Καθηγητού - Κλασσικού Φιλολόγου
Ιστορικού - Συγγραφέως
Τον τελευταίο μήνα κατάλαβα ότι τα πράγματα που οδηγούν στην καταστροφή τής Ελλάδος είχαν προχωρήσει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς! Αφορμή ήταν η καινούργια γραμματική τής Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού που αποβλέπει στην φωνητική γραφή, μέσω της φωνητικής προφοράς. Η ουσία όμως ήταν τα πλοκάμια που οδήγησαν σε αυτή την διαπίστωση. Και τα πλοκάμια ήσαν πολλά, είχαν δε, όσον αφορά στην γλώσσα, ένα κοινό όνομα: «Γλωσσολόγοι»!
Πράγματι 140 «ειδικοί» επιστήμονες κινητοποιήθηκαν
εν ριπή οφθαλμού για να «θάψουν» την ασήμαντη κατ’ αυτούς δασκάλα, η οποία είχε
το θάρρος να αποκαλύψει τι είχαν περάσει σε μία γραμματική, η οποία απευθύνεται
σε μικρά παιδιά, χωρίς να πάρουν την γνώμη κανενός και επιλέγοντας μία χρονική
στιγμή, κατά την οποία οι Έλληνες ευρισκόμενοι σε δεινή οικονομική θέση, δεν θα
είχαν την δυνατότητα αμέσου αντιδράσεως. Έτσι η γνωστή Άννα Διαμαντοπούλου,
αναλαμβάνοντας το Υπουργείο (α)παιδείας, έδωσε το πράσινο φως, ώστε να εκδοθεί
και να διανεμηθεί στα σχολεία η εν λόγω γραμματική, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω,
ήταν έτοιμη από το 2007, αλλά δεν εξεδίδετο διότι είχαν αντιδράσει κάποιοι
πραγματικοί επιστήμονες, με επιστημονική γνώση και ελληνική εθνική συνείδηση!
Τελικώς αυτό που απεκόμισα από την κινητοποίηση
των «ειδικών» ήταν ότι η μόνη ειδικότητά τους ήτο αυτή στην καταστροφή τής
ελληνικής γλώσσης, η οποία επετυγχάνετο μέσω συγχύσεως και σκοπίμων λαθών στην
διατύπωση «επιστημονικών» απόψεων, οι οποίες εκαλύπτοντο με τον «επιστημονικό»
μανδύα τών «ειδικών»! Και αυτό, θα το αποδείξω στο τέλος του σημερινού
άρθρου!
Ας
πάμε, λοιπόν, στο περίφημο νέο βιβλίο Γραμματικής, το οποίο μας πέρασαν εν
κρυπτώ οι κυρίες και οι κύριοι του παιδαγωγικού Ινστιτούτου:
Πριν
από τις βαρύγδουπες υπογραφές τους οι «ειδικοί» γλωσσολόγοι, χρησιμοποιούν την
βασική αρχή τής προπαγάνδας, η οποία στηρίζεται στο να λέει κάποιος μία
αλήθεια, περιστοιχίζοντάς την όμως με διάφορα ψέματα! Λένε δηλαδή στην διαμαρτυρία τους:
«Αναρωτιόμαστε
πώς είναι δυνατόν μια εκπαιδευτικός που δεν παραδέχεται στοιχειώδεις αρχές της
γλωσσικής επιστήμης, όπως είναι η διαφορά μεταξύ ήχων και γραμμάτων, βασιζόμενη
σε παρανοήσεις και αβάσιμα συμπεράσματα να αμφισβητεί την εγκυρότητα ενός
διδακτικού εγχειριδίου, που έχει εγκριθεί από τους αρμόδιους φορείς της
Πολιτείας και αποτελεί έργο ειδικών επιστημόνων και το οποίο, ως δασκάλα,
καλείται να διδάξει.
Θεωρούμε
θλιβερό το γεγονός ότι ένα άρθρο με τόσο φτωχά, εσφαλμένα και αντιεπιστημονικά
επιχειρήματα αναπαράγεται και διαδίδεται άκριτα στο διαδίκτυο και στα Μ.Μ.Ε.
