑΜΕΠ, κεκλεισμένων των θυρών, το …όραμα της Τουρκίας για την νεο-οθωμανική Ελλάδα του 21ου αιώνα. Ο Κalin έχει διδάξει Ιστορία του Ισλάμ σε αμερικανικά πανεπιστήμια, αρθρογραφεί στην αγγλόφωνη έκδοση της εφημερίδας ΖΑΜΑΝ (συμφερόντων κοινότητας Φετουλάχ Γκιουλέν) και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες στο πλαίσιο εδραίωσης των σχέσεων της Τουρκίας με το Μουσουλμανικό κόσμο. (1,2 δις πιστοί)
    Ο Βulent Aras είναι το «δεξί χέρι» του Τούρκου ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου. Μόλις ο Νταβούτογλου ανέλαβε το Υπουργείο Εξωτερικών (2009) ο Βulent Aras διορίστηκε επικεφαλής του Κέντρου Στρατηγικών Μελετών (SAM) του Τουρκικού ΥΠΕΞ, δηλαδή του πλέον νευραλγικού τομέα Ανάλυσης και Σχεδιασμού της Τουρκικής Διπλωματίας. Είναι εκ των ιδρυτών του SETAV, ισχυρού φιλοκυβερνητικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών της Τουρκίας που χρηματοδοτείται από κονδύλια του Τουρκικού ΥΠΕΞ. (Όπως αντιστοίχως το «Ελληνικό» ΕΛΙΑΜΕΠ, μόνο που οι Τούρκοι παράγουν …έργο και έρευνα για την πατρίδα τους).
    Ο Hakan Yavuz (3η φωτογραφία) είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Salt Lake City των ΗΠΑ. Απολαμβάνει μεγάλης εκτίμησης στους κύκλους Τουρκολογίας σε Ευρώπη και Αμερική. Έχει συγγράψει με τον John Esposito (καθηγητή του Πανεπιστημίου Georgetown) το πόνημα «Toυρκικό Ισλάμ και Κοσμικότητα: Το κίνημα του Φετουλάχ Γκιουλέν». Σημερα διδάσκει στο Κέντρο Μέσης Ανατολής στο Salt Lake City. Δεν κατέχει επίσημα κρατική θέση στην Τουρκία αλλά διαθέτει μεγάλη επιρροή στο ακαδημαϊκό κατεστημένο των ΗΠΑ
    Ο Ηakan Fidan είναι Διοικητής της ΜΙΤ (Milli Istihbarat Teskilati), της μυστικής υπηρεσίας πληροφοριών της Τουρκίας. Πρώην στρατιωτικός με αξιόλογες σπουδές εκπόνησε διατριβή για την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πληροφοριών της γείτονας χώρας. Διέτελε Διοικητής του Κρατικού Οργανισμού Αναπτυξιακής Βοήθειας (ΤΙΚΑ) και Υποδιοικητής της ΜΙΤ επί θητείας Τανέρ. 
    Τα εργαλεία του Νεο-οθωμανισμού
    H Toυρκική ήπια δύναμη διαθέτει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και μηχανισμών οι οποίοι απολαμβάνουν αδράς χρηματοδότησης τόσο από κρατικούς πόρους όσο και από επιχειρήσεις του λεγόμενου Ισλαμικού κεφαλαίου. Παρουσιάζουμε ενδεικτικά τις πλέον δραστήριες οργανώσεις τον προυπολογισμό των οποίων θα ζήλευαν σήμερα ακόμη και Ελληνικά Υπουργεία.
    Υπουργοί, Βουλευτές, Κρατικοί Αξιωματούχοι, στελέχη του ΑΚΡ τιμούν με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις και τις δράσεις των κάτωθι ΜΚΟ και Κρατικών Φορέων στα πλαίσια της Δημόσιας Διπλωματίας. Δεν είναι τυχαίο ότι ο πρώην Διοικητής του ΤΙΚΑ είναι σήμερα Διοικητής των Μυστικών Υπηρεσιών της Τουρκίας. Σύμπτωση άραγε;
    TIKA
    Ο Τουργκουτ Οζάλ προκειμένου να κερδίσει «τις καρδιές» του Τουρκικού κόσμου της Κεντρικής Ασίας, του Καυκάσου και των Βαλκανίων ίδρυσε το 1992 τον Οργανισμό Ανάπτυξης και Συνεργασίας (ΤΙΚΑ). Την περίοδο 1992-2002 ο ετήσιος προυπολογισμός του ΤΙΚΑ αφορούσε μερικές δεκάδες εκατομμύρια δολλάρια με προτεραιότητα τις τουρκόφωνες χώρες της Ασίας. Μόλις ήλθε στην εξουσία το ΑΚΡ (το 2002) ο προυπολογισμός του ΤΙΚΑ εκτινάχθηκε από 85 εκ δολλάρια  στα …967 εκ δολλάρια (το 2010) ! (Σημ: Ο προυπολογισμός της ΕΥΠ είναι πολύ χαμηλότερος του ΤΙΚΑ) 
    Το ΤΙΚΑ δραστηριοποιείται όχι μόνο σε ανθρωπιστικές δράσεις εν καιρώ φυσικών καταστροφών αλλά και σε αναπτυξιακά έργα όπου την μερίδα του λέοντος των κατά τόπους εργολαβιών λαμβάνουν οι κατασκευαστικές επιχειρήσεις της MUSIAD.
    Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας
 Πρόσφατα ιδρύθηκε υπό την αιγίδα του Γραφείου του Πρωθυπουργού της Τουρκίας, το Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας το οποίο διευθύνει ο  Ιbrahim Kalin, θεωρητικός του Νεοθωμανισμού. Το συγκεκριμένο γραφείο χρηματοδοτείται από το Γραφείο της Πρωθυπουργίας και έχει ως στόχο μεταξύ άλλων την προστασία, αναπαλαίωση ή συντήρηση Οθωμανικών Μνημείων στα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και την Κεντρική Ασία. Όσον αφορά στην Ελλάδα, στόχος είναι η λειτουργία του Fethiye τζαμί στην Αθήνα και η Καβάλα σε πρώτη φάση. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει ολοκληρωθεί η καταγραφή των Οθωμανικών μνημείων της Ελλάδος από το Υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας.
    ΤURK KIZILAY
    H Τουρκική Ημισέληνος δραστηριοποιείται σε μουσουλμανικές «χώρες στόχους» όπως η Γάζα, η Σομαλία, το Ιράν, το Κιργιστάν, το Ουζμπεκιστάν, η Συρία, το Μπαγκλαντες. Αποτελεί μηχανισμό soft power (ήπια δύναμη) και επιδιώκει μέσω ανθρωπιστικών αποστολών να κερδίσει «τις καρδιές του τοπικού πληθυσμού». Με αυτό το τρόπο βελτιώνεται η εικόνα της Τουρκίας ως ηγέτιδας του μουσουλμανικού κόσμου και ανοίγονται «αγορές» για τις εξαγωγικές και κατασκευαστικές εταιρίες της Τουρκίας. Την ίδια στιγμή η δραστηριότητα της Τουρκικής Ημισελήνου στην ΝΑ Τουρκία στοχεύει στην «χειραγώγηση» του κουρδικού πληθυσμού σε πλήρη συνεργασία με τους τοπικούς βουλευτές του ΑΚΡ.
    Τurkish Airlines
    Oι Τουρκικές Αερογραμμές αναδείχτηκαν η καλύτερη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης για τα έτη 2011-2012. Τα τελευταία χρόνια έχει επεκτείνει τα δρομολόγια της συνδέοντας την Κών/πολη με πολλές αφρικανικές και ασιατικές πρωτεύουσες. Είναι χορηγός του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ και της ομάδας καλαθοσφαίρισης του Αμαρουσίου! Έχει ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονική – Κων/πολη και φιλοδοξεί να επεκταθεί και σε νέους προορισμούς. Η κατάργηση της βίζας για υπηκόους τρίτων χωρών και τα νέα δρομολόγια των ΤΑ οδηγούν χιλιάδες αφρικανούς  στη Πόλη και από εκεί στον Έβρο και τα παράλια της Μικράς Ασίας προκειμένου να εισέλθουν παράνομα στην Ευρώπη…
    KIMSE YOK MU
    Πρόκειται για την ανθρωπιστική οργάνωση της κοινότητας Φετουλάχ Γκιουλέν. Ιδρύθηκε το 2004 από στελέχη του τηλεοπτικού σταθμού Samanyolu και είναι ιδιαίτερα δραστήρια στην ΝΑ Τουρκία. Διατηρεί παραρτήματα σε 29 πόλεις της Τουρκίας ενώ στο εξωτερικό έχει πραγματοποιήσει ανθρωπιστικές αποστολές στη Παλαιστίνη, Λίβανο, Περού, Μπαγκλαντες, Σουδάν, Κίνα, Γάζα και Αϊτή.
    YUNUS EMRE
    Πρόκειται για Κέντρα Τουρκισμού όπου προβάλλεται η Τουρκική Κουλτούρα και Γλώσσα. Λειτουργεί στα πρότυπα του Γαλλικού Ινστιτούτου ή του Γερμανικού Goethe. Στόχος είναι η πολιτιστική διεισδυση σε χώρες με μουσουλμανικές κοινότητες προκειμένου να εδραιωθεί η νοσταλγία για το Οθωμανικό παρελθόν και να ενισχυθεί η έλξη για τη σύγχρονη Τουρκία. Σήμερα τα Πολιτιστικα Κέντρα Υunus Emre λειτουργούν σε 24 χώρες σε ολόκληρο το κόσμο (σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή). Σύντομα και στην Ελλάδα;
    IHH
    Η ΜΚΟ «Ιnsan Hak ve Hurriyetleri» πρόσκειται στους Αδελφούς Μουσουλμάνους και την Παλαιστινιακή Χαμάς. Συνεργάζεται με τους επίσημους κρατικούς φορείς ανθρωπιστικής βοήθειας της Τουρκίας (ΤΙΚΑ, Τurk Kizilay). To Μάιο 2010 μίσθωσαν το ΜΑVI MARMARA το οποίο και κατελήφθη από τους Ισραηλινούς ΟΥΚ στα διεθνή χωρικά ύδατα, έξω από τη Γάζα, με 9 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες.
    Ελληνικός Νεο-οθωμανισμός
    Από τις αρχές του 21ου αιώνα επιχειρείται μία «διακριτική αναβίωση» της Οθωμανικής επιρροής μέσω μηχανισμών ήπιας δύναμης (soft power). H πολιτική «μηδενικών προβλημάτων» με τις γειτονικές χώρες αποτελεί θεωρητική πλατφόρμα του Αχμέτ Νταβούτογλου προκειμένου να λειτουργήσει ως πλαίσιο άσκησης ήπιας δύναμης.
    Έτσι εξηγείται η πρόταση για σύσταση Συμβουλίου Στρατηγικής Συνεργασίας Ελλάδος – Τουρκίας που υπέβαλε ο Αχμέτ Νταβούτογλου την άνοιξη του 2010. Ο ΓΑΠ αλλά και ο νυν Πρωθυπουργός «τσίμπησαν» το δόλωμα Νταβούτογλου και συνεχίζουν μία επικίνδυνη για τα Εθνικά συμφέροντα τακτική. Ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΞ να διαβάσει το παρόν άρθρο με προσοχή…  
