Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Του Σπύρου Καραχάλιου
 
Κράτος είναι ο κοινός οίκος και το στρατηγείο συνάμα τού σφριγηλού Έθνους που διασφαλίζει με δυναμισμό την κυριαρχία του και χτίζει με αυτάρκεια το μέλλον του. Κατά συνέπεια το Έθνος, οι ενδογενείς δηλαδή δυνάμεις τής Φυλής, είναι ο παράγοντας που καθορίζει την αξία τής υπάρξεως ή όχι τού κράτους που χαρακτηρίζει τούς φιλόδοξους και δυνατούς λαούς. Οι δε αδύνατοι και ηττοπαθείς λαοί, όντες γεννημένοι σκλάβοι, δεν βρίσκουν ποτέ το δίκιο τους και αντί για κράτος έχουν προτεκτοράτο στην δούλεψη εκάστου ισχυρού.

Όταν αναγάγεις την οικονομία και μάλιστα την εικονική και αντιπαραγωγική οικονομία σε εξουσία τής Πατρίδος σου και ρυθμιστή τής κοινωνίας σου, όταν το χρήμα υποθηκεύει την παραγωγή αγαθών, τότε ο θάνατος τής εθνικής κοινότητας είναι βέβαιος. Όταν οι αποφάσεις που αφορούν τον λαό λαμβάνονται από ξένα συμφέροντα που χαρακτηρίζονται από ασέβεια και άκρατη λατρεία στην λεηλασία τής ύλης, τότε αυτός ο λαός είναι ράθυμος και ασεβής ως προς τον βασικό κανόνα τής ζωής. Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, πολέμα για να μείνουν ασύλητα τα Προσκυνήματα και ελεύθερος ο Οίκος τής Φυλής.

Μα δεν είναι η αιχμαλωσία σε τράπεζες και τόκους των σιωνιστών η μόνη δουλεία. Μέγιστη ύβρη αποτελεί και η εκχώρηση τής εθνικής κυριαρχίας που συντελείται εις χείρας των βαρβάρων που εξεδίωξαν οι πατέρες τού ελληνισμού με το τίμιο αίμα τους και επιστρέφουν στην υπηρεσία των Σταυρωτήδων. Η συγκατοίκηση στα αιματοβαμμένα χώματά μας με τούς άπιστους Τούρκους που μάς έχουν κυκλώσει με τα κρατικά μορφώματα τής παλιάς οθωμανικής αυτοκρατορίας και μολύνουν τα νερά τού Αιγαίου μας, τρομοκρατώντας τούς ηρωικούς ακρίτες μας. Και φυσικά ύβρη μέγιστη συνιστά η παράδοση τής εξουσίας σε άθεους ψευτορωμιούς που διαλύουν ιστορία, Παραδόσεις και κοινωνικό ιστό.

Το Ελληνικό Έθνος έχει διαχρονικό χρέος να επιβάλει τα δίκια του και να δημιουργεί νέους πολιτισμούς. Επομένως οφείλει να αποκαταστήσει σε ηγεσία, εργασία και κοινωνία το Ήθος και τον Πατριωτισμό. Το Ελληνικό Έθνος να λάβει τις αποφάσεις του. Να καταστρώσει σχέδιο και να ανοίξει τον δρόμο για την προκοπή τού κράτους και την γεωπολιτική του επιρροή. Να γενούμε ισχυρή εθνική προσωπικότητα διαλύοντας ανήθικους, κηφήνες και προδότες. Να θωρακίσουμε έτσι γερά την αληθινή και φυσική, την ορθόδοξη και εθνικοκοινωνική Ελλάδα, ώστε να μην αφεθεί χώρος ανάκαμψης στο ψευτορωμέϊκο.

Ίχνος να μην μείνει από τούς λάτρεις τού νεοταξίτη σατανά. Ξένα σώματα και Σταυρωτήδες δεν χωράνε στην ιερή γη μας. Με τον ιδρώτα καρπίζει η γη. Με το αίμα και την πολεμική αρετή αναχαιτίζονται οι ορδές των βαρβάρων που κλέβουν ιστορία και εδάφη. Με την σύμπνοια και την ενότητα, με την κοινή εργασία των ελληνικών κοινοτήτων ελέγχονται τα κέντρα λήψεως αποφάσεων τής οικουμένης. Και με την επέλαση των Δυνάμεων τής Φυλής μας επί των κατακτητών των σκλαβωμένων πατρίδων μας χτίζεται ασφαλής, δηλαδή Μεγάλη Ελλάδα.

Το ελληνικό εθνικοκοινωνικό κίνημα είναι η φωνή, η συνείδηση και το δόρυ όλων των Ελλήνων. Να ζήσουμε με τα αγαθά που παράγουμε. Να φροντίσουμε παράλληλα την αυτοσυντηρησία και την διαιώνιση τής Φυλής μας. Να γεμίσουμε με ελληνική ζωή κάθε γωνιά τής Ιερής μας Πατρίδος, εκεί που έως χθες υπήρχε θάνατος και πληθυσμιακή ερήμωση.

Σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό, σε κάθε νησί, έως το πιο απομακρυσμένο σημείο τής εθνικής μας επικράτειας, να υπάρχει νεολαία, σχολείο, νοσοκομείο, εκκλησιά, οικογένειες, παιδικά χαμόγελα, εργατικά χέρια. Όλα τους καθάρια ελληνικά. Αυτά συντηρούν το Έθνος, αυτά το ταΐζουν, αυτά το θωρακίζουν.

Δεν ταιριάζει στους Έλληνες να κάθονται επάνω σε δάφνες έτοιμες από παλιά. Δεν μάς πρέπει να δεσμεύουμε το μέλλον των παιδιών μας στις αμαρτίες τις δικές μας και τις υποθήκες που γεννάει η κηδεμονία σε ξένες πλάτες.

Οι Έλληνες προσκυνούν μονάχα τον Θεό. Φροντίζουν να εγγράψουν το δικό τους όνομα στις χρυσές σελίδες τής ιστορίας με τα δικά τους έργα λειτουργικότητας, ωραιότητας και καλαισθησίας. Έχουν ως κύριο σύμμαχο την ίδια τους την Φυλή και επενδύουν πρώτα από όλα στην ενότητα τής Εθνικής τους Κοινότητας. Φτιάχνουν αποκλειστικά ελληνοκεντρικές συμμαχίες με γνώμονα την Ορθόδοξη Πίστη και την Ελληνική Υπεροχή.

Το δίκαιο δομείται και στερεώνεται κατ’ αρχήν μέσα στα σωθικά τού Έθνους. Η ηθική, η αρετή και ο ηρωικός τρόπος ζωής αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες οικοδομήσεως τής Πολιτείας. Η τιμιότητα γεννάει την άμιλλα εκεί που η ανηθικότητα εξαχρείωνε την κοινωνία. Να φτιάξουμε καλύτερους και όχι άρπαγες Έλληνες.

Η αγάπη προς τον Θεό και τούς Οικείους μας, η ιεροπρέπεια και ο οικογενειακός δεσμός βαστούν ακατάλυτο τον Ναό και αθάνατο το Ελληνικό Αίμα στους αιώνες. Η δε προσήλωση στην αγιότητα τής Πατρίδος μας ανυψώνει τον Έλληνα σε διαστάσεις υπερφυσικές και υπεράνθρωπες, καθιστώντας τον το πλέον αδιαπέραστο τείχος, την πλέον αποτελεσματική ακρόπολη τού Ελληνισμού.

Φτιάχνοντας υγιή την κοινωνία και καθαρές από Εφιάλτες τις πλάτες τού Έθνους, φροντίζουμε πλέον την εθνική ασφάλεια και την ελευθερία όλων των Ελλήνων. Το επόμενο χρέος μας είναι να φέρουμε κάτω από τα εθνικά λάβαρα περισσότερες ελληνικές ψυχές.

Να φέρουμε το Ελληνικό Έθνος στις σωστές του διαστάσεις, να φέρουμε το κράτος και τα όριά του όχι εκεί που τα χάραξαν μισέλληνες και ψευτοσύμμαχοι, αλλά εκείθε όπου τα μνημεία και οι πληθυσμοί καλούν την επιστροφή τής Φυλής μας από τα βάθη των αιώνων. Χτίζουμε ζώνες γεωπολιτικής επιρροής, τσακίζοντας τούς εισβολείς. Από τον Αίμο έως την Εγγύς Ανατολή. Με πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ – ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Γράφει ο Σπυρίδων Καραχάλιος
 
Η πολιτική ενημέρωση, η πολιτική προπαγάνδα δηλαδή είναι μια συναρπαστική τέχνη τού λόγου που μπορεί να διαφωτίσει ή να συσκοτίσει τον λαό. Ειδικότερα στην εποχή τής τεχνολογίας που βιώνουμε, με την εικόνα να φτάνει πιο γρήγορα και πιο επιτηδευμένα στις μάζες, επεξεργασμένη και ενίοτε παραμορφωμένη, είναι ζήτημα ευσυνειδησίας τού προπαγανδιστή και ευφυΐας τού πολίτη.