και αναγορεύεται σε μείζον θέμα συζήτησης.
Επιβεβαιώνουμε
την πέραν πάσης αμφιβολίας επιστημονικά ορθή παρουσίαση των φωνηέντων της Νέας
Ελληνικής στο νέο εγχειρίδιο. (σ.σ. Ψέμα -Κρατήστε το αυτό, θα μας χρειασθεί).
Ναι, κανένας γλωσσολόγος δεν
αμφιβάλλει ότι η Νέα Ελληνική έχει 5 φωνήεντα, τους φθόγγους [α], [ε], [ι],
[ο], [ου], οι οποίοι στον γραπτό λόγο αναπαρίστανται με τα επτά γράμματα της
αλφαβήτου άλφα, έψιλον, ήτα, γιώτα, ύψιλον, όμικρον, ωμέγα και τους συνδυασμούς
των γραμμάτων αυτών ως διψήφων. (σ.σ.
Ψέμα - Λένε φωνήεντα και εννοούν φθόγγους, αντί να πουν φθογγικά φωνήεντα και
γράφουν εντός αγκυλών φθόγγους με
ελληνικά στοιχεία ... Κι αυτό κρατήστε το.)
Καταδικάζουμε
την ανάρμοστη στοχοποίηση και διαπόμπευση των συναδέλφων στο διαδίκτυο και την
κατασυκοφάντηση του επιστημονικού τους έργου με ανυπόστατες κατηγορίες.
Ζητάμε,
όπως γίνεται σε κάθε πολιτισμένη χώρα, η κρίση ενός επιστημονικού έργου ή μιας
επιστημονικής άποψης ή ενός επιστημονικού ζητήματος (σ.σ. πολλή επιστήμη έχει πέσει)
να γίνεται με βάση τεκμηριωμένες μεθόδους και αληθή επιχειρήματα από τους
ειδικούς στην οικεία επιστήμη. Έτσι λοιπόν, όπως για μια ασθένεια
συμβουλευόμαστε τον «γιατρό», για τον σεισμό τον «σεισμολόγο», για ένα νομικό
ζήτημα τον «δικηγόρο», για μια γεωργική καλλιέργεια τον «γεωπόνο», για ζητήματα
γλώσσας και γλωσσικής εκπαίδευσης, παρά το γλωσσικό μας αισθητήριο, είναι
σκόπιμο να συμβουλευόμαστε τον «γλωσσολόγο». (σ.σ. Και για την ιστορία εννοούν φυσικά να ακούμε τους "ειδικούς" ιστορικούς τού συνωστισμού). Και ακολουθούν οι βαρύγδουπες υπογραφές!
«Καταδικάζουμε»,
«ζητάμε»... «Αναρωτιόμαστε»... Ωραίες λέξεις! Κανείς από αυτούς τους «ειδικούς», όμως,
δεν μπήκε στον πειρασμό να αναρωτηθεί για την σκόπιμη σύγχυση, που
προκαλεί το εν λόγω «επιστημονικό» εγχειρίδιο. Ας τους απαντήσουμε λοιπόν με τα δικά τους επιστημονικά
δεδομένα, για να αποδείξουμε την αντιεπιστημονικότητά τους! Η σκόπιμη αυτή
σύγχυση σχετίζεται με τους φθόγγους και τα γράμματα. "Φθόγγοι"
είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία μπορεί να αναλυθεί η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ γλώσσα,
ενώ "γράμματα" είναι τα μικρότερα κομμάτια, στα οποία
μπορεί να αναλυθεί η ΓΡΑΠΤΗ γλώσσα.
Οι φθόγγοι
παριστάνονται διεθνώς με λατινικά γράμματα και εντός αγκυλών: [a], [e], [m],
[r] και ούτω καθ' εξής. (Γιατί το παραβλέπουν αυτό οι ειδικοί
γλωσσολόγοι;) Τα γράμματα παριστάνονται με (ελληνικά στην γλώσσα μας)
γράμματα εκτός αγκυλών: α, β, γ, δ, ε, ζ, η, και ούτω καθ’ εξής.