    Όσον αφορά στην σταδιακή μετατροπή της Ελλάδος σε νεο-οθωμανική επαρχία (yeni osmanli vilayeti) τα «σημεία των καιρών» είναι ορατά αν και σε πρώτη φάση δρομολογείται μία αναγνωριστική προσέγγιση. Συγκεκριμένα:
    1) Η Υπουργική απόφαση Μαριέττας Γιαννάκου (Υπουργού Παιδείας επί κυβέρνησης ΝΔ) για εισαγωγή της Τουρκικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
    2) Η Ιδρυση Τμήματος Τουρκικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και η έκδοση στα ελληνικά του ΝUTUK (η ομιλία του Κεμάλ στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση)
    3) Τα Ερευνητικά προγράμματα Οθωμανικής κληρονομιάς του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.
    4) Οι ημερίδες «κεκλεισμένων των θυρών» του ΕΛΙΑΜΕΠ με τους ιθύνοντες του Νεο-οθωμανισμού στην Τουρκία (π.χ. βλ. την 4η φωτογραφία)
    5) Η ταινία του Ηρακλή Μήλλα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 2011
    6) Η παραγωγή του ΣΚΑΙ για το «1821» με επιστημονικό υπεύθυνο τον Θάνο Βερέμη του ΕΛΙΑΜΕΠ
    7) Η καταγραφή από το Τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών όλων των Οθωμανικών μνημείων στην Ελλάδα και η πίεση για άμεση αναστύλωση τους
    8) Οι «παιδαγωγικές» εκδόσεις του Κέντρου για την Δημοκρατία στα Βαλκάνια με έδρα την Θεσσαλονίκη
    9) Το αφιέρωμα του περιοδικού Aksiyon (συμφερόντων κοινότητας Φετουλάχ Γκιουλέν) για την Θεσσαλονίκη με τις δηλώσεις του Δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.
   10)  Οι Τουρκικές Τηλεοπτικές Σειρές που τυγχάνουν επιχορήγησης από το Τουρκικό Υπουργείο Πολιτισμού και προβάλλονται στα Ελληνικά Ιδιωτικά κανάλια
   11) Η δραστηριότητα του Δικτύου Ναβαρίνο στη Θεσσαλονική και η συνεργασία του με νεο-οθωμανικούς κύκλους
    Οι πρωτοβουλίες Μπουτάρη
    Ο Γιάννης Μπουτάρης, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης (…λόγω αποχής;) έχει θέσει ως στόχο της θητείας του την προσέλκυση Τούρκων τουριστών με …κάθε κόστος. Στα πλαίσια των δημοσίων σχέσεων του με Τούρκους θεσμικούς (Δημάρχους, Επιμελητήρια, Τουριστικούς Πράκτορες) αλλά και τον θεωρητικό της νέας φαντασίωσης περί Νεο-οθωμανισμού Αχμέτ Νταβούτογλου, ο Γιάννης Μπουτάρης ασυνείδητα λειτουργεί ως η 5η Φάλλαγα της Τουρκικής διείσδυσης στη Βόρεια Ελλάδα εν γένει.
    Συνάντηση με Δημάρχους
    H τουριστική και επιχειρηματική συνεργασία αλλά και θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη με τον δήμαρχο του κεντρικού δήμου της Άγκυρας, Τζάνκαγια, Μπουλέντ Τανίκ και τον πρώην δήμαρχο της τουρκικής πόλης Ντιντίμ, Μεχμέτ Σουσαλάν. Πρέπει να σημειώσουμε ότι η πόλη Ντιντίμ (Δίδυμα) βρίσκεται έναντι του Φαρμακονησίου και αποτελεί σταθμό μεταγωγών λαθρομεταναστών με βάση επίσημα Τουρκικά κρατικά έγγραφα. Αλήθεια ξέρει με ποιους συνδιαλέγεται ο Δήμαρχος…;
    Συνάντηση με τον Πρόξενο
    Για τη  στελέχωση  γραφείου εμπορικού ακολούθου της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη, την προώθηση της επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών και την αύξηση της προσέλευσης Τούρκων τουριστών στη Θεσσαλονίκη, συζήτησε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης με τον απερχόμενο Γενικό Πρόξενο της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη Χουσεϊν Οζντεμίρ στη διάρκεια εθιμοτυπικής συνάντησης στο Δημαρχείο.
     Κατά την αποχαιρετιστήρια επίσκεψη του κ. Οζντεμίρ η οποία έγινε σε εγκάρδιο κλίμα επισημάνθηκαν και από τις δύο πλευρές οι δυνατότητες διεύρυνσης της οικονομικής συνεργασίας και της περαιτέρω προώθησης του τουρισμού, μετά την έναρξη της αεροπορικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινούπολης, με απευθείας πτήση, από την Turkish Airlines.
    Συνάντηση με τον Νταβούτογλου
    Τον υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο νέο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο εθιμοτυπικής συνάντησης.
     Κατά τη διάρκεια της μισάωρης συζήτησής τους, ο κ. Μπουτάρης επισήμανε τις προτεραιότητες της νέας δημοτικής αρχής να αυξηθεί η τουριστική κίνηση από Τουρκία προς την Ελλάδα, αλλά και οι οικονομικές συναλλαγές μεταξύ ελληνικών και τουρκικών επιχειρήσεων και ενημέρωσε τον υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας για σειρά ταξιδιών που προγραμματίζει σε αστικά κέντρα της γείτονος.
     Ο κ. Μπουτάρης ανέφερε πως ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα κάνει ό,τι μπορεί για να διευκολύνει τους Μουσουλμάνους κατοίκους της πόλης στην άσκηση των θρησκευτικών αναγκών τους, αλλά και για τη δημιουργία μουσουλμανικού κοιμητηρίου, το οποίο έχει ήδη προγραμματιστεί
    Τα τσιτάτα του …κ. Γιάννη
    «Η αύξηση του αριθμού των Τούρκων τουριστών που ήρθαν στην πόλη μάς ενθουσίασε και μας ώθησε σε αυτό το βήμα. Η πολιτιστική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης και των γύρω δήμων προέρχεται από την Οθωμανική αυτοκρατορία. Εδώ υπάρχουν οθωμανικά μνημεία. Εμείς λοιπόν συζητήσαμε με τους γύρω δήμους και αποφασίσαμε να προβάλλουμε την οθωμανική κληρονομιά».
    «Δεν είναι απελευθέρωση αλλά ενσωμάτωση στον Ελληνικό ιστό”. (…για τη Θεσσαλονίκη)
    «Η πόλη έχει ανοιχτή την αγκαλιά της για τους Τούρκους αδελφούς μας για επιχειρηματικές, πνευματικές, καλλιτεχνικές και άλλες δραστηριότητες που θα μας φέρουν ακόμη πιο κοντά» 
    «Η πολιτική του Δήμου Θεσσαλονίκης  λοιπόν, για την προσέλκυση του μέγιστου δυνατού αριθμού τουριστών από την Τουρκία στην Θεσσαλονίκη και στην γύρω περιοχή, υποβοηθούμενη από την ανάδειξη του κοινού Οθωμανικού μας παρελθόντος, δεν είναι τίποτα άλλο παρά η έκφραση σε τοπικό επίπεδο της επίσημης πολιτικής της κεντρικής διοίκησης και των διαφόρων οργάνων της είτε λέγονται αυτά Υπουργείο Εξωτερικών, Πολιτισμού είτε Τράπεζα της Ελλάδος.   
    «Συζητήσαμε για την κοινή πολιτιστική κληρονομιά που έχουμε και επαναφέραμε το θέμα της αδελφοποίησης της Θεσσαλονίκης με την πόλη της Σμύρνης»
    Ο Νταβούτογλου για τον Μπουτάρη
    «Δίνω το λόγο μου στον αγαπητό Γιάννη πως θα φροντίσω να προβάλλω τη Θεσσαλονίκη, και πως σε κάθε προσπάθειά του για ανάπτυξη της πόλης αυτής, θα βρίσκομαι στο πλευρό του»
    «η Θεσσαλονίκη είναι πολύ τυχερή που έχει έναν Δήμαρχο με όραμα.
    Ο Νεο-οθωμανισμός του Νταβούτογλου λειτουργεί όπως η Επανάσταση των ΝεοΤούρκων. Στην αρχή (το 1908) ξεκίνησε με το σύνθημα «Ελευθερία, Αδελφοσύνη, Ισότητα» και κατέληξε στο 3ο συνέδριο του Κομιτάτου Ένωσης και Προόδου (1911) με το σύνθημα “Turkiye Τurklerindir”.
    Η συνάντηση στην ….Πόλη
    Στις 20 Μαρτίου 2012 έλαβε χώρα μία σημαντική συνάντηση στην Πόλη με τεράστια γεωπολιτική/γεωοικονομική σημασία. Για πρώτη φορά στην ιστορία των Ελληνο-Τουρκικών σχέσεων (από την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους) Έλληνες κρατικοί αξιωματούχοι και εκπρόσωποι του ΣΕΒ ζήτησαν από τους Τούρκους της ΤUSIAD/TUSKON/MUSIAD (κεμαλική και ισλαμική βιομηχανική τάξη αντίστοιχα) να…αγοράσουν την Ελλάδα!
    3 κρατικοί αξιωματούχοι που κατέχουν θέσεις – κλειδιά στην διαδικασία ιδιωτικοποιήσεων ΔΕΚΟ και κρατικών υποδομών (αεροδρόμια, λιμάνια, ορυχεία, κα) συναντήθηκαν με Τούρκους εκπροσώπους επιχειρηματικών ενώσεων προκειμένου να τους πείσουν ότι τώρα πρέπει να …αγοράσουν το Ελληνικο βιλαέτι.
    Οι συγκεκριμένοι αξιωματούχοι ενεργούσαν υπό την «υψηλή εποπτεία» των Λουκά Παπαδήμου, Βαγγέλη Βενιζέλου και Αντώνη Σαμαρά κατ εντολήν της Τροικας.
    Ο Πάνος Πρωτόψαλτης, συντονιστής ιδιωτικοποιησεων του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ), ο Αριστομένης Συγκρός, διευθύνων συμβουλος του Invest in Greece SA, o Iωάννης Πατσιαβός, υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του ΣΕΒ και ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος ΓΓ Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας του ΥΠΕΞ ασκώντας οικονομική διπλωματία παρουσίασαν στους Τουρκους βιομηχάνους την δραματική κατάσταση της Ελλάδος και την ελπίδα τους όπως το Τουρκικό κεφάλαιο επιστρέψει στο Yunan Vilayeti μετά από 200 χρόνια απουσίας!