Όταν μιλάμε για πολιτική ενημέρωση, πρέπει να γνωρίζουμε πως αναφερόμαστε στον δημοσιογράφο, στον πολιτικό, στον συνδικαλιστή και πάσα φωνή που καθοδηγεί κάποια ομάδα ανθρώπων. Η ποιοτική διαφορά βρίσκεται στο σημείο που εξυπηρετείται η αλήθεια και υπηρετείται η πληροφορούμενη όσα την ενδιαφέρουν μάζα. Διότι η προπαγάνδα τής Ελληνικής Φυλής είναι ο σεβασμός τής ελληνικής ιστορίας και τής ελληνικής φιλοσοφίας που την ωθούν στις πρέπουσες ενέργειες για το δυναμικό παρόν και μέλλον των Ελλήνων.

Η εθνική αυτογνωσία και η διαμόρφωση μιας στιβαρής βιοθεωρίας επηρεάζουν στον μέγιστο βαθμό την διαμόρφωση της ισχυρής προσωπικότητας και τον σχηματισμό τής κοσμοθεωρίας αντιμετωπίσεως τού περιβάλλοντος που επηρεάζει την Εθνική Κοινότητα. Είναι απολύτως χρήσιμο να γνωρίζουμε την ιστορία τού λαού μας, τις Αξίες των πατέρων μας, τούς αιώνιους και αρχέγονους συμβολισμούς μας.

Να προασπίζουμε τα ιερά μας, να τιμούμε τούς προγόνους μας, να βαδίζουμε με την θέληση να δούμε τα λάβαρα τού Ελληνισμού στο ψηλότερο βάθρο τής οικουμένης. Να εργαζόμαστε για ευημερία και αυτάρκεια. Να πολεμούμε για λευτεριά και για νίκη. Να μην χαρίζουμε τίποτα από την εθνική κληρονομιάς μας σε Εφιάλτες και Βάρβαρους. Και όταν μιλάμε για εθνική κληρονομιά, εννοούμε την γη μας, τις ψυχές μας, τα πνευματικά κληροδοτήματα και τον ηρωισμό τής Φυλής μας.

Η παιδεία τής Ελλάδος έχει αλλοιωθεί και οδεύει προς τον παντελή αφανισμό. Η ελληνική αρχαιότητα, κι όχι μόνον, έχει σταλεί στον κάλαθο των αχρήστων από το ψευτορωμέϊκο. Ο Ηράκλειτος είναι «κακός», διότι είχε πει πως για τούς Έλληνες ο πόλεμος εστί πατήρ των πάντων. Διότι θα αφυπνιστούν οι Έλληνες και θα μάθουν πως προκειμένου να σκλαβωθούμε και να αφομοιωθούμε από τούς εχθρούς μας, είναι επιβαλλόμενο και ζωτικό να κάνουμε πόλεμο ιερό. Ο Θεμιστοκλής είναι «κακός», διότι έδειξε τον δανεισμό ως σκληρή μορφή σκλαβιάς.

Ο Αριστοτέλης είναι «κακός», διότι είπε πως οι Έλληνες άρχουν και δεν άρχονται υπό των βαρβάρων, θεωρία που ενστερνίστηκε ο μαθητής του Μεγαλέξανδρος καθυποτάσσοντας τούς Πέρσες και σχηματίζοντας μια ακόμη ελληνική κοσμοκρατορία από την αρχή τού κόσμου. Οι Έλληνες δεν πρέπει να γνωρίζουν πως πας μη Έλλην εστί βάρβαρος, διότι πρέπει να εξομοιωθεί ο πολιτισμός μας με τις εξαχρειωμένες κοινωνίες που γνωρίζουν μονάχα να αρπάζουν ξένους κόσμους. Πρέπει να επωμιστεί ο Ελληνισμός μας ξένες ευθύνες, να μοιράζει τα εδάφη του στα εκάστοτε Σκόπια, να ανοίγει τα σύνορά του οικειοθελώς στα αφεντικά των πολιτικών, τούς νεοταξίτες σιωνιστές.

Θέλουν λοιπόν παιδαγωγοί, ενημερωτάδες και πολιτικοί τής αστικής δημοκρατίας να μην γνωρίζουμε την προέλευσή μας και την αποστολή μας. Θέλουν τον αρχέγονο μαίανδρο να παρουσιάζεται εσαεί ως δυτικό σύμβολο, ως αγκυλωτός σταυρός, λησμονώντας σκοπίμως πως και τα δύο σύμβολα είναι απολύτως ελληνικά. Ο μαίανδρος που είναι η λεγόμενη χειρώνιος λαβή συνδεόμενη με τις μάχες ανάμεσα σε θεούς και ανθρώπους. Ο δε αγκυλωτός σταυρός ή τετραγάμμα είναι το σύμβολο τής απολλώνιος θεότητας τού φωτός, ο αιώνιος ρους τού χρόνου, σύμβολο που υπήρχε στις φανέλες τού Απόλλωνα Σμύρνης έως πριν τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο δε δωρικός χαιρετισμός με την δεξιά χείρα σηκωμένη προς την πλευρά τού ήλιου υπήρξε γνώριμος χαιρετισμός τόσο στην πατρίδα μου Θήβα όσο και στην Σπάρτη και όπου πέρασαν και σχημάτισαν πολιτείες οι Δωριείς.

Ο Ηρόδοτος επίσης συγκαταλέγεται στις απαγορευμένες αναφορές μέσα στο κατοχικό ψευτορωμέϊκο, αφού προσδιόρισε επακριβώς τον ορισμό τού Έλληνα με γνώμονα το ελληνικό αίμα, την ελληνική φυλή, την ελληνική γλώσσα, την ελληνική πίστη και τον ελληνικό πολιτισμό. Η ελληνική φιλοξενία έχει υποστεί κι αυτή τις τρομερές αλλοιώσεις τού συστήματος, αφού οι Έλληνες αναφέρονταν στην παρεχόμενη φιλοξενία προς τα όμαιμα αδέρφια τους και όσους δεν διεκδικούσαν χώρο και εδάφη ανάμεσά τους. Η δε ξενηλασία, η απαίτηση επί αλλότριων δικαιωμάτων και εδαφών τιμωρείτο δια εξοντώσεως.

Στην τελευταία εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τούς Αθάνατους Ήρωες των Ιμίων, τούς Βλαχάκο, Γιαλοψό και Καραθανάση που έκαμε η Χρυσή Αυγή μπροστά στα κεντρικά γραφεία της κι όχι στο Μνημείο των Ηρώων στην Λέσχη Αξιωματικών κατόπιν καθεστωτικής απαγόρευσης, ακούσαμε τούς ενημερωτάδες των πορνοκάναλων να κάνουν λόγο για χαιρετισμό τού Νίκου Μιχαλολιάκου με «ναζιστικό» τρόπο προς τούς συγκεντρωθέντες. Όταν άλλοι πολιτικοί χαιρετούν σηκώνοντας το δεξί τους χέρι με δημοκρατικό ένδυμα, εκεί δεν τρέχει τίποτα. Πως πρέπει να χαιρετά κάποιος που ανήκει στην Ελληνική Φυλή που έμαθε τον άνθρωπο να στέκει όρθιος άραγε; Κουνιστά και λυγιστά…;;;

Αυτοί οι φρόνιμοι και πολιτικά ορθοί τύποι, αυτοί που στέκουν σούζα και πολλάκις στα τέσσερα όταν το ζητούν οι Σταυρωτήδες τού Έλληνα Χριστού Μας, που κάποιοι επιμένουν στην δήθεν «περιούσια» καταγωγή τής Ελληνίδος Παναγιάς Μας, αποκρύπτουν διαρκώς τις σκοπούμενες δολοφονίες που λαμβάνουν χώρα σε βάρος τού Υπερούσιου και Αποστολικού Ελληνισμού μας. Έγινε τις προάλλες μια δολοφονία ενός 43χρονου Έλληνα στην Σταδίου από αλλοδαπό με κατσαβίδι με αφορμή την έλευση ενός ταξί. Αυτοκτόνησε ένας 60χρονος Έλληνας από απόγνωση επειδή τού στερήσανε την έσχατη ελπίδα σε μια σύνταξη. Πόσοι μάθανε την αλήθεια; Ελάχιστοι ασφαλώς. Και στην νησίδα Κίναρο τρεις ακόμη ηρωικοί αξιωματικοί τού Πολεμικού Ναυτικού μας, ο Υποπλοίαρχος Αναστάσιος Τουλίτσης, ο Υποπλοίαρχος Κωνσταντίνος Πανανάς και ο Ανθυπασπιστής Ελευθέριος Ευαγγέλου έπεσαν στον βωμό τής Ελευθερίας τού Έθνους μας απέναντι σε Τουρκία και Νεοταξισμό. Αθάνατοι!!!

Σφάζονται παλικάρια στα ανατολικά τής γεωπολιτικής αυλής μας, στην καθ’ ημάς Ελληνίδα Ανατολή. Σύσκεψη Ρωσίας και Συρίας στην Μόσχα για αντιμετώπιση τζιχαντιστών και Τουρκίας. Συνελήφθη τον περασμένο Οκτώβριο Ισραηλινός Συνταγματάρχης ως επικεφαλής τζιχαντιστών στο Ιράκ. Αλλά οι Έλληνες πρέπει να μάθουν πως πρέπει να τα βρουν με την Τουρκία, να μοιράσουν το Αιγαίο, την Μακεδονία, την Θράκη και την Κύπρο, να βάλουν αλλογενείς και αλλοθρήσκους στην Ιερή Ελλάδα. Μονάχα αυτά. Ενώ η αλήθεια είναι πως η λύση υπάρχει και βρίσκεται στην επανελληνοποίηση τής Πατρίδος μας, στα ελληνικά χέρια, στα ελληνικά όπλα, στις ελληνοκίνητες συμμαχίες, στις ελληνικές διεκδικήσεις και νίκες.

Η προπαγάνδα τής Ελληνικής Φυλής, η αλήθεια και η μεγαλοσύνη τού Ελληνικού Έθνους είναι μεράκι, είναι ψυχή, είναι Θείος Έρωτας. Όποιος θέλει να ζήσει, μοιράζεται αυτήν την ψυχή, ενώνει και δίδει ώθηση στο Ανίκητο Ελληνικό Έθνος για Δικαιοσύνη και Νίκη τής Φυλής μας. Αυτή είναι η τέχνη που λατρεύω.
 


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΟ

Γράφει ο Σπύρος Καραχάλιος
Η κομματοκρατία οδήγησε το Ελληνικό Έθνος στην εθελούσια σκλαβιά διά τής διαιρέσεως τού λαού σε ξενοκίνητα πολιτικά φέουδα. Έδωσε στον ελληνικό λαό την ψευδαίσθηση τής ελευθερίας μέσα από την καθοδηγούμενη από την καθεστωτική προπαγάνδα και την οικειοποιούμενη από ξενοκίνητους πολιτικάντηδες ψήφο. Τα δε έξοδα τής συντηρήσεως τού πολιτικού συστήματος φορτώθηκαν στις πλάτες των ραγιάδων που βρέθηκαν μέσα από μνημόνια και χαράτσια να παραχωρούν κενό χώρο στους εισβολείς τού κράτους και τής γεωπολιτικής μας αυλής.

Η Ελλάς βαδίζει στον όλεθρο και την γενοκτονία μέσα από ένα στρατηγικό σχέδιο που στήθηκε μακριά από την πατρίδα μας δια ξένων χεριών. Τα διάφορα «σωστικά» προγράμματα, η καλλιέργεια τής ανασφάλειας και η προσάρτηση σε συμμαχικές παρέες μισελληνικές εξυπηρετούν την εξασθένηση των φυλετικών μας δυνάμεων και τον διαμελισμό τής Ελλάδος.

Το ατομικό συμφέρον και οι ομαδοποιήσεις των Ελλήνων γίνονται από το ψευτορωμέϊκο που λειτουργεί ως εντολοδόχος τού διεθνούς σιωνισμού που εξάπτει τις διεκδικήσεις τις οικονομικές και τις εδαφικές των βαρβάρων ανατολής και δύσης σε βάρος τού Ελληνικού Έθνους, όταν ο ίδιος λειτουργεί ως συσπειρωτικός πυρήνας των δικών του ανθρώπων που λειτουργούν όπου γης ως στρατιώτες τής νέας τάξης πραγμάτων.

Πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό ότι η παγκοσμιοποίηση και η εθνική μας ανεξαρτησία είναι έννοιες απολύτως ασύμβατες, αφού το παγκόσμιο υπερκράτος χτίζεται επάνω στα ερείπια των εθνών. Πρέπει επιπλέον να κατανοήσουμε πως ο μόνος εχθρός τής παγκοσμιοποίησης είναι η ενότητα, η αντίδραση και η εθνική αντεπίθεση τού γεννήτορα τού πολιτισμού, τού κράτους που δέχεται πληγές στα εθνικά και κοινωνικά του ζητήματα. Ο μόνος εχθρός τής Παγκοσμιοποίησης είναι η Ελληνοποίηση των βουλήσεων και των κέντρων λήψεως αποφάσεων. Ο Πανελληνισμός είναι το δικό μας αληθινά εθνικό σχέδιο αφού κοινή γαρ είναι η μοίρα των Ελλήνων στο αίμα και την ψυχή.

Λευτεριά δίχως εθνική ανεξαρτησία και φιλοδοξία δεν υφίσταται. Η δε εθνική μας ανεξαρτησία αφορά το αυτοδιοίκητο, την εθνική ασφάλεια, τον πλέριο εδαφικό παράγοντα και την διεθνή επιρροή μέσω τής παγκόσμιας ελληνικής κοινότητας. Το αυτοδιοίκητο αφορά την διαμόρφωση ελληνικής εξουσίας με βάση το Εθνικό Φρόνημα, με βάση δηλαδή την ταύτιση των επιδιώξεων πολιτείας και πολιτών μέσα από την ταύτιση τής εθνικής ισχύος και τής κοινωνικής δικαιοσύνης. Η δε εθνική ασφάλεια επιτυγχάνεται με την κοινή φυλετική συνείδηση και την κοινωνική συνοχή. Η ασφάλεια τού Ελληνικού Έθνους είναι συνάρτηση τής προσηλώσεως στην εθνική κοινότητα. 

Ο πλέριος εδαφικός παράγοντας σημαίνει την επίλυση των εθνικών μας ζητημάτων με την απορρόφηση των ψευδοκρατών που μάς περιβάλλουν. Είναι η επαναφορά τής Μεγάλης Ιδέας για την εθνική μας ολοκλήρωση με την ενσωμάτωση αυτής στην εξωτερική πολιτική τής Ελλάδος. Η σύμπτυξη των ελληνικών δικαίων με το χτίσιμο ευρείας ελληνικής ζώνης επιρροής, μια γεωπολιτική γέφυρα που θα χτιστεί επάνω στα συντρίμμια των κρατικών δορυφόρων τής νέας τάξης. Η δε παγκόσμια ελληνική κοινότητα υπό την καθοδήγηση και με την πλήρη συμμετοχή τής Μητροπολιτικής Ελλάδος θα σχηματίσει ένα Ελληνικό Διευθυντήριο που θα ξεκινήσει από την Μάγκνα Γκρέτσια και την Ελληνική Χερσόνησο τού Αίμου ίσαμε την Κύπρο και τον Πόντο και ίσαμε την Ελληνική Ομογένεια σε όλες τις ηπείρους τής γης.

Ο Ελληνισμός είναι μια συμπαγής πλειονότητα που έχει δώσει εξουσίες σε μειοψηφικές ασημαντότητες. Σε γραικύλους με υπέρμετρο ατομικισμό και ανηθικότητα που σηκώνουν διαχωριστικά τείχη κρετινισμού και δωσιλογισμού ανάμεσα στον λαό που τού ζητούν να σηκώσει διεθνιστές, λαθρογυρολόγους και βαρβάρους στην πλάτη του. Στο δε εξωτερικό περιβάλλον έχουν μετατρέψει τον μεν στρατό σε παρακολούθημα «συμμαχικών ασκήσεων», τούς δε ελληνικούς και ελληνόριζους πληθυσμούς σε βράχους εγκαταλελειμμένους που δίδουν μονάχοι τους την μάχη τής ελληνικότητας βαστώντας όρθια πίστη και εθνική ταυτότητα.

Πολιτική διοίκηση στο Έθνος τού Θεού και των Ηρώων ασκούν οι Έλληνες που έχουν τον Πανελληνισμό ως ιδεολογία και σκοπό τους. Ελληνική Ηγεμονία με Δίκαιο και Ατσάλι, με γνώμονα το Ελληνικό Αίμα που εκμηδενίζει διχασμούς και νεοταξικά φέουδα. Η επιβολή τού Ελληνικού Πολιτισμού με την καθαρτήρια πυρά και την συγκολλητική δύναμη.

Οι ταγοί που νοθεύουν και πλειστηριάζουν το Ελληνικό Έθνος μού προκαλούν σιχασιά και πρέπει να εκλείψουν. Και εκείνος που ζητάει την υποταγή τού λαού μου ζητάει να βρει τον θάνατο.

Μέχρι σήμερα άλλοι τοποθετούσαν στην Ιερή Ελλάδα ξωμερίτες τοποτηρητές για εξουσία και για πλάτες. Αυτό που επιδιώκουμε και θα επιτύχουμε το δίχως άλλο είναι να μετατρέψουμε τον Οικουμενικό Ελληνισμό σε μια τεράστια και σφιχτή αλυσίδα μαχητών και δουλευτήδων τής Ελληνικής Φυλής.

Να πετάξουμε έξω από το ελληνικό κράτος λοιπόν τούς υπολογιστές τού άνομου κέρδους και τούς δολοφόνους τού Έθνους. Κοινωνιστές εργάτες και εξουσιαστές τής Φυλής μια γροθιά, δύο άκαμπτες και ενωμένες ράβδοι. Εθνικιστές Πολιτικοί Στρατιώτες τού Ελληνισμού που βλέπουν σε κάθε μια ελληνική ψυχή και μια Ελλάδα. Τοποτηρητές στην κορυφή τής οικουμένης με διευρυμένες εξουσίες οι Έλληνες Ομογενείς. Στρατιωτική πυγμή και εγγύηση για τα αδέρφια μας πέριξ των σημερινών συνόρων μέσα από μια Ελλάδα με διευρυμένα εθνικά σύνορα. Πανελληνισμός για μια Μεγάλη και Εθνικιστική Ελλάδα.


http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/2015/04/blog-post_21.html

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Γράφει ο Σπύρος Καραχάλιος
 
Είναι κάποιοι ανήθικοι τύποι που εκμεταλλεύονται τούς ταραγμένους καιρούς όχι ως σημείο συστράτευσης τού λαού, αλλά ως ευκαιρία γενικής υποχωρήσεως τού έθνους. Φροντίζουν να υποστείλουν τα λάβαρα τής Ελληνικής Φυλής στα σχολεία, όταν έχουν αλλοιώσει τον χαρακτήρα τής δήθεν εθνικής παιδείας. Είναι οι ψευτορωμιοί πολιτικάντηδες τής αστικής κοινοβουλευτικής τυραννίας που διώκουν το εθνικό φρόνημα, ενώ παραδίδουν με συνομιλίες εθνική κυριαρχία και εθνικό έδαφος σε Τούρκους και Σιωνιστές.

Το ελληνικό σχολείο έχει κρατήσει όρθιο το ελληνικό έθνος σε καιρούς χαλεπούς, είτε ως φανερό είτε ως κρυφό σχολειό, την ύπαρξη τού οποίου έχουν αρνηθεί πολλάκις τα διεθνιστικά μικρόβια που έχουν εισρεύσει στο Σώμα τού Ελληνισμού. Ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός είχε τονίσει την ανάγκη τής δημιουργίας πολλών σχολείων προκειμένου να καλλιεργηθούν ελεύθερα ελληνικά πνεύματα με πίστη στην λύτρωση τής Πατρίδος μέσα από την αποστολή τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Και η αποστολή τής εκπαίδευσης είναι να παρέχει άρτια εθνική αυτογνωσία σε συνάρτηση με το ορθόδοξο φρόνημα.

Η υποχρέωση τής ελεύθερης και αληθινά ελληνικής πολιτείας είναι να μεταλαμπαδεύει στο ελληνόπουλο πλήρη γνώση για την διαδρομή τής Ελληνικής Φυλής σ’ ολόκληρο το ιστορικό της διάβα, παράλληλα με τις δεξιότητες που πρέπει να έχει στην κοινωνική του ένταξη το νεαρό μέλος. Να γνωρίζει τούς ανθρώπους, τα γεγονότα και τα εδάφη που ανδρώθηκε ο Ελληνισμός από την πρώτη στιγμή που έκαμε την παρουσία του στην οικουμένη. Να έρθει σε πνευματική επαφή με τον Θεό και με το Τάμα τής Ελληνικής Φυλής, με τούς Αγίους και τούς Ήρωες. Να τιμά την αγιοσύνη και τη φύση του μέσα από την Ελληνική Σημαία και τον Εθνικό Ύμνο. Να μην παραχωρεί τίποτα και να διεκδικεί πίσω τον κόσμο του.

Κι όμως, οι προδότες και τα σιωνιστικά αφεντικά τους μαζί με τούς βάρβαρους που κοπρίζουν για λογαριασμό τού νεοταξισμού έχουν μάθει να προσβάλλουν τον Ελληνισμό μας τόσο στο πεδίο τής εκπαίδευσης και τής πίστης όσο και στο πεδίο των θυσιών και τής στρατιωτικής τιμής. Αυτό κάμουν από τον καιρό τής υποκριτικής και στημένης «επανάστασης» τού Πολυτεχνείου, όταν κάποιοι φοιτητοπατέρες φυλάκισαν το έθνος μας και την ελευθερία του στο όνομα τής ψευτοδημοκρατίας τους, όταν οι εντολείς τους  ξαρμάτωναν την Ελλάδα και παρέδιδαν την Κύπρο μέσα από αίματα ελληνικά σε Τουρκία και Εμποράκο των Εθνών. Αυτό κάμανε όταν με την ίδια στημένη «εξέγερση» παρέδιδαν το ψωμί στους ψευτοσυμμάχους και στερώντας το από τούς Έλληνες, φτάσανε στην ξεφτιλισμένη μεταπολίτευση και τα μνημόνια τόκων και ψευτοφιλιών.

Ρίξανε τον Παπαδόπουλο και την αληθινή Επανάσταση τής 21ης Απριλίου ως ανελεύθερη και αμερικανοκίνητη τάχα για να φέρουν οι αστικοδημοκράτες διεθνιστές, δεξιοί, αριστεροί και κεντρώοι, με τον ψεύτικο αντιαμερικανισμό τους τον παγκοσμιοποιητή τύραννο ως μόνιμο ίσαμε τώρα αφεντικό τής διαρκώς αιμορραγούσας Ελλάδος. Αλλά το κακό συνεχίστηκε και βάθυνε.

Βγάλανε από το σχολειό αρχικά τόνους και γραμματική σωστή. Αφαίρεσαν τις ελληνικές διεκδικήσεις για να αποδεχτούμε μια νέα γεωγραφία μορφωμάτων με αρπακτικές διαθέσεις. Προέκριναν την συνύπαρξη μην τυχόν και ματώσουμε πολεμικά. Και φτάσαμε να ματώσουν την ψυχή και την περηφάνια μας με την έξοδο από τα σχολεία τού εθνικού μας ύμνου και την περιθωριοποίηση τής ελληνικής σημαίας.

Ακόμη και τούς νόμους τού κράτους τούς έχουν κάνει οι γραικύλοι κουρέλι στην διάθεση τής παγκοσμιοποίησης και τής μικρής Ελλάδος δίχως Έλληνες. Υπάρχει ένας νόμος που επιβάλλει την έπαρση τής Γαλανόλευκης και την ανάκρουση τού Εθνικού μας Ύμνου στα σχολεία. Που να χωρέσει όμως ο Ύμνος προς την Ελληνίδα Ελευθερία στο ψευτορωμέϊκο τής ανηθικότητας, τής απιστίας και τής υποταγής! Κι έτσι είδαμε τις προάλλες να αποβάλλεται ένας μαθητής στην Κατερίνη επειδή ζήτησε την εφαρμογή τής Τιμής προς το Ελληνικό Έθνος. Και σε ένα άλλο σχολείο στην Κέρκυρα, όταν οι μαθητές ζήτησαν την έμπρακτη αφοσίωση σε Σημαία και Έθνος, άκουσαν καθηγητή της αναρχοκουλτούρας να αναρωτιέται «γιατί, φασισμό έχουμε;»!

Δημοκρατικό φασισμό σαφέστατα και έχουμε. Αποδείχτηκε ξεκάθαρα στις εκλογές των εκπαιδευτικών που έγιναν τις προάλλες, όταν οι παρακρατικοί τού Κατοχικού Συστήματος επιτέθηκαν και τραυμάτισαν δύο υποψήφιους εκπαιδευτικούς τού Εθνικιστικού Μετώπου Εκπαιδευτικών. Ένας λυσσαλέος πόλεμος που εξαπολύθηκε ενάντια στον εκπαιδευτικό Λαϊκό Εθνικισμό και τη Χρυσή Αυγή από υπουργείο, καθηγητές τού μισελληνισμού και συνδικαλιστές που μάχονται τάχα τα μνημόνια στην παιδεία και τον λαό, στρεφόμενοι ενάντια στην αγάπη και την προσήλωση στο Ελληνικό Έθνος.

Τα μεγάλα πνεύματα τού μισελληνισμού, σοσιαλφιλελεύθερου και μαρξιστικού, συναντιούνται παντού. Από τα γραφεία των ψευτοκαθηγητών και τις συναθροίσεις τις γραικυλοτουρκικές κάτω από τα πορτραίτα τού Κεμάλ μέχρι τις τιμές των τουρκομογγόλων για τον ψόφο τού σφαγέα Κεμάλ στο δήθεν σπίτι του στη Θεσσαλονίκη. Και από τις διελεύσεις Τούρκων και άλλων πρακτόρων σε Θράκη και Αιγαίο μέχρι τα ανώτατα συμβούλια των ψευτορωμιών και των Τούρκων πολιτικάντηδων για να μοιράσουν πλούτο και ζώνες κυριαρχίας και εδάφη και αίματα ελληνικά σε χώμα ελληνικό.  

Σκοπός τού Έλληνα είναι να δίδει ακέραια την Πατρίδα και την Ιερή Αποστολή στα παιδιά του μαζί με την υπέρτατη Εντολή. Να δείξει στο νεαρό μέλος τού Ελληνικού Έθνους την οδό τής Αλήθειας και τού Χρέους προς το Θεό και την Ελληνική Ράτσα. Να γίνει δάσκαλος και πολεμιστής τού Θεϊκού Ελληνισμού. Να ανάβει την φλόγα τής φιλοπατρίας και τού σεβασμού σε καρδιές ελληνικές.

Να κρατάει ασύλητα τα προσκυνήματα. Να σμιλεύει την Ιερή Γη και να ανοίγει τούς δρόμους προς την δικαιοσύνη και το μεγάλωμα τού Οικοπέδου τής Ελληνικής Φυλής. Προορισμός τού Έλληνα είναι να δικαιώσει τις γενιές που προηγήθηκαν και να φτιάξει με τα δικά του συγκαιρινά χέρια Ελλάδα Μεγάλη και Δυνατή, την πιο λαμπρή Ελλάδα που θα σκεπάσει με την σκιά της ολάκερη την οικουμένη.

http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Γράφει ο Σπύρος Καραχάλιος
 
Είναι κάποιες στιγμές που ένα έθνος καλείται να πάρει την τύχη του, τη ζωή και το μέλλον του, στα χέρια του με τρόπο επαναστατικό απέναντι στις κρατικές αρχές. Να συλλάβει την αλαζονεία και να την πετάξει έξω από την γη που μάς δώσανε τρανοί πρόγονοι. Και η στιγμή αυτή έχει έρθει, καθώς είναι πλέον αδύνατο να ζήσουν και οι δύο μονομάχοι. Ή το Ελληνικό Έθνος ή το νεοταξικό ψευδοκράτος.

Τα προβλήματα έχουν μαζευτεί σωρός για την πατρίδα μας. Όμως οι ψευτορωμιοί πολιτικάντηδες κινούνται επάνω στη λογική τής έννοιας τής προδοσίας που έδωσε ο μεγάλος Θουκυδίδης. Πως προδότης δεν είναι μονάχα εκείνος που δίδει εδάφη τής πατρίδος του στους εχθρούς, αλλά και αυτός που ενώ μπορεί να αποτρέψει την ήττα, δεν κάνει εσκεμμένα τίποτα για να σώσει το έθνος του. Επομένως οι πολιτικοί μας είναι δύο φορές προδότες και μέτοχοι τής παγκόσμιας συμμορίας δολοφόνων τής Ελλάδος.

Είδαμε τις προάλλες το ξεκίνημα των υποτιθέμενων διαπραγματεύσεων των κυβερνητικών και κρατικών στελεχών τής χώρας μας με τούς τοκογλύφους τού σιωνιστικού νεοταξισμού. Με τον αρχιτραπεζίτη, τον οικονομικό υπουργό και τούς παρατρεχάμενούς τους να πανηγυρίζουν με τον ίδιο τρόπο που πανηγύριζε ο πρωθυπουργεύων, όταν έλεγε πως θα βγούμε από το μνημόνιο. Τούς δόθηκαν λοιπόν συγχαρητήρια και εντολές για την συνέχιση των «μεταρρυθμίσεων». Επιπλέον ο αρχιτραπεζίτης τής ψευτοευρώπης μάς είπε πως η βιωσιμότητα τού ελληνικού χρέους δεν αποτελεί πρόβλημα για το «σωστικό» μας πρόγραμμα!

Μάς είπαν λοιπόν πως δεν τούς καίγεται καρφί για το ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια οικονομικής εξυπηρέτησης τού στημένου χρέους. Δεν αποτελεί πρόβλημα που δεν μπορούν να ζήσουν οι Έλληνες. Μπορεί να ζήσει το χρέος, να τροφοδοτηθεί ο νεοταξικός μινώταυρος με νέο ελληνικό αίμα, ακόμη κι αν συρρικνωθούμε σε ψυχές. Αυτό τούς ενδιαφέρει και τούς αρκεί. Ας μην υπάρχουν νοσοκομειακή περίθαλψη και φάρμακα, ας υπάρχουν ανασφάλιστοι και άνεργοι, ας παραχωρούνται παραγωγικές και αμυντικές υποδομές ακόμη και σε εχθρικά ή ανταγωνιστικά προς την Ελλάδα συμφέροντα.

Υπάρχει όμως η Ελλάδα που αντιστέκεται. Υπάρχει η Ελλάδα που θέλει να πάρει την πέτρα στα χέρια της και να την στύψει. Να εργαστεί και να ματώσει για την επαναφορά τής Πατρίδος στον εθνικό και κοινωνικό έλεγχο. Διότι αυτή είναι η μόνη οδός ώστε να βγούμε νικητές από τον οικονομικό και κατόπιν συμβατικό πόλεμο που μάς κάνουν οι μισέλληνες. Να πάρουμε τα εφόδια τής γης μας από τούς δολοφόνους και να τα κάνουμε μέσο υγιούς αναπτύξεως και ενδυναμώσεως τής Ελλάδος. Κι αυτοί που μπορούν και θέλουν ταυτόχρονα να το κάνουν, είμαστε εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές και ο Λαϊκός Εθνικισμός μας.

Όμως τα μέσα τής πολιτικής και τής ενημερωτικής προπαγάνδας, οι έμποροι τής μικρότητας και τού ψεύδους, ασχολούνται με το πετροβόλημα τής Χρυσής Αυγής. Κόμπασαν τα φερέφωνα τής παγκοσμιοποίησης πως αποτελεί μέγα και επαναλαμβανόμενο έγκλημα η απόδοση θετικών λόγων για την στρατιωτική επανάσταση τής 21ης Απριλίου 1967. Πως είναι αμετανόητοι «φασίστες και ναζί» οι Έλληνες Εθνικιστές που θέλουν τάχα να κάνουν σαπούνι τούς Εβραίους.

Θέλουν να φορτώσουν σε ελληνικές πλάτες τα εγκλήματα εκείνων των σημερινών «συμμάχων» που στήσανε τον προηγούμενο και φέρνουν τον επόμενο παγκόσμιο πόλεμο. Όταν οι πατέρες μας είπανε τα μεγάλα όχι. Κι όταν η ελληνική οικονομία επί των συνταγματαρχών ήταν μέσα στις πλέον παραγωγικές στον κόσμο. Με το «συνταγματικό τόξο» να βγάζει τα δικά του δανεικά με το πετσόκομμα εθνικής και εδαφικής κυριαρχίας.

Όμως τι μπορεί να περιμένει ένας εχέφρων και ψύχραιμος Έλλην από εκείνους τούς σκυφτούς και ξεφτιλισμένους αρχοντοραγιάδες που φτιάχνουν νόμους αντιρατσιστικούς και νομοσχέδια νομικής υποστάσεως μισάνθρωπων θρησκειών, για να νομιμοποιήσουν τη λαθρομετανάστευση. Όταν η Τουρκία και τα υπόλοιπα κρατικά μορφώματα γίνονται οι γέφυρες των γυρολόγων, εγείροντας διαρκώς εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος μας. Όμως η θανατηφόρος ενδημική νόσος έμπολα που τείνει να γίνει πανδημία, καθαρά όπως λέγεται εργαστηριακή νόσος, έγινε ζήτημα τής Παγκόσμιας Τράπεζας, ώστε χρηματοοικονομικά ιδρύματα και ηνωμένα έθνη να στήσουν έναν μηχανισμό στήριξης σε χώρες που θα βρεθούν μπροστά σε μελλοντικές εστίες.

Δεν τίθεται λοιπόν ζήτημα διαλόγου. Δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να αφεθούν επικίνδυνοι πανηγυρτζήδες να ξεσχίσουν τα σωθικά τής Πατρίδος. Τούς σοσιαλφιλελεύθερους να ανεμίζουν το παλιόχαρτο τής βολευτικής ψήφου εμπιστοσύνης και τούς μαρξιστές να γαβγίζουν στο βολευτήριο και να στήνουν τα κορμιά τους και τις κουβέντες τις συστημικές με τα ίδια νεοταξικά αφεντικά για να μην καθαριστεί η κατοχική ψώρα που διοικεί την Ελλάδα μας. Όταν Τουρκία και πόλεμος γυροφέρνουν στα νερά μας και την Κύπρο μας. Όταν στην κατεχόμενη Κωνσταντινούπολη γίνονται κουβέντες για τουρκικότητα τής Θράκης, παρουσία γραικύλων εκπαιδευτικών.

Δεν επιτρέπεται τίποτα άλλο πέραν τής ανατροπής των τυράννων. Δεν νοείται τίποτα άλλο πέραν της ισοπέδωσης εκείνων που μάς δέσανε τα δεσμά τού σκλάβου. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας Ελεύθερη, Καθαρή και Μεγάλη. Μπορούμε να επιτύχουμε την άνοδο τής Μεγάλης Πατρίδος μας με όπλα μας την πίστη στο Θεό, την ατσάλινη θέληση και την σιδερένια ελληνική δύναμη. Να καθαρίσουμε τις πλάτες τής Φυλής μας, ώστε να κινηθούμε μπροστά και να εξοντώσουμε τούς βαρβάρους και τούς ψευτοσυμμάχους.

Η Ελλάς οφείλει να στηριχθεί στις Λαϊκές και Εθνικιστικές της Δυνάμεις. Να διώξουμε το καθεστώς τής υποταγής και να απελευθερώσουμε τις δυνατότητες και την ομοψυχία τού Ελληνισμού μας. Να κάνουμε πολιτικό καθεστώς το Εθνικό Φρόνημα και οδικό χάρτη την έμφυτη δίψα μας για πάλεμα, για καινούργια έργα και για πλάτεμα τής επιρροής μας. Να ακουμπήσουμε την χρυσάκτινη αυγή τής Φυλής στο Ανίκητο Ελληνικό Αίμα.


http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ

  Γράφει ο Σπυρίδων Καραχάλιος
 
Τα γερά έθνη τα πετροβολάνε οι εκφραστές τής παγκόσμιας υποδούλωσης με ύπουλους τρόπους. Με όπλα εσωτερικά που στοχεύουν στις ρίζες και τις παρακαταθήκες τής Φυλής. Αυτή είναι η μέθοδος που έχουν επιλέξει οι νεοταξίτες και οι δωσίλογοι πολιτικάντηδες για να πετσοκόψουν το αιωνόβιο και αλύγιστο δέντρο τού Ελληνισμού.

Μπορεί να μάς έχουν βρει πολλές καταιγίδες και να έχουν πέσει πάνω μας μυριάδες βάρβαροι εισβολείς και βέβηλοι προδότες στο διάβα τής ζωής που λέγεται ελληνική ιστορία. Είναι βέβαιο όμως πως αποτελεί νομοτέλεια ότι θα γράψουμε και νέες σελίδες ελληνικής δόξας. Είναι αποφασισμένο πως θέλουμε να ζήσουμε ως Ελεύθεροι και Δυνατοί Έλληνες. Επομένως θα τα καταφέρουμε.

Τα γερά έθνη δεν είναι αυτά που έχουν γεμάτα πορτοφόλια, αλλά πρωτίστως γεμάτες τις καρδιές. Γερό είναι το Ελληνικό Έθνος που έχει αποφασίσει να κρατήσει αλώβητες και καθαρές τις Παραδόσεις του. Και Εθνική Παράδοση σημαίνει πως βαστάς ανόθευτες αξίες την Πίστη των Πατέρων σου και το αιμάτινο ποτάμι τής Φυλής που τρέχουν σε νου και φλέβες. Θα μείνουμε λοιπόν Έλληνες στην καρδιά και το κορμί.

Έχουμε μείνει Όρθιοι Έλληνες, γιατί πάντα στερεώναμε τις ελληνικές κοινωνίες και ανάβαμε το κεράκι μας, ακόμη κι όταν βρισκόμασταν υπό εχθρική στρατιωτική κατάληψη. Το ίδιο ακριβώς που κάνουν και σήμερα οι Έλληνες στις σκλαβωμένες ελληνικές πατρίδες. Γλώσσα, θρησκεία και εθνοφυλετικός δεσμός είναι τα ακατάλυτα κάστρα μας. Η δε γενετική επιστήμη έχει να το λέει για την καθαρότητα τής Ελληνικής Φυλής.

Βγήκαμε μ’ αυτούς τούς τρόπους και από την οθωμανική και από την γερμανική κατοχή. Και ακόμη, διότι επιστρατεύσαμε ως πράξη τής γενικής απόφασης το Επαναστατικό Πνεύμα, την Πολεμική Αρετή και την ανάγκη να γίνουμε και πάλι Μεγάλη και Αυτοκρατορική Ελλάδα. Αυτό ακριβώς που δεν πίστεψαν ποτέ και πολέμησαν δόλια οι εχθροί τής ελευθερίας και τής Μεγάλης Ιδέας, οι πολιτικάντηδες τής αστικής «δημοκρατίας».

Η συνέχεια τού Ελληνικού Έθνους είναι αυτό ακριβώς που δεν θέλουν με τίποτα οι κλέφτες ψυχών, λαϊκών βουλήσεων και γης ελληνικής. Οι δυνάστες – δανειστές τού σιωνιστικού νεοταξισμού που διαλύει πατρίδες και οι ελληνόφωνοι συνεργάτες τής παγκοσμιοποιητικής κατοχής και συνειδητοί υπάλληλοι τού νεοταξισμού.

Θέλουν να υποτάξουν το Έθνος τού Πολιτισμού και τού Δικαίου, εξαφανίζοντας τούς Έλληνες. Να κάμουν μια ελεγχόμενη, επομένως μικρότερη Ελλάδα, με λιγότερες αντιστάσεις και επομένως λιγότερους Έλληνες.

Μάς φέρνουν λοιπόν τις βιοταυτότητες, οι οποίες πέρα από τα συνηθισμένα στοιχεία, θα περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά τού ανθρώπινου σώματος που είναι δύσκολο να αλλοιωθούν. Από μορφασμούς και τρόπο βαδίσματος έως χρώμα ματιών, ύψος και λοιπά εξωτερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Οι βιοταυτότητες θα περιλαμβάνουν μηχανισμό διαρκούς παρακολούθησης τού ατόμου και μια κρυπτογραφημένη βιομετρική υπογραφή μέσα σε μια κάρτα και μια βάση δεδομένων. Κι όλα αυτά με το πρόσχημα τής ασφάλειας από εγκληματικά και τρομοκρατικά χτυπήματα, για το «καλό μας» τάχα, όπως λέγανε ακριβώς οι Γέροντες τής Πίστης μας πως θα μάς πουν οι ψευτοπεριούσιοι.

Το παράνομο και έκπτωτο καθεστώς τής αστικής κοινοβουλευτικής τυραννίας, αυτό που μεταθέτει δικές του αμαρτίες ως εθνικό τάχα χρέος στις πλάτες τού λαού και ξεπουλάει τα εθνικά μας ζητήματα, μάς μετατρέπει επιπλέον από κυρίαρχο εθνικό κράτος σε κοινότητα τού υπερκράτους τής ψευτοευρωπαϊκής ενώσεως. Οι προσκυνημένοι μάς αλλάζουν τις εθνικές μας αστυνομικές ταυτότητες με τις λεγόμενες «ευρωπαϊκές» ταυτότητες και μάλιστα με νόμο.

Με τις νέες ταυτότητες θα μπορούν να ψηφίζουν και να ψηφίζονται ευρωπαίοι πολίτες για την τοπική αυτοδιοίκηση και την ευρωβουλή προς το παρόν, για λογαριασμό τού ψευτορωμέϊκου! Κάνουν οι γραικύλοι πολιτικάντηδες στην Μητέρα Ελλάδα ό,τι ακριβώς κάνουν στη Θυγατέρα Κύπρο οι όμοιοί τους, με την εξομοίωση κατακτημένου και  Τούρκου κατακτητή.

Είμαστε λοιπόν «Ευρωπαίοι» κι όχι Έλληνες πολίτες. Υπήκοοι τής επερχόμενης παγκόσμιας διακυβέρνησης, δίχως ιστορία και πίστη που αλλοιώνουν και δίχως φραγμό στις αρπακτικές ορέξεις των προσωρινών γειτόνων και τού Νεοταξικού Κτήνους σε βάρος Ελληνικού Βορρά και Αιγαίου.

Την ίδια στιγμή προχωράνε οι γραικύλοι πολιτικάντηδες στην νέα συγκυβέρνηση σοσιαλφιλελεύθερων και μαρξιστών και παντός ψευτοδημοκράτη μέσα από τον νέο μεταναστευτικό κώδικα. Ψάχνουν τρόπους για να αντικαταστήσουν τούς Έλληνες που προσέρχονται μαζικά στο διωκόμενο Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα και με λαθρομετανάστες, κάνοντας εν μέρει κάποιοι καθεστωτικοί τούς «δύσκολους» έναντι των μαρξιστών που ζητάνε την πλήρη απορρόφηση των λαθρομεταναστών. Κι όλα τούτα όταν τα χαράτσια τής τρόικα μονιμοποιούνται, νέα μέτρα έρχονται και από κοντά καθιζήσεις αποδοχών και μαζικές απολύσεις.

Η ταυτότητα των Ελλήνων είναι το Ελληνικό Αίμα που κυλάει στις φλέβες μας. Αδέρφια μας δεν είναι οι ψευτοευρωπαίοι μήτε οι διεθνιστές και κοσμοπολίτες τού καθεστώτος. Είμαστε καθαρόαιμοι Έλληνες στο Αίμα και στο Πνεύμα, Πιστοί στους Πατέρες μας και στους Ήρωες Μας.

Θα κοπιάσουμε, θα πολεμήσουμε και θα ματώσουμε για Λεύτερη, Ισχυρή, Μεγάλη και αποκλειστικά Ελληνική Ελλάδα. Θα κάνουμε μια νέα Παλιγγενεσία γι’ αυτήν ακριβώς την Πατρίδα που ήταν, είναι και θα παραμείνει για πάντα Έθνος, Φυλή και Ορθοδοξία.

Να ποια είναι η καλύτερη ένδειξη Τιμής και Ευγνωμοσύνης σε όσους δώσανε το Αίμα τους το Εικοσιένα, στους βαλκανικούς και σε όλους τους λυτρωτικούς πολέμους. Μια νέα Εθνεγερσία για την Φυσική, Λαϊκή και Εθνικιστική Ελλάδα τής καρδιάς μας και των παιδιών μας.


http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Του Σπύρου Καραχάλιου

Η νεοταξικά επιβαλλόμενη κρίση τής ελληνικής κοινωνίας, όπως ακριβώς συμβαίνει με όλα τα έθνη που νομίζουν πως είναι ελεύθερα, έχει αποδειχτεί περίτρανα πως είναι ηθική κι όχι οικονομική. Η οικονομία αποτελεί το πρόσχημα για να βγάλει ο διαβόητος εμποράκος των εθνών το λαό έξω από τα όρια τής ασφάλειας τού έθνους και να τον κατασπαράξει, διαστρέφοντας την αποστολή των μελών τής κοινωνίας.

Έχουμε ακούσει πολλούς λόγους περί ισότιμης αντιμετωπίσεως των πολιτών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από πολλούς επαγγελματίες ανθρωπιστές. Είναι εκείνοι οι εκπρόσωποι τής παγκοσμιοποιημένης ανηθικότητας που αντιμετωπίζουν ως εχθρό τής κατ’ αυτούς ευημερίας την Εθνική Κοινότητα και την Αυθεντική Οικογένεια, την Πατρίδα και τούς Στυλοβάτες της. Δεν ενοχλούνται από τις Ασχήμιες που στηρίζουν και νομιμοποιούν, αλλά ναρκοθετούν την κοινωνία, θέτοντας στο περιθώριο τον ρόλο τής Ελληνίδας Γυναίκας.

Στην Μεγάλη Πατρίδα μας Ελλάδα ο θεσμός τού γάμου και τής ισοτιμίας των δύο φύλων, μαζί με τούς διακριτούς πλην συνεργατικούς ρόλους τής γυναίκας με τον άνδρα, υπήρξαν από αρχαιοτάτων χρόνων και εξ αρχής σαφώς προσδιορισμένοι. Ο Θεός, η Φύση και ο Ανθρώπινος Χαρακτήρας τής Φυλής έβρισκαν στις κοινωνικές, εκπαιδευτικές και οικογενειακές δραστηριότητες την πλήρη αρμονία. Και έτσι δίπλα στον άνδρα – εργάτη και πολεμιστή υπήρχε η γυναίκα – άλας τής ζωής και κοινωνική τροφός.

Η Ελληνίδα αποτελεί την συνοδοιπόρο και συνδιαμορφωτή τής ανθρώπινης προσωπικότητας και των θεμελιακών αξιών τής ελληνικής κοινωνίας. Στη διαμόρφωση μάλιστα τής προσωπικότητας τού παιδιού και αυριανού πολίτη τής γνήσιας Ελληνικής Εθνικιστικής Κοινωνίας, έχει το μεγάλο προβάδισμα σε σχέση με τον άνδρα. Είναι εκείνη που περνάει τον περισσότερο χρόνο στο πλευρό τού παιδιού της, εκείνη που πλάθει τον ενεργό πολίτη εκ τού μηδενός, που σχηματίζει τούς ορίζοντες τής συμπεριφοράς, τού ήθους και τής θέσεως τού νέου πολίτη έναντι τού Θεού, τής Φύσης και τής Πατρίδος.

Όλα λέμε ότι ξεκινούν από το σπίτι. Και έτσι ακριβώς είναι. Τα στραβά και τα παρακμιακά φαινόμενα πάντοτε υπήρχαν και υπάρχουν. Όμως ο Κανόνας τής Ζωής πάντοτε χαράσσει την ορθή πορεία. Μέγας και σημαντικός Κανόνας είναι η Ελληνίδα Γυναίκα. Είναι η Μάνα, η Σύντροφος, το Κοινωνικό Στήριγμα, το Πρότυπο τής Πίστης, η Συμπολεμίστρια.

Η Ελληνίδα είναι η ελπίδα τής Κοινωνίας με την ανατροφή τού Νέου Έλληνα και τής Νέας Ελληνίδας που θα ανανεώσουν την Ελληνική Φυλή και θα φτιάξουν, μέσα από την Αγάπη και τη Γνώση που θα λάβουν, την δική τους οικογένεια. Θα ψηλαφίσουν με την καθοδήγηση τής μάνας την ίδια τους τη φύση, κατανοώντας το νόημα τής συζυγίας. Την ακατάλυτη ένωση τού άνδρα και τής γυναίκας με τα Άνωθεν δοθέντα χαρίσματα που ο νεοταξικός τύραννος θέλει να εκτρέψει στην ομοφυλοφιλία για να στειρώσει πνευματικά και σωματικά την Εθνικιστική Κοινωνία.

Η σωστή Ελληνίδα είναι ένα ασφαλέστατο ανάχωμα μαζί με τον σωστό σύζυγο στις περιπέτειες που αποφάσισε να μάς θέσει η Ψευτοευρωπαϊκή Ένωση, ένα ξεκάθαρα αντεθνικό και αντιχριστιανικό μόρφωμα, με την νομιμοποίηση και την αποδοχή τής ομοφυλοφιλίας που ψήφισε πρόσφατα. Θέλουν λένε οι συνοδοιπόροι τού σιωνιστικού νεοταξισμού να προάγουν τα δικαιώματα των «ιδιόρρυθμων», των ανώμαλων δηλαδή, να δημιουργηθούν προγράμματα αποδοχής για τη νεολαία και τη σχολική εκπαίδευση, να ποινικοποιηθούν ο «ρατσισμός» και η κριτική έναντι τής ανωμαλίας, να δοθούν δικαιώματα συζυγίας και αναπαραγωγής σε «ομόφυλα ζευγάρια», έναντι ποινής για τα ανυπάκουα έθνη!!!

Η Ελληνίδα είναι το Θείο Πλάσμα που θα συνδιαμορφώσει αποφασιστικά στους νέους βλαστούς τής κοινωνίας μας την υπακοή στα χρηστά ήθη, την υπομονή στις δυσκολίες τής ζωής, το σεβασμό στον άνθρωπο και τις θυσίες όσων προηγήθηκαν υπέρ ημών, την αρμονία ανάμεσα στην επιθυμία και το σωστό. Είναι εκείνη που θα μετατρέψει το σπίτι παράλληλα σε χώρο θαλπωρής και πρωταρχικής διδασκαλίας.

Η πρώτη μάχη για την θεμελίωση τής Εθνικιστικής Κοινωνίας φέρει την υπογραφή της Ελληνίδας. Η συμβολή της όμως έχει και συνέχεια μέσα από τα υπόλοιπα δρώμενα τής Εθνικής και Κοινωνικής μας Ζωής. Η Γυναίκα λοιπόν είναι η φωνή τής ελπίδας, τής παρηγοριάς και τής αναπτέρωσης τού Άνδρα στις στιγμές της κάμψης. Η ασφαλής σύμβουλος που θα δώσει την ανυστερόβουλη συμβουλή στο σύζυγο.

Θα δώσει παράλληλα και την συμβολή που θα φέρει τη δική της υπογραφή σε όλα τα μετερίζια. Την ευταξία, την αυτοσυγκράτηση στη σπατάλη, την φλόγα στα πεπρωμένα τής Φυλής. Θα εμπνεύσει με το παράδειγμα τής δικής της συμπεριφοράς την φιλαλληλία, την ισότιμη νομή των κοινωνικών βαρών, την προς τον σύζυγο και τον γιο ώθηση για την προάσπιση τής Πατρίδος με το Ή Ταν ή Επί Τας.

Θα προσφέρει στον επιούσιο άρτο τής οικογένειας δίχως να τής στερήσει την παρουσία, αφού το Εθνικό Κράτος ενισχύει ηθικά και οικονομικά την παρουσία της στην κοινή στέγη. Η Ελληνίδα Γυναίκα διδάσκει στην κόρη της την ιερότητα τής μητρότητας, καθιστώντας απαγορευτική την άλλη νεοταξική λαίλαπα τής έκτρωσης με το παραμικρό, άνευ ιατρικού λόγου.

Κάθε Γέννα και μια Ελληνική Ψυχή, αυτό είναι το δόγμα τής Ελληνίδος και τής Εθνικιστικής Κοινωνίας. Και σαν χρειαστεί, η Ελληνίδα γίνεται και Αμαζόνα, όχι μόνο φύσει αλλά και θέσει για τη Λευτεριά τής Μεγάλης Πατρίδος μας Ελλάδος.


http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΛΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

Γράφει ο Σπύρος Καραχάλιος
 
Μολυσμένες υπάρξεις μες στον καιρό τής αποστασίας βγάζουνε την χολή τους επάνω στην αγιοτόκο Πατρίδα μας και τον Εθνικισμό μας, όταν ο λαός μας ακουμπάει πάνω στη φάτνη τού Χριστού μας για να πάρει χάδι πατρικό. Δεν έχουν μήτε ιερό μήτε όσιο. Δεν έχουνε στάλα ελληνισμού μέσα τους. Και οι σκλάβοι τής Παγκοσμιοποίησης δεν αντέχουν το Φως τού Χριστού και τής Ελλάδος μας.

Μαζεύονται λοιπόν όλα τα μέλη τής εγκληματικής συμμορίας τού κατοχικού καθεστώτος γύρω από την προεδρία τής «δημοκρατίας» και ξεδιπλώνουν τα σχέδια των αφεντικών τους. Το έχουμε ξαναπεί. Δεν έχουν δικά τους σχέδια και μυαλά. Δανεικά είναι αυτά που κουβαλούν, σαν και εκείνα τα χρέη που χάραξαν επάνω στα χαρτιά τού ψεύδους μαζί με τούς σταυρωτήδες.

Να βγάλουν παράνομο το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα. Αυτό απαίτησε ο Παγκοσμιοποιητής Τύραννος. Τούς έδωσε μεν συγχαρητήρια για το ξέσχισμα λογικής, νόμων, πατριωτισμού και ανθρωπιάς. Αλλά τούς είπε και τη συνέχεια. Και η συνέχεια είναι ότι θέλουν την ποινικοποίηση και την εξάλειψη τού Εθνικού Φρονήματος. Το ξεσπίτωμά του από την Πατρίδα και τα σωθικά τού Έθνους που το γέννησε.

Μα γιατί τόση λύσσα με τον Εθνικοκοινωνισμό μας; Γιατί είμαστε εμπόδιο και σε ένα άλλο ξεσπίτωμα. Το ξεσπίτωμα αυτό αφορά τον ελληνικό λαό και την Ελλάδα. Είναι η νέα μικρασιατική τραγωδία που ετοιμάζουν. Διπλή τραγωδία. Από την μια πλευρά θα βγάλουν αδέρφια μας έξω από τις εργασίες τους και τα σπίτια που γεννήθηκαν και έκαμαν το πρώτο κλάμα τής ζωής τους. Και από την άλλη πλευρά δίδουν γη και ύδωρ, εθνικό έδαφος, στον υπαλληλάκο τού νεοταξισμού βαρβαρισμό.

Μες στους πλέον αφύσικους καιρούς είναι που πρέπει να ανθίσει η Φυσική Ελλάς. Μέσα στην ανθελληνική καταιγίδα ο Εθνικισμός μας, η καρδιά και η ψυχή μας που είναι ταγμένες σε Χριστό και Ελλάδα, θα ξεχυθούν μπροστά για να κονιορτοποιήσουν την λαίλαπα. Ή ο Ελληνισμός ή ο Νεοταξισμός. Ή αυτοί ή εμείς.

Βάλανε οι ψευτοσύμμαχοι Οηέδες τον επίτροπό τους στην Κύπρο μας να συναντηθεί με τον Τούρκο υπουργό εξωτερικών Νταβούτογλου και τον κατοχικό ηγετίσκο τής Τουρκίας στα τουρκοπατημένα χώματά μας. Τα χώματα για τα οποία χύσανε το αίμα τους ο Ισαάκ και ο Σολωμός. Κάνανε κοινά διαγγέλματα οι εχθροί μας για «ειρήνη» και «λύση» λένε, για αποδοχή τής τουρκικής διοίκησης και τής παγκοσμιοποιημένης νομής τού πλούτου τής περιοχής δηλαδή, πατώντας πάνω σε μνήμες, μνήματα και δικαιοσύνη. Η Εσπερία λοιπόν επισφραγίστηκε ως πολέμιος τού Ελληνικού Έθνους.

Κατέβασε πιο χαμηλά το ψευτοπεριούσιο σκουφάκι του ο Νεοταξισμός και φάνηκε η γυμνή του σκοπιμότητα και αναίδεια. Κι όλα αυτά μετά από την επίσκεψη τού Νταβούτογλου στην κατεχόμενη Αθήνα και την άθλια μνημονιακή κυβέρνηση. Η δε μαρξιστική ψευτοαντιπολίτευση έχει ήδη προ πολλού συνομιλήσει με τον εμποράκο των εθνών, το κοινό αφεντικό τού καθεστώτος, και έχει ήδη δώσει τη συγκατάβασή της σε ψευτομακεδονίες και ψευτοτουρκικές μειονότητες, σε ειρηνική αποδοχή των ανθελληνικών διεκδικήσεων, σε πολυπολιτισμικότητες και σε κοινές απολαύσεις τού ελληνικού πλούτου.

Μοιράζουν τα ιμάτιά μας και καλοπερνάνε σε βάρος των ραγιάδων. Οι γραικύλοι πολιτικάντηδες κυνηγούν τούς Έλληνες που ψάχνουν απεγνωσμένα καύσιμη ύλη να ζεστάνουν το κοκαλάκι τους. Έχουν κάνει καθεστώς την δουλοποίηση των Ελλήνων εργαζομένων που πληρώνονται με το δελτίο, αν και όσοι πληρώνονται, και σε αραιά χρονικά διαστήματα.

Βάζουν τις εισπρακτικές αρχές να μπουκάρουν σε σπίτια μεροκαματιάρηδων, όταν πολιτικοί, συνδικαλιστές, τραπεζίτες και πλουτοκρατία εξαφανίζουν σκάνδαλα και εισπράττουν αργύρια. Και στην ακριτική Ελλάδα, στην Ήπειρο έχουμε χωριά που κατοικούν τον χειμώνα Αλβανοί, στη δε Θράκη μπαίνουν στα ελληνικά στρατόπεδα τουρκικά προϊόντα!  Ακόμη και νησάκια χαρίζουν σε δοσατζήδες και βαρβάρους οι αρχοντοραγιάδες.

Όμως η Ιστορία κάνει κύκλους και η Δικαιοσύνη τού Θεού είναι αμείλικτη. Τα συχαρίκια των Άνομων δεν θα πιάσουν τόπο. Η δε Ρωσία προειδοποιεί άγρια την Εσπερία για την ρότα που ακολουθεί και ακούει με ενδιαφέρον τον Εθνικοκοινωνισμό μας. Την ενδιαφέρει τη Ρωσική Αρκούδα η χρυσάκτινη αυγή τού Ελληνισμού. Δίπλα στο Βυζάντιο, στην Ρωμανία μας. Κι έτσι έχει κατασκηνώσει με τα όπλα της και την πολιτική της.

Σηκώνουμε με θάρρος και τόλμη τα λάβαρα τού Ελληνισμού. Βγάζουμε τα φίδια από τις τρύπες τους. Γινόμαστε λαός πολεμικός, διαγράφοντας οριστικά τον αταίριαστο για τη Φυλή μας ραγιά. Κοιτάζουμε τα ελληνικά συμφέροντα και κάνουμε πράξη τα ελληνικά δίκαια. Εμείς είμαστε που θα σώσουμε το Γένος μας, με την αποφασιστικότητά μας. Κι αυτή η αποφασιστικότητα είναι που θα φέρει τον συμμαχικό αγέρα να φυσήξει τα πανιά μας.

Ο Θεός έδωσε το σήμα. Είναι ο αγέρας τού Μόσκοβου που σηκώθηκε και χαϊδεύει το πρόσωπό μας. Ο Αγών τού Ελληνισμού μέλλει να στεφθεί με το δάφνινο στεφάνι περηφανούς Νίκης. Πιστοί και Εθνικιστές Έλληνες βγαίνουμε μέσα από τις επάλξεις τής Ελληνικής Καστροπολιτείας και κάνουμε την τελική αντεπίθεση.

Αδερφός μας και συμμαχητής ο ελληνικός λαός. Στα Αγιονέρια και τις Πύλες τής Αυτοκρατορίας ο Ελληνικός Στρατός. Στην Κοινωνία Επαναστάτες Κυρίαρχοι. Και στην γεωπολιτική γειτονιά Πολέμαρχοι Μεγάλης Ελλάδος. Ζήτω η Αιώνια Ελλάς!


http://ethnikistikosagwn.blogspot.gr/