Οι φθόγγοι χωρίζονται σε αυτούς που εκφέρονται
με δυνατή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται "φθογγικά φωνήεντα"
και σε αυτούς που εκφέρονται με χαμηλή φωνή και θα πρέπει να ονομάζονται "φθογγικά
σύμφωνα".
Αντιστοίχως τα γράμματα θα πρέπει να χωρίζονται
σε "γραμματικά φωνήεντα" και σε "γραμματικά σύμφωνα".
Κάθε φθόγγος, που είναι καθαρά προφορικό
φαινόμενο μπορεί να αποδίδεται με ένα ή περισσότερα γράμματα του αλφαβήτου,
π.χ.:
Το [a] με
το γράμμα α.
Το [e] με
τα γράμματα ε και αι.
Το [i] με
τα γράμματα ι, η, υ, οι, ει, υι και ούτω καθ' εξής.
Το [o] με
τα γράμματα ο, ω.
Το [b] με
τα γράμματα μπ.
Το [g] με
τα γράμματα γκ, γγ.
Το [l]
με το γράμμα λ.
Τα γράμματα ξ και ψ αποδίδουν το καθένα συνδυασμούς
φθόγγων, π.χ. [k] + [s] ή [p] + [s] αντιστοίχως. Άρα καλώς δεν
συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο των απλών φθόγγων, διότι δεν είναι φθόγγοι,
αλλά γράμματα.
Επομένως όσοι λένε ότι στο βιβλίο έχουν
μειωθεί τα φωνήεντα από επτά σε πέντε, συγχέουν,
μεθοδευμένα από τους «ειδικούς», τα πέντε "φθογγικά (προφορικά)
φωνήεντα" με τα επτά "γραμματικά (γραπτά) φωνήεντα" της
νεοελληνικής γλώσσης. Ποιοι όμως φταίνε για την σύγχυση αυτή, εκτός από τους
συγγραφείς της γραμματικής και τους υποστηρικτές τους; Και η σύγχυση δεν
προέκυψε τυχαία!
Το ίδιο συμβαίνει και στα σύμφωνα. Τα "φθογγικά σύμφωνα" της
νεοελλαδικής γλώσσης είναι δεκαοκτώ, ενώ
τα "γραμματικά σύμφωνά"
της είναι δεκαεπτά. Αυτά, σύμφωνα με την συγκριτική γλωσσολογία, που είναι η
αλήθεια.
Πού αρχίζουν τα ψέματα; Ποια είναι τα
σημεία τού βιβλίου, τα οποία το κατατάσσουν στον χώρο τών «αντιεπιστημονικών»
συγγραμμάτων, και τα οποία αποσιωπούν τεχνηέντως οι «ειδικοί» γλωσσολόγοι;
Τα παραθέτω ευθύς αμέσως και τους ερωτώ ευθέως γιατί δεν τα αναφέρουν στην
διαμαρτυρία τους!
1. Για να παραστήσουν τα "φθογγικά φωνήεντα" οι συγγραφείς βάζουν μέσα σε αγκύλες ελληνικά γράμματα
και όχι λατινικά, ως υποχρεούνται διεθνώς εκ της επιστήμης. Τεράστιο
επιστημονικό λάθος!!! Γιατί σιωπούν οι «ειδικοί»;
2. Κάτω από την εικόνα της τσάντας, επί της οποίας είναι
αναγεγραμμένα τα "φθογγικά φωνήεντα", η λεζάντα γράφει απλώς
"φωνήεντα" και όχι "φθογγικά φωνήεντα", γεγονός το
οποίο προκαλεί λανθασμένες εντυπώσεις και συγχύσεις τόσο στους μαθητές και τους
δασκάλους, όσο και στους άλλους αναγνώστες.