    Ο Αριστομένης Συγκρός δήλωσε ότι «η κρατική εταιρία Invest in Greece SA δεσμεύεται να διευκολύνει τους Τούρκους επιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα». Πρότεινε ότι «ο τουρισμός, η ενέργεια, τα τρόφιμα και οι επικοινωνίες είναι οι τομείς που θα ενδιαφέρουν τους Τουρκους»
    Ο Ιωάννης Πατσιαβός δήλωσε ότι «οι Τουρκικές επιχειρήσεις μπορούν να παίξουν κρίσιμο ρόλο(!) στην εξαγορά ή τη συμμετοχή τους στον ελληνικό ιδιωτικό τομέα σε μακροπρόθεσμη προοπτική».
    Ο υπεύθυνος οικονομικής διπλωματίας της Ελλάδος, Κων/νος Παπαδόπουλος δήλωσε απερίφραστα ότι «θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να βοηθήσουμε τους Τούρκους επιχειρηματίες να ανακαλύψουν τις πλέον κερδοφόρες για αυτούς ευκαιρίες στην Ελλάδα…
    ΕΛΛΑΣ 2013-2023
    Η Ελλάδα έχει δύο στρατηγικές επιλογές για την επόμενη δεκαετία. Κανένα Μνημόνιο ή Τρόικα δεν της υπαγορεύει το δρόμο που θα ακολουθήσει σχετικά. Αποτελεί καθαρά στρατηγική επιλογή της εγχώριας ελίτ και μόνο. Παραθέτουμε τα δύο σενάρια:
    Το απαισιόδοξο σενάριο
    Η σταδιακή ένταξη της Ελλάδος στη δυναμική που δημιουργεί η Τουρκική οικονομία. Τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου θα αποκτήσουν άμεση οικονομική εξάρτηση από τη γείτονα χώρα (η αρχή έγινε με τα Πράσινα Διαβατήρια και την κατάργηση της βίζα τους θερινούς μήνες). Με αιχμή του δόρατος το λιμάνι της Σμύρνης και τα τουριστικά θέρετρα της Αλικαρνασσού και Μαρμαρίδας ο «τούρκοτουρισμός» θα συντηρεί κατ΄ουσίαν τους εναπομείναντες κατοίκους της Λέσβου, Χίου, Σάμου και Δωδεκανήσων. Ήδη οι τοπικές κοινωνίες στα νησιά του Αν. Αιγαίου στρέφουν τις ελπίδες τους στη Μικρασιατική Ακτή. Τούρκοι επιχειρηματίες θα εξαγοράσουν μαρίνες, αεροδρόμια και λιμάνια καθώς και ιδιωτικές προβληματικές επιχειρήσεις δημιουργώντας σταδιακά ένα ενιαίο οικονομικό χώρο γύρω από το Αιγαίο με κέντρο αποφάσεων την Πόλη κα τη Σμύρνη. Η γνώση της τουρκικής γλώσσας θα θεωρείται σε λίγα χρόνια απαραίτητο προσόν για επαγγελματική σταδιοδρομία.
    Το αισιόδοξο σενάριο
    Η ανόρθωση της οικονομίας μέσω της παραγωγής προϊόντων τα οποία θα καταναλώνει η παγκόσμια αγορά στις δεκαετίες που έρχονται. Τα προϊόντα αυτά θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από υψηλή τεχνολογική προστιθέμενη αξία. Η βιοτεχνολογία, η νανο-τεχνολογία, τα φωτοβολταικα, η ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, η υγεία αποτελούν τους στρατηγικούς τομείς. Ο Τουρισμός που θα απευθύνεται στις μεσαίες τάξεις αναδυόμενων οικονομιών όπως της Κίνας, της Ρωσίας, της Ινδίας και του Περσικού Κόλπου αποτελούν επίσης στρατηγική επιλογή. Όλα αυτά βεβαίως απαιτούν επενδύσεις τόσο σε οικονομικούς πόρους όσο και ανθρώπινους. Εδώ βρίσκεται η ευθύνη των Ελλήνων εφοπλιστών. Αν δεν επενδύσουν μαζικά τα υπερκέρδη τους στους εν λόγω τομείς η Ελλάδα θα βρεθεί σε επίπεδα Βουλγαρίας της δεκαετίας του ΄90.
    Συμπέρασμα:
    Η Ελληνικη βιομηχανική (όση έχει απομείνει) και εφοπλιστική τάξη και οι κρατικοί αξιωματούχοι που εφαρμόζουν τις πρόνοιες του Μνημονίου αντί να προσελκύσουν κεφάλαια από αναπτυσσόμενες χώρες του G20 (Kίνα, Ινδία, Ρωσία, Βραζιλία, Νότια Κορέα, Νότια Αφρική, Αυστραλία, Αραβικά Εμιράτα κα) απευθύνονται στους φίλους του Ερντογάν για να σώσουν την ελληνική οικονομία.
    Φανταστείτε για παράδειγμα την Αρμενία να ζητάει από το Αζερμπαιτζάν να αγοράσει τις υποδομές της. Τη Βοσνία από τη Σερβία. Τη Γεωργία από τη Ρωσία. Τη Συρία από το Ισραήλ. Το Πακιστάν από την Ινδία. Την Νότια Κορέα από τη Β. Κορέα. Τη Κούβα από τις ΗΠΑ.
    Μετά τα συλληπητήρια Αβραμόπουλου/Μπακογιάννη για τους νεκρούς Τούρκους στρατιώτες, τα ζεϊμπεκικα του ΓΑΠ, τις κουμπαριές Καραμανλή, το κινητό του Μπεγλίτη, τα Ίμια, το φιάσκο Οτσαλάν, τους S-300 και τη Μαδρίτη του Σημιτη, τα εκατοντάδες διαβήματα του ΥΠΕΞ, τις φωτιές στην Ελλάδα, τις φρεγάτες σε Σούνιο/Ραφήνα, τις 50 διερευνητικές επαφές, την καταδίκη του ΡΚΚ ως τρομοκρατική οργάνωση ήρθε η ώρα για την επίσημη παράδοση «γης και ύδατος» στο Τουρκικό κεφάλαιο.

Το παραπάνω άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από το HELLENIC NEXUS Φεβρουαρίου.

(http://ekdotika.blogspot.com­
http://proxeneio-stop.org/2013/04/6743



Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΟΥΦΤΗΔΩΝ

Αν οι Έλληνες βουλευτές έχουν τέτοιες απόψεις περί Θράκης ,τότε τι να περιμένεις. Ο βουλευτής τους ΣΥΡΙΖΑ Αϊχάν Καραγιουσούφ μίλησε στην εφημερίδα Birlik για το θέμα των μουφτήδων και υπερασπίστηκε απολύτως τις τουρκικές θέσεις.
Διαβάστε την συνέντευξη όπως μεταφράστηκε από τα tourkikanea.gr

Tις προηγούμενες μέρες ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αϊχάν Καραγιουσούφ επισκέφτηκε τον Μέτσο Τζεμαλί, τον οποίο πολλά χρόνια πριν το ελληνικό κράτος με αυθαίρετο τρόπο τον διόρισε ως μουφτή, παρά την μη αποδοχή του από την μειονότητα.
Εμείς ως εφημερίδα Μπιρλίκ στις 11/3/2013 επισκεφτήκαμε τον Αϊχάν Καραγιουσούφ στο γραφείο του και είχαμε μια συνέντευξη μαζί του σχετικά με αυτή την επίσκεψη. Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αϊχάν Καραγιουσούφ μας είπε πως η επίσκεψη σχετιζόταν με τον νόμο για τους ¨240 Ιμάμηδες¨, πως στο θέμα αυτό ο Μέτσο Τζεμαλί είναι άμεσα ομόλογος και ότι αντάλλαξε απόψεις για αυτό το θέμα μαζί του. Ανέφερε πως είναι ιδιαίτερα λυπηρό το γεγονός πως σε ένα διάστημα πάνω από 25 χρόνια το θέμα αυτό και η διαρχία δεν λύθηκε, και υπογράμμισε πως αυτά τα προβλήματα δεν πρέπει να υπάρχουν στον κόσμο μας.

Καταρχήν ποια ζητήματα συζητήσατε με τον Μέτσο Τζεμαλί ;
¨Σχετικά με αυτό το θέμα υπήρξαν δύο θέματα που εμφανίστηκαν στον τύπο. Στην πρόσληψη των 240 ιμάμηδων προβλέπεται η σύσταση μιας επιτροπής. Μας φάνηκε περίεργο στην επιτροπή αυτή να υπάρχει κάποιος με αραβική καταγωγή. Τουλάχιστον αυτό το άτομο θα μπορούσε να είναι κάποιος από την μειονότητα μας. Εμείς σε αυτό το θέμα ζητήσαμε την άποψη του μουφτή Τζεμαλή. Διότι αυτή η απόφαση δεν ήρθε ενώπιον άλλου. Δίπλα σε αυτό το θέμα υπάρχει και το ότι ο Μέτσο Τζεμαλή παρουσιάζεται στις 4 Απριλίου στο δικαστήριο διότι δεν εφάρμοσε τον νόμο των 240 ιμάμηδων. Θεωρήσαμε σωστό να κάνουμε μια συνάντηση μαζί του για αυτό το θέμα . Άλλωστε και ο ίδιος είχε αναφέρει πως θα έκανε ότι μπορούσε για να μην εφαρμοστεί ο νόμος και αυτό είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα σας, εμείς σε αυτό το πλαίσιο συζητήσαμε αυτό το θέμα¨.

Στην συνάντηση που είχατε μαζί του τι σας είπε ;
Μας είπε πως θα εμφανιστεί ενώπιον του δικαστηρίου, πως δεν θα κάνει βήμα πίσω και ότι δεν αλλάζει άποψη σε αυτό το θέμα, ακόμη και αν το τίμημα είναι η απομάκρυνση του από το αξίωμα.

Εσείς ως βουλευτής τι θέλετε να πείτε στους κύκλους που σας κατηγόρησαν για αυτή την επίσκεψη ;
Κάποιοι κύκλοι αντέδρασαν για αυτήν μας την επίσκεψη. Αλλά εδώ υπάρχει μια κατάσταση η οποία για χρόνια με θλίβει. Ως μέλος της Δυτικοθρακιώτικης μειονότητας και ως πολίτης συνεχίζει να με θλίβει το γεγονός πως και η Ελλάδα δεν έκανε κάποιο θετικό βήμα σε αυτό το θέμα, αλλά και Τουρκία και Ελλάδα δεν συναντήθηκαν να βρούνε μια μόνιμη λύση σε αυτό το θέμα.

Το γεγονός πως εδώ υπάρχουν δύο μουφτήδες, ένας που διόρισε το κράτος και ένας που εξελέγη από την μειονότητα ήταν και συνεχίζει να είναι κωμικό. Το ότι έγινα βουλευτής δεν άλλαξε την άποψη μου για αυτό το θέμα. Πλέον χρειάζεται να επέλθει λύση σε αυτό το θέμα. Πρέπει πλέον να διαμορφωθούν εκλογικές συνθήκες σύμφωνα με τον νόμο, ώστε ο μουφτής να εκλέγεται από τους μουσουλμάνους της μειονότητας και αυτή η δουλειά να τελειώσει. Διότι αυτή η κατάσταση είναι κάτι που μας εκθέτει διεθνώς. Διότι όπως ξέρετε και εσείς οι Χριστιανοί στην Τουρκία δεν έχουν δύο πατριάρχες, εμείς εδώ γιατί να έχουμε δύο μουφτήδες ; Ζητάμε την κατά το δυνατόν σύντομη επίλυση του θέματος των μουφτήδων.

Φυσικά θα έπρεπε να είχε βγει σχετικά με αυτό το θέμα αποτέλεσμα από την συνάντηση των πρωθυπουργών Αντώνη Σαμαρά και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Δεν είδαμε κάποια εξέλιξη σε αυτό το θέμα. Για αυτό τον λόγο, δεν στεναχωριέμαι για τις αντιδράσεις για την συνάντηση μου με τον Μέτσο Τζεμαλί, αυτές θα υπάρξουν. Διότι σε αυτό το θέμα δεν είμαι μόνος μου. Μεγάλο τμήμα της μειονότητας ανησυχεί για αυτό το θέμα και υποστηρίζει την σύντομη επίλυση του. Είναι λυπηρό και άσχημο να ξοδεύουμε τον χρόνο μας με αυτά τα θέματα. Διότι αντιμετωπίζουμε καταστάσεις όπως η ανεργία, η κρίση και η εξώθηση των μειονοτικών ανθρώπων κάτω από το όριο της φτώχειας. Δεν είναι καθόλου καλή κατάσταση το ότι επί πάνω από 25 χρόνια δεν λύθηκε αυτό το θέμα.

Δηλώνετε πως σχετικά με αυτόν τον νόμο υπάρχουν από παλιά κάποιοι αρχιτέκτονες, ποια είναι η κατάσταση και ποια είναι αυτά τα άτομα ;
¨Ένας εκ των αρχιτεκτόνων του νόμου αυτού είναι ο Μέτσο Τζεμαλί που επισκέφτηκα, ενώ ένας άλλος πιστεύω είναι ο τότε βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ. Αυτό είναι κάτι που προσωπικά το είπα σε ραδιόφωνα και επιθυμώ να το πω και μέσω της εφημερίδας σας.



http://www.onalert.gr/stories/ellinas-vouleytis-yper-tourkikon-apopseon

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΑΣ ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ!


    Νέος οχετός ύβρεων και απειλών από τον γνωστό προκλητικό χαφιέ του Προξενείου Τζεγκίζ Ομέρ, εξαιτίας του νόμου για τους ιμάμηδες που υπερψηφίστηκε πρόσφατα από την ελληνική Βουλή…
    Δεν ήταν μόνο το ψυχοδιανοητικά ταραγμένο κείμενο που δημοσίευσε την επομένη της υπερψήφισης της τροπολογίας για τους ιμάμηδες, με το οποίο αναλυόταν σε ουρλιαχτά και ένα απίστευτο υβρεολόγιο απέναντι σε όσους πέρασαν τον νόμο. Ο χυδαίος αυτός γκριζόλυκος φασίστας, ονόματι Τζεγκίζ Ομέρ, που παριστάνει τον…δημοσιογράφο, συνεχίζει να εκτοξεύει από το ταραγμένο κεφάλι του (και την ξεπουλημένη στην Άγκυρα πένα του) άναρθρες κραυγές και παραληρηματικούς αφρούς.
    Θυμίζουμε πως το εν λόγω υποκείμενο, που πολλές φορές μάς έχει απασχολήσει στο «Προξενείο-Στοπ» με τα καμώματά του, προκαλεί σταθερά εδώ και πολλά χρόνια από τις σελίδες της τουρκοφυλλάδας του «Μιλλέτ» με κηρύγματα μίσους εναντίον χριστιανών και μη προσκυνημένων στο Προξενείο μουσουλμάνων, με απειλές, στοχοποιήσεις, ύβρεις και ό, τι άλλο μπορεί να συλλάβει ο πιο διεστραμμένος νους. Διαβάστε παρακάτω τα νέα του λεκτικά κατορθώματα, που τα δημοσίευσε στη «Μιλλέτ» πριν από λίγες ημέρες (μετάφραση tourkikanea.gr):
            Οργή των μουσουλμάνων της Θράκης για τον νόμο – Θα τιμωρήσουμε τα κόμματα που τον ψήφισαν!
    «Η έγκριση του νόμου από το κοινοβούλιο προκάλεσε μεγάλη οργή στην Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης. Όπου και αν πήγαμε, αντιμετωπίσαμε την μεγάλη αντίδραση του κόσμου μας ενάντια σε αυτόν τον καταραμένο νόμο. Παρατηρήσαμε πως με ξεκάθαρη γλώσσα, μας εξέφρασαν πως ο επιβαλλόμενος νόμος, ποτέ δεν πρόκειται να γίνει δεκτός και σίγουρα δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί.
    Ένα άλλο στοιχείο που φάνηκε ως οριστικό…είναι πως ποτέ δεν θα συγχωρήσουν τα κόμματα που επανέφεραν αυτόν τον νόμο στη Βουλή. Ο λαός μας είναι αποφασισμένος στις πρώτες εκλογές που θα γίνουν να τιμωρήσει την Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και τους ΑΝ.ΕΛ. Το κύρος αυτών των κομμάτων εντός της μειονότητας εκμηδενίστηκε πλήρως. Ο χώρος των ΑΝ.ΕΛ. ούτως ή άλλως ήταν σαφής, αλλά από τώρα και μετά θα χάσει και αυτόν.
    Σύμφωνα με τους ρατσιστές-φασίστες, αντιμειονοτικούς, κι εχθρούς των Τούρκων και του Ισλάμ βουλευτές της Χρυσής Αυγής, της ΝΔ του Σαμαρά και του ΠΑΣΟΚ, στο ελληνικό κοινοβούλιο δεν υπάρχουν έλληνες πολίτες Τούρκοι βουλευτές που εκπροσωπούνε την Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης…Με αυτή την λογική λοιπόν λέμε: Όσο Τούρκοι είναι ο Πατριάρχης και οι Ρωμιοί στην Πόλη, τόσο Έλληνες είναι και οι Τούρκοι στην Δυτική Θράκη».
    Οι…βλακείες του Δελαβέκουρα, που προσβάλλει τις ευαισθησίες μας και τη «μεγαλειώδη θρησκεία μας»!
    «Από τον εκπρόσωπο του ΥΠΕΞ της Ελλάδας Δελαβέκουρα δεν περιμένουμε να δείχνει περισσότερο σεβασμό στην μειονότητα μας, αλλά τουλάχιστον να μην μας κοροϊδεύει. Τον συμβουλεύουμε να μην παίζει με τα συναισθήματα μας, και να μην μας δοκιμάζει σε θέματα που σχετίζονται με τις ευαισθησίες μας και ιδιαίτερα σε σχέση με τη μεγαλειώδη θρησκεία μας. Δεν χρειάζεται να του υπενθυμίσουμε πως δεν μπορεί να παίζει με την θρησκεία ενός έθνους. Διότι ως εκ της θέσης του το γνωρίζει, αλλά αυτός και το υπουργείο που εκπροσωπεί, προτιμά να πράττουν τα αντίθετα. Σύμφωνα με την προτίμηση αυτή, στην τελευταία του ανακοίνωση κατά την άποψη μας εντελώς αποβλακώθηκε…
    Στις τελευταίες του λοιπόν βλακείες ο εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ Δελαβέκουρας είπε:
    ¨Η Ελλάδα αποδεικνύει καθημερινά και έμπρακτα τον απόλυτο σεβασμό προς τη θρησκευτική ελευθερία της μουσουλμανικής μειονότητας τηρώντας απαρέγκλιτα όλες τις διεθνείς δεσμεύσεις και πρότυπα…Ο νόμος για τους ιμάμηδες είναι προς όφελος της μειονότητας… Η ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών της Τουρκίας, υπό το πρίσμα και των πληροφοριών, που είδαν το φως της δημοσιότητας, περί προσπάθειας του τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή να επηρεάσει την κοινοβουλευτική διαδικασία στην Ελλάδα, δεν συνάδουν με τις προσπάθειες των 2 χωρών για βελτίωση των διμερών σχέσεων…¨
    Ε μα το παρατραβάει…Δεν φοβάστε καθόλου τον Θεό! Με τις ειρωνικές δηλώσεις σας συνεχίζετε να μας αγνοείτε, δοκιμάζοντας τις ευαισθησίες μας και παίζοντας με τον πόνο μας. Μας πως μπορεί μια χώρα-μέλος της Ε.Ε. να είναι τόσο σκληρή απέναντι στην μειονότητα»;
    Πάρε τον υπουργό σου κι ελάτε εδώ, αν τολμάτε!
    «Κύριε Δελαβέκουρα ! Πως θα σου φαινόταν να έπαιρνες και τον υπουργό εξωτερικών σου και να ερχόσασταν λίγο κατά δω; Ελάτε και δείτε επιτόπου αν οι βλακείες σας αυτές και ο καταραμένος νόμος που περάσατε από την βουλή, είναι αποδεκτές από την Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης. Αν τολμάτε βέβαια !
    Και λέω αν τολμάτε, διότι ξέρετε πολύ καλά πως εμείς σαν μειονότητα κηρύξαμε αυτόν τον νόμο ως καταραμένο. Και ξέρατε πολύ καλά πως θα αντιδράσουμε. Ωστόσο ανεξαρτήτως τιμήματος, και διακινδυνεύοντας τα πάντα, περάσατε από την βουλή αυτόν το νόμο που υποθηκεύει το μέλλον της μειονότητας. Διότι κατά την άποψη σας αυτό επέβαλλαν τα ¨εθνικά σας συμφέροντα¨…
    Κρίμα, πολύ κρίμα! Κάνετε μεγάλο λάθος! Εάν γινόταν έτσι αυτές οι δουλειές τότε φασίστες όπως ο Χίτλερ, ο Μουσολίνι και ο Στάλιν θα πετύχαιναν. Αλλά ακόμη και εκείνοι δεν πέτυχαν. Μα καλά δεν παίρνετε κανένα παράδειγμα από την ιστορία; Δεν μάθατε πως με το ζόρι δεν μπορεί να επιβληθεί το παραμικρό στους ανθρώπους; Δεν είδατε πως το 2007 δεν μπορέσατε να εφαρμόσετε αυτόν τον καταραμένο νόμο»;
    Θα σας θάψουμε στην κάλπη και θα βγούμε στους δρόμους να κραυγάσουμε για την καταπίεση!
    «Παρά το ότι η μειονότητα μας καταριέται αυτόν τον νόμο, παρά τις αντιρρήσεις που εξέφρασαν όλοι οι βουλευτές-εκπρόσωποι της μειονότητας, εσείς με επιμονή, γινάτι και με το ζόρι συνεχίσατε να κάνετε αυτά που ξέρετε. Συνεχίστε να δούμε… Αλλά μην ξεχνάτε πως όποιος το κάνει, την παθαίνει.
    Τι θα πάθετε; Θα δείτε στις εκλογές! Εμείς θα εμφανίσουμε την αντίδραση μας πάλι με δημοκρατικούς τρόπους. Θα σας θάψουμε στην κάλπη. Μπορεί να ξεχυθούμε στους δρόμους, να κραυγάσουμε στον κόσμο για τις αδικίες και την καταπίεση σας. Θα πάμε στην Ε.Ε. και θα αναζητήσουμε τα δίκια μας στους μηχανισμούς δικαιοσύνης της».
    Εμείς απλώς να υπενθυμίσουμε πως ο Τζεγκίζ Ομέρ είναι μόνιμη ορντινάντσα του Τούρκου Προξένου και τον ακολουθεί σχεδόν οπουδήποτε αυτός πηγαίνει (χαρακτηριστική και η 3η φωτογραφία που παραθέτουμε, από την προ ολίγων μηνών επίσκεψη Νταβούτογλου στην Αθήνα, όπου τον βλέπετε τρίτο από δεξιά, δίπλα στον Τούρκο ΥΠΕΞ, τον Ντεντέ, τον πρόξενο Σενέρ και τον πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα Ουράς). Μάλιστα είναι τόσο…απροκάλυπτος λακές της Άγκυρας, που θυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες έφτασαν στο σημείο μέχρι και να τον τιμήσουν επίσημα από την τουρκική κυβέρνηση για προβολή και προώθηση της Τουρκίας και της νεοθωμανικής πολιτικής της στα Βαλκάνια. Σας παραθέτουμε μάλιστα πάλι και τη (γνωστή πλέον) παρακείμενη φωτογραφία με το τιμητικό δίπλωμα που τού είχε απομείνει ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αρίντς. Ε ναι, είναι αυτό ακριβώς που λέμε «χαφιές με δίπλωμα»…

 http://proxeneio-stop.org/