Το κατοχικό καθεστώς της πατρίδος μας διαθέτει μεγάλο απόθεμα
ανθρωπισμού το οποίο όμως εξαντλεί στους λαθρομετανάστες ή «οικονομικούς
μετανάστες» όπως τους αποκαλεί επιτηδευμένα και προσχηματικά. Η ιδιότητα αυτή
εκλείπει εξ ολοκλήρου από τους λαθροεισβολείς των συνόρων μας τη στιγμή που η
είσοδός τους γίνεται άνευ προσκλήσεως του ελληνικού κράτους και η αιτιολόγηση
καλύψεως εργασιακών κενών απουσιάζει παντελώς. Επιπλέον η συμμετοχή των
λαθρομεταναστών ως γνωστόν στην κοινωνία, την οικονομία και τα ασφαλιστικά
ταμεία είναι αρνητική. Τούτο καταμαρτυρούν η ξένη εγκληματικότητα, η απώλεια
ελληνικών θέσεων εργασίας, το βούλιαγμα των ταμείων από τη μαύρη εργασία και η
οικονομική κρίση.
Ουδείς λοιπόν μπορεί να επικαλεστεί την θετική συνεισφορά των
λαθρομεταναστών στην ελληνική κοινωνία και το κράτος. Κι όμως υπάρχουν κάποιοι
που επιμένουν στη διατήρηση του επικίνδυνου για το έθνος φαινομένου της
λαθρομετανάστευσης. Είναι γραικύλοι πολιτικάντηδες που έχουν υποτίθεται
ιδεολογικές διαφορές μεταξύ τους, ωστόσο τους ενώνει το κοινό ενδιαφέρον που
εδράζεται στο οικονομικό κέρδος και την αύξηση της εκλογικής τους πελατείας που
κρύβουν πίσω από έναν προσποιητό ανθρωπισμό. Ανθρωπισμός όμως που δεν τους
εμπόδισε διόλου να αφήσουν ιδιαίτερα στη δεκαετία του 1990 και έπειτα τα
ελληνικά σύνορα αφύλακτα μέσα από διεθνείς συμφωνίες για τυπικούς ελέγχους και
εύκολη πρόσβαση των εισβολέων με την ταυτόχρονη αφαίρεση των συνοριακών ναρκών
κατά προσωπικού που απέτρεπε τις παράνομες εισόδους.
Ο λόγος που το κράτος παρανομεί αποδεχόμενο ουσιαστικά τη
λαθρομετανάστευση φυσικά δεν είναι μήτε ο ανθρωπισμός μήτε η έλλειψη νομικού
πλαισίου καταστολής. Νόμοι υπάρχουν και για μια ακόμη φορά δεν εφαρμόζονται.
Δεν εφαρμόζονται άλλωστε ούτε μετά από τον δημογραφικό κίνδυνο που μας απειλεί
από το 20% των παρανόμων σε συνδυασμό με τον επίσης σκοπούμενο δημογραφικό
μαρασμό της φυλής μας ούτε μετά τις χιλιάδες δολοφονίες αθώων Ελλήνων από
λαθρομετανάστες που αρνούνται να πάρουν πίσω ακόμη και οι ίδιες οι πατρίδες τους.
Ο λόγος είναι ότι το καθεστώς του ντόπιου νεοταξισμού έχει αποδεχτεί
την εφαρμογή του λαθροεποικισμού, της εθνολογικής μας νοθεύσεως και του
αφανισμού της εθνικής μας ταυτότητας και υπάρξεως που του έχει επιβάλλει ο διεθνιστικός
νεοταξισμός. Πρόκειται για μια εσωτερική γενοκτονία που το χρεοκοπημένο
πολιτικό σύστημα της πατρίδος μας εφαρμόζει απολύτως συνειδητά, εγκληματώντας
εναντίον του ελληνικού λαού τον οποίο ψευδώς επικαλείται πως υπηρετεί. Μια
γενοκτονία που συνεχίζεται ακόμη και τούτες τις στιγμές πόνου και οδύνης στις
οποίες ξεπουλιέται η Ελλάδα και φτωχοποιούνται μαζικά οι Έλληνες χάνοντας
εργασία, σπίτια και ζωές. Ενάντια στην κοινή λογική και το εθνικό συμφέρον, οι
προσκυνημένοι ελληνόφωνοι «ταγοί» αναζητούν τρόπους και νόμους να
νομιμοποιήσουν και να μονιμοποιήσουν τους λαθρομετανάστες. Να τους κάνουν
«Έλληνες»!
Δεν διστάζουν να διαστρέψουν την έννοια της Ιθαγένειας που σχετίζεται
παγκοσμίως, όπως θεμελιώθηκε από την ίδια την πρωτογενή ελληνική σκέψη, με τους
φυλετικούς δεσμούς του πολίτη και το αίμα που ρέει στις φλέβες του ως σημείο
καταδείξεως της εθνικής του καταγωγής. Η Ιθαγένεια δεν αφορά σε καμία περίπτωση
κανενός είδους πολιτογράφηση ή υπηκοότητα και οπωσδήποτε δεν αποδίδεται σε μέλη
ξένα προς την εθνική κοινότητα υποδοχής ή βιασμού όπως συμβαίνει στην περίπτωση
της Ελλάδος. Γι’ αυτό και επέλεξαν από κοινού καπιταλιστές και μαρξιστές,
δεξιοί, αριστεροί και κεντρώοι, να καταργήσουν το Δίκαιο του Αίματος με το
«δίκαιο» του εδάφους για να αλώσουν τον εθνολογικό μας ιστό.
Σ’ αυτήν την άθλια προδοσία δεν διστάζουν να εμπλέξουν τον μέγιστο
Ισοκράτη και την θεωρία που εκείνος νοηματοδότησε για την ελληνική παιδεία. Αν
μπορούσε για λίγο να επανέλθει στη ζωή ο Ισοκράτης, είναι σίγουρο πως θα έφτυνε
κατάμουτρα το γελοίο ψευτορωμέϊκο και θα δήλωνε αηδιασμένος και βιασμένος. Θα
είχε απόλυτο δίκιο απέναντι στους ανθέλληνες προδότες που δηλώνουν τον δικό
τους τάχα βιασμό όταν βιάζουν την Πίστη μας, την Ιστορία μας, την Παιδεία μας
και την Φυλή μας.
Ο Ισοκράτης όταν αναγόρευσε το σημείο της συμμετοχής στην παιδευτική
διεργασία ως ένδειξη ελληνικότητος αναφερόταν προς τον ελληνισμό εν συγκρίσει
με το εκπαιδευτικό επίπεδο της πόλεως των Αθηνών. Οι διαπιστώσεις του Ισοκράτη
περικλείονται στον Πανηγυρικό Λόγο που εξεφώνησε κατά την εκατοστή Ολυμπιάδα,
αφορών ως εκ τούτου μονάχα τους Έλληνες, στον οποίο διαπίστωνε πως είναι τέτοια
η πρόοδος της Αθηναϊκής Παιδείας ώστε οι μαθητές αυτής έγιναν δάσκαλοι των
άλλων Ελλήνων και η Παιδεία γνώρισμα της φύσεως του Έλληνα.
Οι προδότες και αρνητές της Φυλής μας που καταχρώνται εξουσίες ανώτερες
του ποώδους αναστήματός τους έχουν εκβάλλει βέβαια μεγάλες διδακτικές ενότητες
της ελληνικές παιδείας και φυσικά όλες τις αναφορές στους Πατέρες της Φυλής μας
και του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού νομίζοντας πως θα αποκόψουν την Ελληνική
Παιδεία από τον ρόλο της διαπλάσεως της Ηθικής, της Γνώσεως, της ενιαίας
Εθνοφυλετικής Καταγωγής και της Ηγετικής Φυσιογνωμίας του Έλληνα. Είναι η
Εθνική Παιδεία που αν και έχει πληγωθεί από δοτές πολιτικές εξουσίες,
συνδικαλιστές και πνευματικούς της καπιταλιστικής και μαρξιστικής
ανθυποδιανόησης, θα επανέλθει στο προσκήνιο στην Νέα Μεγάλη Ελλάδα και τη
σύγχρονη χρυσή αυγή του Ελληνισμού που ανατέλλει με την επικείμενη έλευση του
Εθνικοκοινωνισμού στην εξουσία της πατρίδος μας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου