Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΣΚΟΠΙΑΝΟ: ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ!

Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Το παρακάτω κείμενο, συγνώμη για το μέγεθός του, δημοσιεύθηκε στα blogs Ιανουάριο του 2009 και Απρίλιο του 2010. Στην συνέχεια, βέβαια, ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης….


Το κάνει και πάλι επίκαιρο η χθεσινή θέση του κ Καρατζαφέρη για ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ενόψει της επερχόμενων εξελίξεων


Το δίδαγμα της ιστορίας ήταν και παραμένει εντυπωσιακά σαφές - εμείς οι Έλληνες και οι Ελληνίδες κάθε φορά που στηθήκαμε ενωμένοι σαν μια σφιγμένη γροθιά απέναντι σε εξωτερικές επιβουλές και εσωτερικές διχόνοιες μεγαλουργήσαμε γράφοντας όχι μόνο στο βιβλίο της ιστορίας του ελληνικού έθνους αλλά και ολάκερης της ανθρωπότητας σελίδες ψυχικού μεγαλείου, ανδρείας και αυτοθυσίας.

Δυστυχώς το ίδιο μάθημα της ιστορίας είναι πικρό καθώς πέρα από παιδιά του Λυκείου που εξετάζονται σε γνωστικά – επιστημονικά πεδία όπου η Ιστορία είναι απαραίτητη ΛΙΓΟΙ φαίνεται να διαβάζουν την ιστορία μας και- ακόμη χειρότερα σε διεθνές επίπεδο - ελάχιστοι από αυτούς τους μεγαλόσχημους ρήτορες ελεγειών σε τάφους Ελλήνων ηρώων όπου έπεσαν και συνεχίζουν να πέφτουν «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι» μοιάζει να θυμούνται αυτά που διάβασαν στα Κολλέγια και τα Πανεπιστήμιά τους από Την Οξφόρδη και το Καίμπριτζ, μέχρι το Χάρβαρντ και τη Μασσαχουσέττη μέσω Σορβόννης και Μονάχου!....
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αναφοράς είχε κινηθεί – για λόγους καθαρά κομματικής σκοπιμότητας αλλά υπαγορευμένους από προσωπικές επιλογές και τοποθετήσεις πριν μερικά χρόνια ό τότε ΥΠΕΞ κ Θεόδωρος Πάγκαλος ο οποίος σε επίσκεψή του εδώ στη Θεσσαλονίκη μας είχε υποδείξει, εμφανώς με διδακτική πρόθεση ο συμπαθής και ευτραφής καλός άνθρωπος, «λιγότερη ενασχόληση με τον Μέγα Αλέξανδρο και περισσότερη με τα...τρέχοντα θέματα...» Ήδη υφαίνεται ως σάβανο για εμάς τους Μακεδόνες και τη Μακεδονική γη, και μάλιστα σε εποχή που Πρωθυπουργός μας είναι ο άνθρωπος που κουβαλά το βάρος σε πρώτο όνομα και επίθετο ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στην ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας ο ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, του Κόμματος που δημιούργησε ο θείος του….Με άλλα λόγια, τα έλεγε ο Πάγκαλος, τα αποσιώπησε επί 10 χρόνια ο Σημίτης, τα μασάει περιμένοντας να γίνει Πρωθυπουργός ο Γιώργος Παπανδρέου σε στυλ «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...» και τώρα άντε να δούμε ποιος θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά που συνεχίζει να καίει στα σύνορά μας και τώρα πάλι βρίσκει «ούριο άνεμο» από το γνωστό κ. Σόρος….
Και επειδή διαθέτω την έξωθεν καλή μαρτυρία ότι έμαθα τόσα τουλάχιστον γράμματα όσο απαιτούνται για να διαβάζει κανείς και τις ίδιες τις γραμμές όπου αραδιάζονται οι κάθε λογής ρήσεις των κάθε λογής εν ενεργεία και «επί τιμή» εθνοπατέρων και εθνομητέρων αλλά και τα διαστήματα ΑΝΑΜΕΣΑ σε αυτές τις γραμμές καταθέτω τη σημερινή μου άποψη με πλήρη γνώση ότι κάποιους θα στενοχωρήσω ...
Προφανώς για λόγους που εμείς οι Ελληνες ΔΕΝ γνωρίζουμε τόσο οι Ευρωπαίοι εταίροι μας όσο και οι Αμερικανοί το Κρατίδιο των Σκοπίων το αποκαλούν επισήμως εδώ και χρόνια… ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 σε βιβλίο που χρησιμοποιώ για μάθημά μου στο μεταπτυχιακό τμήμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και είναι στην αγγλική γλώσσα διάβασα στο σημείωμα του εκδότη - Mc Graw Hill Book Company τουτέστιν ενός από τους πλέον βαρβάτους διεθνώς εκδοτικούς οίκους - ότι ο συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου Organizational Behavior καθηγητής Δρ Fred Luthans είχε λέει επισκεφθεί και είχε διδάξει ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ του προγράμματος U.S.A.I.D. σε Πανεπιστήμια της Αλβανίας ( πάει καλά ) και της....άκουσον, άκουσον.... ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ! ( εδώ σίγουρα κάτι δεν πάει καλά ). Με άλλα λόγια ούτε ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος είναι γνωστός για τέτοιου είδους ...λάθη ούτε και η χορηγός της υποτροφίας του συναδέλφου κ Luthans είναι καμία άγνωστη φιλανθρωπικη ή φιλεκπαιδευτική εταιρεία καθώς είναι η United Stateς Agency for International Development ( δηλαδή η Αμερικανική Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης!)
Πιο επίσημη αναγνώριση των Σκοπίων ως Δημοκρατία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ πέρα από τη λειτουργία πρεσβείας των ΗΠΑ στα Σκόπια δεν υπάρχει! Αυτά κάνουν οι ξένοι που δυστυχώς ΔΕΝ διαβάζουν ιστορία αλλά κόμικς. Γιατί, όμως, χρειάζεται να κάνουμε το ίδιο και εμείς;
Σε τι οφείλεται αυτή η συνεχιζόμενη πρεμούρα της αναγνώρισης των ΣΚΟΠΙΩΝ από την ΕΛΛΑΔΑ με όνομα που θα περιέχει ως δεύτερο συνθετικό την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;
Καθώς σκύβω καθημερινά και διαβάζω ΟΛΟ τον ελληνικό τύπο όχι μόνο γραμμή προς γραμμή αλλά και ΑΝΑΜΕΣΑ στις γραμμές διαπίστωσα κάτι εντυπωσιακά ΠΡΟΣΤΥΧΟ.. Εμφανώς πολλοί πολιτικοί μας ΔΕΝ φαίνεται να έχουν πρόβλημα με την αναγνώριση των Σκοπίων ως «μπλά..μπλά..μπλά…ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
Εγώ όμως και αμέτρητοι, Μακεδόνες και Θρακιώτες και Μωραϊτες και Ρουμελιώτες και Θεσσαλοί και Νησιώτες μοιάζει να έχουμε πρόβλημα, μεγάλο πρόβλημα με το όνομα της Μακεδονίας.
Οι αντιδράσεις μεμονωμένων βουλευτών της Ν. Δ και του ΠΑΣΟΚ είναι απλά και μόνο ένα κακόγουστο επικοινωνιακό πολιτικό παιχνίδι!
Επειδή, όμως, στις εκλογές για το Ελληνικό κοινοβούλιο του Οκτωβρίου του 1996 πήρα σχεδόν 25,000 σταυρούς ως υποψήφιος της ΝΔ στην Α΄ Θεσσαλονίκης ( και έκτοτε αποφάσισα να απέχω ως υποψήφιος βουλευτής όχι όμως και ως ενεργός πολίτης στην πολιτική σκηνή) νομιμοποιούμαι να επισημάνω και προς τον Πρωθυπουργό και Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας και στους άνδρες και τις γυναίκες του ΠΑΣΟΚ που εκλέγονται εδώ στον Ελληνικό Βορρά- Δεν μπορεί να μας θεωρείτε τόσο, μα τόσο αφελείς που να πιστεύετε ότι θα εκτονωθεί ο θυμός μας με μεμονωμένες αντιρρήσεις και διαμαρτυρίες....
Εάν το επιθυμητό ΔΕΝ είναι η καταρράκωση των 2 μεγάλων Κομμάτων και παράλληλα του κύρους του Κοινοβουλευτικού μας συστήματος από ένα τόσο ΜΕΓΑΛΟ πολιτικό εμπαιγμό τότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να γίνει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ψηφοφορία στη Βουλή των Ελλήνων για το όνομα των Σκοπίων.
Δεκαετίες ολάκερες η Ελλάδα αρνιόταν να αναγνωρίσει το Κράτος του Ισραήλ πίσω από την επίφαση της «φιλίας μας με τον Αραβικό Σύνδεσμο» και άλλα συναφή ενώ παράλληλα και εμπόριο κάναμε με το Ισραήλ και τους Άραβες και καλές σχέσεις με όλους είχαμε.
Γιατί πρέπει σώνει και καλά να δώσουμε στους απογόνους του Κίρο Γκλιγκόροφ την ταυτότητα, την αναγνώριση που απεγνωσμένα ψάχνουν στις «διμερείς» (ανάθεμα την αφέλειά μας…) μεταξύ Ελλάδος και Σκοπιανών ....συνομιλίες;
Εμάς μας αρκεί το FYROM. Με τον όρο αυτό στην περασμένη 15ετία Κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. και εμπόριο κάναμε και διπλωματικές σχέσεις αναπτύξαμε και βοηθήσαμε τους Σκοπιανούς με πολλούς τρόπους...Τι εισπράξαμε ως αντάλλαγμα;
Αφήστε το, καλύτερα!
Τα υπόλοιπα Έθνη έτσι και αλλιώς τους αποκαλούν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, αλλά θα ήθελα, έστω και αν χαρακτηριστώ αφελής, να πιστεύω ότι κάπου σε κάποιο σκοτεινό επίπεδο του ατομικού και συλλογικού τους υποσυνείδητου αυτούς που έχουν διαβάσει και σέβονται την ιστορία θα τους τρώνε κάποιες τύψεις. Υπάρχει λόγος Κύριοι και Κυρίες, 300 της Βουλής, (ή, έστω όσοι μένουν αφού αφαιρεθούν οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ και του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ -οι οποίοι ανέκαθεν ΔΕΝ είχαν πρόβλημα με το "Μακεδονικό ζήτημα" και τις αξιώσεις παλαιότερα του «συντρόφου» τους Κίρο Γκλιγκόροφ και τώρα των διαδόχων του να απαλλάξουμε τη Διεθνή Κοινότητα από τις ενοχές της;
Εάν υπάρχουν κάποιοι λόγοι τότε γνωστοποιήστε τους και σε μας να το χωνέψουμε! Γιατί αποτελεί καταφανή ΕΜΠΑΙΓΜΟ η συνεχιζόμενη μεθόδευση των ΔΙΜΕΡΩΝ συζητήσεων με επικεφαλής τον εκπρόσωπο της Ουάσιγκτον.
Να προχωρήσει η ΑΝΟΙΧΤΗ, ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ Ψηφοφορία στη Βουλή .
Φυσικά, το ΜΟΝΟ ΗΘΙΚΟ και ΘΕΜΙΤΟ για μια τέτοιου ιστορικού μεγέθους απόφαση θα ήταν ένα ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ πανελλαδικό ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ( έτσι απλά και μόνο για να δούμε ποιοι στην Ελλάδα αντιλαμβάνονται ότι χρειάζεται να φυλάμε Θερμοπύλες και ποιοι αξιολογούν όσους θυσιάζονται για αυτές πίνοντας το ουίσκι ή τη βότκα τους από άκρου σε άκρο της Ελλαδικής Επικράτειας…)
Αλλιώς ΣΙΓΟΥΡΑ πολύ σύντομα θα μας απαγορεύσουν οι ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ να έχουμε Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Υπουργείο Μακεδονίας, Αεροδρόμιο Μακεδονίας ή οτιδήποτε άλλο συνδέεται με το Ιστορικό μας όνομα…
 
http://www.stoxos.gr/2011/12/blog-post_8478.html


Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Η αποκάλυψη για του ΔΙΚΑΤΣΑ για τη Δραγώνα και η δικαίωση Πιπερόπουλου

Το έγγραφο του ΔΙΚΑΤΣΑ που ομολογεί ότι η κυρία Δραγώνα στερείται βασικού τίτλου σπουδών, (για περισσότερα κλικ εδώ), αποτελεί τη δικαίωση του καθηγητή κύριου Πιπερόπουλου ο οποίος είχε υποβάλλει την παραίτηση του επί υπουργείας Γιαννάκου από το ΔΙΚΑΤΣΑ ακριβώς γι’ αυτούς τους λόγους. Δείτε το ιστορικό:

Παραίτηση με καταγγελίες για αναγνώριση πτυχίων ΚΕΣ

Με σοβαρές καταγγελίες ότι το ΔΙΚΑΤΣΑ επικυρώνει εμμέσως πλην σαφώς τους τίτλους των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών παραιτήθηκε λίγες μόλις μέρες μετά το διορισμό του στο Διοικητικό Συμβούλιο του οργάνου ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Γιώργος Πιπερόπουλος.

Παραιτήθηκε ο καθηγητής Γ. Πιπερόπουλος από το Δ.Σ. του ΔΙΚΑΤΣΑ
Στο κείμενο της παραίτησής του, ο καθηγητής και πρόεδρος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποδεικνύοντας τους συμψηφισμούς σπουδών σε ΚΕΣ με τίτλους σπουδών εξωτερικού, επιπέδου μάστερ ή διδακτορικού, ως έμμεσο τρόπο αναγνώρισης των ΚΕΣ, θέτει ζήτημα νομιμότητας των σχετικών αποφάσεων του ΔΙΚΑΤΣΑ με τις οποίες τα ΚΕΣ αναγνωρίζονται διά της πλαγίας οδού.

Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «ως πρόεδρος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας είμαι αποδέκτης, μαζί με τους συναδέλφους μου, αποφάσεων του πρώην προέδρου του ΔΙΚΑΤΣΑ καθηγητή Θ. Λιανού, όπως και του νυν προέδρου του ΔΙΚΑΤΣΑ καθηγητή Γ. Λεοντάρη, οι οποίες δεν ζητούν απλώς, αλλά μας επιβάλλουν να προβούμε σε συμψηφισμό κάποιων ετών σπουδών σε ΚΕΣ που λειτουργούν στη χώρα μας ή να συμψηφίσουμε ένα πτυχίο 4ετούς φοίτησης από ΚΕΣ με έναν τίτλο σπουδών μάστερ (ή και διδακτορικού) που στη συνέχεια αποκτήθηκε στην Αγγλία ή τις ΗΠΑ ή οπουδήποτε αλλού και να θεωρήσουμε ότι το άτομο αυτό αποκτά ισοτιμία ελληνικού πτυχίου αφού υποβληθεί σε εξέταση κάποιων μαθημάτων μας».

Με αφορμή την παραίτηση του κ. Πιπερόπουλου, η υπουργός Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου, σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες, αφού χαρακτηρίζει «αβάσιμους τους λόγους που επικαλείται στην παραίτησή του ο κ. Πιπερόπουλος», επαναλαμβάνει ότι «με βάση το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους οι τίτλοι σπουδών υποψηφίων από πανεπιστήμια του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν διανύσει τμήμα των σπουδών τους σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα δεν αναγνωρίζονται, καθώς τα Κέντρα ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών δεν αναγνωρίζονται ως δομές εκπαίδευσης».

Ανάλογες ήταν οι τοποθετήσεις των δύο τελευταίων προέδρων του ΔΙΚΑΤΣΑ, οι οποίοι, ωστόσο, ενώ αρνούνται κατηγορηματικά πολιτικές αναγνώρισης, παραδέχονται από την άλλη τις ομιχλώδεις πρακτικές του παρελθόντος, που έδιναν σε αποφοίτους των ΚΕΣ τη δυνατότητα παράκαμψης του ισχύοντος συστήματος εισαγωγής στα ελληνικά ΑΕΙ. «Δεν επρόκειτο για αναγνώριση τίτλων αλλά για αναγνώριση του έτους μεταπτυχιακών σπουδών που οδηγούσε σε κατάταξη σε αντίστοιχο ελληνικό ΑΕΙ. Παρ’ όλα αυτά, επειδή διαπιστώθηκε ότι μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο εκμετάλλευσης για όσους ήθελαν μετά την κατάταξή τους να αναγνωρίσουν αυτούς τους τίτλους, το σταματήσαμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην πρόεδρος του ΔΙΚΑΤΣΑ, Θ. Λιανός.

Ακόμη πιο σαφής η απάντηση του νυν προέδρου του οργάνου, Γ. Λεοντάρη, ο οποίος αφού ξεκαθάρισε ότι κατήργησε όλες τις προηγούμενες αποφάσεις και με δική του νέα απόφαση «δεν αναγνωρίζεται κανένας τίτλος σε όσους έχουν ξεκινήσει σπουδές σε ΚΕΣ από το 2002 και μετά», συμπλήρωσε: «Διαπίστωσα ότι με παλαιές αποφάσεις άνοιγε παράθυρο σε όσους θέλουν να αποκτούν πανεπιστημιακούς τίτλους παρακάμπτοντας την κείμενη διαδικασία εισαγωγής».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 05/11/2004

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ —Παρασκευή 5 Νοέμβρη 2004 Σελίδα 27

ΠΑΙΔΕΙΑ
ΝΕΟΛΑΙΑ
Παραίτηση μέλους του ΔΣ-ΔΙΚΑΤΣΑ

Δεκτή έκανε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας την παραίτηση του Γ. Πιπερόπουλου, μέλους του ΔΣ του ΔΙΚΑΤΣΑ, ο οποίος κατήγγελλε ότι υπήρξαν εντολές από τον πρώην και νυν πρόεδρο του ΔΙΚΑΤΣΑ για αναγνώριση πτυχίων ή χρόνων σπουδών από Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών. Από την πλευρά του, το υπουργείο Παιδείας χαρακτηρίζει αβάσιμους τους λόγους που επικαλείται ο Γ. Πιπερόπουλος για την παραίτησή του και δήλωνε χτες ότι «οι τίτλοι σπουδών υποψηφίων από Πανεπιστήμια του εξωτερικού οι οποίοι έχουν διανύσει τμήμα των σπουδών τους σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα δεν αναγνωρίζονται καθώς τα Κέντρα ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών δεν αναγνωρίζονται ως δομές Εκπαίδευσης».

Διευκρινίσεις από Γιαννάκου
Παραίτηση μέλους του ΔΙΚΑΤΣΑ με αιχμές κατά της υπουργού Παιδείας

Motionteam
Ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος (φωτ. αρχείου)
Αθήνα

Την παραίτηση του μέλους του ΔΣ του ΔΙΚΑΤΣΑ Γιώργου Πιπερόπουλου έκανε δεκτή την Πέμπτη η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, αντικρούοντας παράλληλα τους λόγους που επικαλείται ο πρώτος στην επιστολή παραίτησής του.

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο, σε ό,τι αφορά στους λόγους που επικαλείται στην παραίτησή του ο κ. Πιπερόπουλος, υπενθυμίζεται ότι, όπως κατ’ επανάληψη έχει τονίσει η κ. Γιαννάκου, με βάση το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους οι τίτλοι σπουδών υποψηφίων από πανεπιστήμια του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν διανύσει τμήμα των σπουδών τους σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα, δεν αναγνωρίζονται, καθώς τα Κέντρα ή τα εργαστήρια αυτά δεν αναγνωρίζονται ως δομές εκπαίδευσης.

Συνεπώς οι λόγοι τους οποίους επικαλείται στην παραίτηση του, καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου, είναι εντελώς αβάσιμοι.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ


http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/01/blog-post_8115.html