3. Προβάλλει τους φθόγγους με εικόνες, που μένουν στην
μνήμη (δηλαδή τις σακκούλες στην σελίδα 36), ενώ τα
γράμματα τα προβάλλει με εικόνες που δεν μένουν στην μνήμη (δηλαδή τον
τροχό στην σελίδα 39). Κανονικά
θα έπρεπε να συμβεί ακριβώς το αντίθετο. Άλλωστε το βιβλίο επιγράφεται
"Γραμματική" και όχι "Φθογγολογία".
4. Και, βεβαίως, να μη ξεχνάμε, ανάμεσα σε όλα αυτά, ότι
το βιβλίο δεν απευθύνεται σε φοιτητές της γλωσσολογίας, αλλά σε παιδάκια της Ε΄
και της Στ΄ Δημοτικού! Όλα αυτά θα
πρέπει να κάνουν τους γλωσσολόγους να σιωπούν.
Αγαπητοί φίλοι. Όλες αυτές
οι κινήσεις αποσκοπούν στην σταδιακή επιβολή τού λατινικού αλφαβήτου. Το παρόν
στάδιο, είναι το προτελευταίο. Μετά την κατάργηση στην πράξη των αρχαίων
ελληνικών, την κατάργηση του πολυτονικού, του ιστορικού δηλαδή τονικού
συστήματός μας, την καταστροφή τής ιστορικής ορθογραφίας, της ιστορικής
γραμματικής (κατάργηση Γ΄ κλίσεως, προθέσων κ.λπ.) φθάσαμε στο
στάδιο της φωνητικής γραφής των γραμμάτων... Το επόμενο στάδιο είναι η επιβολή
του λατινικού αλφαβήτου. Η Ακαδημία Αθηνών από το 2001 είχε δηλώσει ότι: «...επιχειρείται
η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το
λατινικό.»
Ας αντιδράσουμε λοιπόν σε
όλους αυτούς, που με τον μανδύα της ειδικότητος καταστρέφουν την ελληνική κι ας
μην επιτρέψουμε να μας αλλάξουν την επί πολλές χιλιάδες χρόνια υπάρχουσα μία
και ενιαία γλώσσα μας.
Η Ακαδημία Αθηνών και οι
Γλωσσικοί και Φιλολογικοί Σύλλογοι ας μη βγάζουν κάθε δέκα χρόνια ένα Δελτίο
Τύπου, με το οποίο να θεωρούν πως έκαναν το καθήκον τους... Ας αγωνισθούν
μέχρις εσχάτων, διότι ο αγών είναι σε πολλές περιπτώσεις άνισος. Ας μπουν
ηγέτες στον γλωσσικό αυτόν πόλεμο και θα είμαστε μαζί τους, αν φυσικά μάς
θέλουν και αν μάθουν ποτέ πως υπάρχει στην Ελλάδα και η ταπεινότητά κάποιων
επιστημόνων (π.χ. Π. Μητροπέτρος, Χ. Τσικοπούλου, Αν. Στάμου, Ι.
Τσέγκος, ο υπογράφων κ.λπ.), που ασχολούνται ενεργά με την γλώσσα, χωρίς
να ευρίσκονται στο άμεσο πανεπιστημιακό ή ακαδημαϊκό περιβάλλον τους!
Όσο για τους υπολοίπους
συνέλληνες, τους προτρέπω να αντισταθούν στα σχολεία τών παιδιών τους. Οι
Έλληνες Δάσκαλοι, όπως η Κυρία (με Κάππα κεφαλαίο) που ανέδειξε το θέμα να
αντισταθούν μέσα στις τάξεις τους. Όλοι οι υπόλοιποι να κλείσουν την τηλεόραση
στα τουρκικά σήριαλ, στην αγγλική ορολογία και στις «ιν» βλακώδεις εκπομπές και
να συμπαραταχθούν ενεργά στον αγώνα μας. Και κυρίως όλοι μαζί, έλληνες
επιστήμονες, γονείς, δάσκαλοι και λαός με ελληνική εθνική συνείδηση να
καταλάβουμε ότι θα πρέπει να αγωνισθούμε να σώσουμε την γλώσσα μας. Αλλά για να
συμβεί αυτό πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή με τους «γλωσσολόγους»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου