Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
* Με μια ματιά που θα ρίξει κανείς σήμερα στα σχολικά βιβλία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) θα διαπιστώσει αμέσως ότι η παγκοσμιοποίηση έχει βάλει για τα καλά το πόδι της σε όλα τα μαθήματα.
Για παράδειγμα, τα θρησκευτικά αντί να στοχεύουν στην εξοικείωση των μαθητών με τις θρησκευτικές παραδόσεις που είναι η Ορθοδοξία, η οποία μαζί με τον Ελληνισμό αποτελούν ΕΝΑ πατροπαράδοτο ιδανικό, το οποίο διέσωσε το Ελληνικό Έθνος στους αιώνες της δουλείας, διδάσκονται μόνον ψιχία Ορθοδοξίας, για να διδαχθούν και όλες τις άλλες θρησκείες.
Κλασικό παράδειγμα στο θέμα αυτό έχουμε τους Τσάμηδες, οι οποίοι μέχρι το 1611 ήταν Έλληνες και Χριστιανοί ορθόδοξοι. Το 1611 με την επανάσταση του Διονυσίου Φιλοσόφου – Σκυλοσόφου προσχώρησαν στον Ισλαμισμό (για να διατηρήσουν προνόμια), μαζί με το θρήσκευμα άλλαξαν και την εθνική συνείδηση. Έτσι, αργότερα οι απόγονοί τους απόκτησαν αλβανική συνείδηση και έσφαζαν τον Ελληνισμό ως όργανα των Τούρκων και των Γερμανοϊταλών κατακτητών. Όποιος άλλαζε την πίστη του –δια της βίας ή εκουσίως- τούρκευε ή φράγκευε…
Βλέπουμε όμως (σύμφωνα με τα νέα βιβλία) ότι τα Ελληνόπουλα πριν από την Ορθοδοξία πρέπει να μάθουν κάποια άλλα πράγματα.
Δηλαδή, πρέπει να μάθουν για τον Αλλάχ, για τον Βούδα, τον Κομφούκιο, να μάθουν τι γράφει το Κοράνιο, το Τορά, οι Βέδες, Σούτρες, Ταό. Να μάθουν προσευχές όλων των άλλων θρησκειών, όχι όμως της ορθοδοξίας. Να διδαχθούν ένα συνονθύλευμα θρησκειών, μια στρεβλωμένη πίστη…
Όσο για την ιστορία, γίνεται προσπάθεια να υποτιμηθεί και απαξιωθεί η ενδοξότερη της Ευρώπης που είναι η Ελληνική Ιστορία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε το έπος του 1940, το οποίο προσπαθούν να απαξιώσουν στα μάτια των μαθητών της Ε’ Δημοτικού. Γράφουν: «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο» και υπότιτλος: «Κι εμείς πήγαμε στα υπόγεια»… Φαίνεται ότι οι συγγραφείς θέλουν να διαψεύσουν όσα οι αφηγήσεις, οι εφημερίδες της εποχής, τα ντοκιμαντέρ, τα σχετικά ιστορικά έργα, αλλά και τα λογοτεχνικά βιβλία και τα τραγούδια και όποιες άλλες μαρτυρίες από την εποχή εκείνη δίνουν την εικόνα των τότε Ελλήνων (πατέρων και παππούδων μας).
Πώς ήταν τότε τα γεγονότα, θα τα δούμε διαβάζοντας το άρθρο της ίδιας εκείνης ημέρας του Γεωργίου Βλάχου στην «Καθημερινή», καθώς και την «Ανοιχτή επιστολή στον Αδόλφο Χίτλερ» του ίδιου τις παραμονές της επιθέσεώς του εναντίον της Ελλάδας. Είναι ντροπή να υποτιμάται και να γελοιοποιείται η ελληνική ψυχή στα μάτια των μικρών μαθητών…
Αν προχωρήσουμε και πάμε να δούμε παλαιότερες εποχές της ιστορίας μας και συγκεκριμένα την εποχή της τουρκοκρατίας θα δούμε απαράδεκτα πράγματα. Πόσο αγαθοί και άγιοι ήταν οι Οθωμανοί και πόσο άγριοι ήταν οι Έλληνες επαναστάτες του 1821 που έσφαζαν αθώους!..
Οι Έλληνες ουδέποτε εσούβλισαν άνθρωπο ζωντανό!.. Ουδέποτε έγδαραν άνθρωπο ζωντανό!..
Μετά την καταστροφή της Νάουσας στη Δυτική Μακεδονία (Απρίλιος 1822) οι δυστυχείς κατέφυγαν όπου μπορούσε ο καθένας, για να γλιτώσει από την μάχαιρα των Τούρκων. Ο Αβδούλ Αμπούδ διέταξε να φέρουν προ της σκηνής του τους χιλίους αιχμαλώτους. Κατά εκατοντάδες εσφάζονταν προ της σκηνής του με τους απανθρωπότερους τρόπους. Τους χτυπούσαν τα κεφάλια με ρόπαλα και κατόπιν τους έκοβαν τους λαιμούς με μαχαίρια. Τις γυναίκες που κρατούσαν βρέφη στην αγκαλιά τις κρεμούσαν από τα χέρια από χαμηλούς κλάδους δένδρων με τα παιδιά τους δεμένα κάτω από τα πόδια και έπειτα έβαζαν φωτιά στα βρέφη, από την οποία καίγονταν και αυτές, αφού έβλεπαν πρώτα να καίγονται τα παιδιά τους και άκουγαν τις σπαρακτικές κραυγές τους!..
Στον Σουλτάνο έστειλαν φορτώματα κεφαλών και στεφάνια από αυτιά. Στην Χίο 23 χιλιάδες σφάχτηκαν και 47 χιλιάδες πουλήθηκαν στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Στα Ψαρά 15 χιλ. σφάχτηκαν και οι υπόλοιποι πουλήθηκαν. Το νησί ερημώθηκε… (Διον. Κόκκινου: «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ» Τόμος 5ος, σελ. 83 και εξής, έκδοσις 1957).
Τα παραπάνω είναι μικρά δείγματα πολιτισμικής συμπεριφοράς των Τούρκων μέχρι το 1922, όταν ο πρόξενος των ΗΠΑ στη Σμύρνη Τζωρτζ Χόρτον είπε εκείνο το τραγικό: «Ντρέπομαι που είμαι άνθρωπος».
Αλλά έχουμε και στις ημέρες μας επιβεβαίωση της συμπεριφοράς αυτής. Πρόκειται για τους 1.600 της Κυπριακής τραγωδίας. Οι πολιτισμένοι λαοί σέβονται την ζωή των αιχμαλώτων. Τους κρατούν μέχρι το τέλος του πολέμου, οπότε και επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Για τους Τούρκους αυτό είναι αδιανόητο…
Αλλά, η παγκοσμιοποίηση προχωρεί και πιο πέρα. Κλασικό παράδειγμα οι περσικοί ή μηδικοί πόλεμοι. Η μάχη του Μαραθώνα, η ναυμαχία της Σαλαμίνας και η μάχη των Θερμοπυλών καλύπτουν τον χώρο των τριών γραμμών όλες μαζί. Έτσι, διαβάζουμε: «Η πρώτη οργανωμένη περσική εκστρατεία είχε χαρακτήρα ναυτικής επιχείρησης και στόχευε στην τιμωρία των Ερετριέων και των Αθηναίων, επειδή είχαν βοηθήσει τους Έλληνες της Ιωνίας στην εξέγερσή τους. Τελείωσε με τη μάχη του Μαραθώνα όπου οι Πέρσες νικήθηκαν από τους Αθηναίους και τους Πλαταιείς (490 π.Χ.). Καθοριστικής σημασίας ήταν η συμβολή του Μιλτιάδη».
Στο ίδιο πνεύμα και με την ίδια «πληρότητα» γράφονται και τα υπόλοιπα κοσμοϊστορικής σημασίας γεγονότα των περσικών πολέμων και του Χρυσού Αιώνα… Πώς να ξέρουν μετά ιστορία τα παιδιά;
Το κακό, όμως, δεν σταματαέι εδώ. Εδώ και ένα χρόνο τώρα στο δημοτικό σχολείο διδάσκεται μια γραμματική άγνωστη μέχρι σήμερα στους Έλληνες. Το νέο εγχειρίδιο της γραμματικής μας προτρέπει να ξεχάσουμε όσα διδαχτήκαμε. Σήμερα οι μαθητές διδάσκονται ότι τα φωνήεντα είναι μόνο πέντε και όχι εφτά και σ’ αυτά περιλαμβάνεται και το «ου» που θεωρείται ένα φωνήεν και όχι δίφθογγος. Τα φωνήεντα η, υ και ω δεν υπάρχουν στο ελληνικό αλφάβητο καθώς και τα σύμφωνα ξ και ψ. Δίφθογγοι δεν υπάρχουν. Οι δίφθογγοι «βαφτίστηκαν» γράμματα!..
Αν αναφέρω όλες τις αλλαγές που επέρχονται στην Ελληνική Γραμματική, όλες τις «απλοποιήσεις» που επινόησε το «νεοελληνικό δαιμόνιο» εύκολα θα διαπιστώσει κανείς πού οδηγείται η ωραιότερη γλώσσα του κόσμου. Η ελληνική γλώσσα είναι το μεγαλύτερο και σημαντικότερο πνευματικό επίτευγμα της ανθρωπότητας, που γονιμοποίησε όλες σχεδόν τις άλλες γλώσσες. Η μελέτη της θεμελιώνει αυτό που η σύγχρονη γλωσσολογία ονομάζει Φιλοσοφία της Γλώσσας. Δεν είναι απλώς μία γλώσσα, αλλά φορέας πολιτισμού, φιλοσοφίας, Αρετής.
Είδαμε περίπου πώς γράφονται σήμερα στα σχολικά βιβλία τα θρησκευτικά, η ιστορία, η γραμματική. Αν διαβάσουμε και τα άλλα σχολικά βιβλία θα δούμε ότι έχουν εξοβελισθεί τα κείμενα που έχουν σχέση με την ελληνορθόδοξη παράδοση και όλα εκείνα που καλλιεργούν την αγάπη προς την πατρίδα και το ένδοξο ελληνικό παρελθόν.
Έτσι, κάποια στιγμή η Ελλάδα θα πεθάνει στις καρδιές των νέων της Ελλάδας.
http://www.proinoslogos.gr/component/content/article/35/15880
http://ellas2.wordpress.com
* Με μια ματιά που θα ρίξει κανείς σήμερα στα σχολικά βιβλία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) θα διαπιστώσει αμέσως ότι η παγκοσμιοποίηση έχει βάλει για τα καλά το πόδι της σε όλα τα μαθήματα.
Για παράδειγμα, τα θρησκευτικά αντί να στοχεύουν στην εξοικείωση των μαθητών με τις θρησκευτικές παραδόσεις που είναι η Ορθοδοξία, η οποία μαζί με τον Ελληνισμό αποτελούν ΕΝΑ πατροπαράδοτο ιδανικό, το οποίο διέσωσε το Ελληνικό Έθνος στους αιώνες της δουλείας, διδάσκονται μόνον ψιχία Ορθοδοξίας, για να διδαχθούν και όλες τις άλλες θρησκείες.
Κλασικό παράδειγμα στο θέμα αυτό έχουμε τους Τσάμηδες, οι οποίοι μέχρι το 1611 ήταν Έλληνες και Χριστιανοί ορθόδοξοι. Το 1611 με την επανάσταση του Διονυσίου Φιλοσόφου – Σκυλοσόφου προσχώρησαν στον Ισλαμισμό (για να διατηρήσουν προνόμια), μαζί με το θρήσκευμα άλλαξαν και την εθνική συνείδηση. Έτσι, αργότερα οι απόγονοί τους απόκτησαν αλβανική συνείδηση και έσφαζαν τον Ελληνισμό ως όργανα των Τούρκων και των Γερμανοϊταλών κατακτητών. Όποιος άλλαζε την πίστη του –δια της βίας ή εκουσίως- τούρκευε ή φράγκευε…
Βλέπουμε όμως (σύμφωνα με τα νέα βιβλία) ότι τα Ελληνόπουλα πριν από την Ορθοδοξία πρέπει να μάθουν κάποια άλλα πράγματα.
Δηλαδή, πρέπει να μάθουν για τον Αλλάχ, για τον Βούδα, τον Κομφούκιο, να μάθουν τι γράφει το Κοράνιο, το Τορά, οι Βέδες, Σούτρες, Ταό. Να μάθουν προσευχές όλων των άλλων θρησκειών, όχι όμως της ορθοδοξίας. Να διδαχθούν ένα συνονθύλευμα θρησκειών, μια στρεβλωμένη πίστη…
Όσο για την ιστορία, γίνεται προσπάθεια να υποτιμηθεί και απαξιωθεί η ενδοξότερη της Ευρώπης που είναι η Ελληνική Ιστορία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε το έπος του 1940, το οποίο προσπαθούν να απαξιώσουν στα μάτια των μαθητών της Ε’ Δημοτικού. Γράφουν: «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο» και υπότιτλος: «Κι εμείς πήγαμε στα υπόγεια»… Φαίνεται ότι οι συγγραφείς θέλουν να διαψεύσουν όσα οι αφηγήσεις, οι εφημερίδες της εποχής, τα ντοκιμαντέρ, τα σχετικά ιστορικά έργα, αλλά και τα λογοτεχνικά βιβλία και τα τραγούδια και όποιες άλλες μαρτυρίες από την εποχή εκείνη δίνουν την εικόνα των τότε Ελλήνων (πατέρων και παππούδων μας).
Πώς ήταν τότε τα γεγονότα, θα τα δούμε διαβάζοντας το άρθρο της ίδιας εκείνης ημέρας του Γεωργίου Βλάχου στην «Καθημερινή», καθώς και την «Ανοιχτή επιστολή στον Αδόλφο Χίτλερ» του ίδιου τις παραμονές της επιθέσεώς του εναντίον της Ελλάδας. Είναι ντροπή να υποτιμάται και να γελοιοποιείται η ελληνική ψυχή στα μάτια των μικρών μαθητών…
Αν προχωρήσουμε και πάμε να δούμε παλαιότερες εποχές της ιστορίας μας και συγκεκριμένα την εποχή της τουρκοκρατίας θα δούμε απαράδεκτα πράγματα. Πόσο αγαθοί και άγιοι ήταν οι Οθωμανοί και πόσο άγριοι ήταν οι Έλληνες επαναστάτες του 1821 που έσφαζαν αθώους!..
Οι Έλληνες ουδέποτε εσούβλισαν άνθρωπο ζωντανό!.. Ουδέποτε έγδαραν άνθρωπο ζωντανό!..
Μετά την καταστροφή της Νάουσας στη Δυτική Μακεδονία (Απρίλιος 1822) οι δυστυχείς κατέφυγαν όπου μπορούσε ο καθένας, για να γλιτώσει από την μάχαιρα των Τούρκων. Ο Αβδούλ Αμπούδ διέταξε να φέρουν προ της σκηνής του τους χιλίους αιχμαλώτους. Κατά εκατοντάδες εσφάζονταν προ της σκηνής του με τους απανθρωπότερους τρόπους. Τους χτυπούσαν τα κεφάλια με ρόπαλα και κατόπιν τους έκοβαν τους λαιμούς με μαχαίρια. Τις γυναίκες που κρατούσαν βρέφη στην αγκαλιά τις κρεμούσαν από τα χέρια από χαμηλούς κλάδους δένδρων με τα παιδιά τους δεμένα κάτω από τα πόδια και έπειτα έβαζαν φωτιά στα βρέφη, από την οποία καίγονταν και αυτές, αφού έβλεπαν πρώτα να καίγονται τα παιδιά τους και άκουγαν τις σπαρακτικές κραυγές τους!..
Στον Σουλτάνο έστειλαν φορτώματα κεφαλών και στεφάνια από αυτιά. Στην Χίο 23 χιλιάδες σφάχτηκαν και 47 χιλιάδες πουλήθηκαν στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Στα Ψαρά 15 χιλ. σφάχτηκαν και οι υπόλοιποι πουλήθηκαν. Το νησί ερημώθηκε… (Διον. Κόκκινου: «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ» Τόμος 5ος, σελ. 83 και εξής, έκδοσις 1957).
Τα παραπάνω είναι μικρά δείγματα πολιτισμικής συμπεριφοράς των Τούρκων μέχρι το 1922, όταν ο πρόξενος των ΗΠΑ στη Σμύρνη Τζωρτζ Χόρτον είπε εκείνο το τραγικό: «Ντρέπομαι που είμαι άνθρωπος».
Αλλά έχουμε και στις ημέρες μας επιβεβαίωση της συμπεριφοράς αυτής. Πρόκειται για τους 1.600 της Κυπριακής τραγωδίας. Οι πολιτισμένοι λαοί σέβονται την ζωή των αιχμαλώτων. Τους κρατούν μέχρι το τέλος του πολέμου, οπότε και επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Για τους Τούρκους αυτό είναι αδιανόητο…
Αλλά, η παγκοσμιοποίηση προχωρεί και πιο πέρα. Κλασικό παράδειγμα οι περσικοί ή μηδικοί πόλεμοι. Η μάχη του Μαραθώνα, η ναυμαχία της Σαλαμίνας και η μάχη των Θερμοπυλών καλύπτουν τον χώρο των τριών γραμμών όλες μαζί. Έτσι, διαβάζουμε: «Η πρώτη οργανωμένη περσική εκστρατεία είχε χαρακτήρα ναυτικής επιχείρησης και στόχευε στην τιμωρία των Ερετριέων και των Αθηναίων, επειδή είχαν βοηθήσει τους Έλληνες της Ιωνίας στην εξέγερσή τους. Τελείωσε με τη μάχη του Μαραθώνα όπου οι Πέρσες νικήθηκαν από τους Αθηναίους και τους Πλαταιείς (490 π.Χ.). Καθοριστικής σημασίας ήταν η συμβολή του Μιλτιάδη».
Στο ίδιο πνεύμα και με την ίδια «πληρότητα» γράφονται και τα υπόλοιπα κοσμοϊστορικής σημασίας γεγονότα των περσικών πολέμων και του Χρυσού Αιώνα… Πώς να ξέρουν μετά ιστορία τα παιδιά;
Το κακό, όμως, δεν σταματαέι εδώ. Εδώ και ένα χρόνο τώρα στο δημοτικό σχολείο διδάσκεται μια γραμματική άγνωστη μέχρι σήμερα στους Έλληνες. Το νέο εγχειρίδιο της γραμματικής μας προτρέπει να ξεχάσουμε όσα διδαχτήκαμε. Σήμερα οι μαθητές διδάσκονται ότι τα φωνήεντα είναι μόνο πέντε και όχι εφτά και σ’ αυτά περιλαμβάνεται και το «ου» που θεωρείται ένα φωνήεν και όχι δίφθογγος. Τα φωνήεντα η, υ και ω δεν υπάρχουν στο ελληνικό αλφάβητο καθώς και τα σύμφωνα ξ και ψ. Δίφθογγοι δεν υπάρχουν. Οι δίφθογγοι «βαφτίστηκαν» γράμματα!..
Αν αναφέρω όλες τις αλλαγές που επέρχονται στην Ελληνική Γραμματική, όλες τις «απλοποιήσεις» που επινόησε το «νεοελληνικό δαιμόνιο» εύκολα θα διαπιστώσει κανείς πού οδηγείται η ωραιότερη γλώσσα του κόσμου. Η ελληνική γλώσσα είναι το μεγαλύτερο και σημαντικότερο πνευματικό επίτευγμα της ανθρωπότητας, που γονιμοποίησε όλες σχεδόν τις άλλες γλώσσες. Η μελέτη της θεμελιώνει αυτό που η σύγχρονη γλωσσολογία ονομάζει Φιλοσοφία της Γλώσσας. Δεν είναι απλώς μία γλώσσα, αλλά φορέας πολιτισμού, φιλοσοφίας, Αρετής.
Είδαμε περίπου πώς γράφονται σήμερα στα σχολικά βιβλία τα θρησκευτικά, η ιστορία, η γραμματική. Αν διαβάσουμε και τα άλλα σχολικά βιβλία θα δούμε ότι έχουν εξοβελισθεί τα κείμενα που έχουν σχέση με την ελληνορθόδοξη παράδοση και όλα εκείνα που καλλιεργούν την αγάπη προς την πατρίδα και το ένδοξο ελληνικό παρελθόν.
Έτσι, κάποια στιγμή η Ελλάδα θα πεθάνει στις καρδιές των νέων της Ελλάδας.
http://www.proinoslogos.gr/component/content/article/35/15880
http://ellas2.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου