Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Του Παναγιώτη Δούμα

Γράφτηκε κι εχθές, αναφορικά με δημοσίευμα του «Antinews», που επέρριπτε στον υπουργό Υποδομών Μάκη Βορίδη ευθύνες για την αύξηση των διοδίων. Θα τα ξαναπώ κι εγώ, γιατί απ’ ό,τι φαίνεται έχει πέσει σύνθημα και ξαφνικά τα βέλη προς τον υπουργό και το κόμμα του πέφτουν πανταχόθεν. Και φυσικά, ποιος θα υπερασπισθεί τον Υπουργό; Ο κ. Καψής, ο κ. Μαγκριώτης, ο κ. Βενιζέλος, ο κ. Παπαϊωάννου, ο κ. Παπουτσής ή μήπως ο κ. Αβραμόπουλος με τον κ. Δήμα; Σίγουρα ουδείς εξ αυτών και ειδικά όχι οι τελευταίοι δύο. Κι αυτό διότι είναι σαφές ότι η επίθεση που δέχεται σήμερα ο κ. Βορίδης έχει δύο ειδών αποστολείς. Την λαϊκίζουσα Αριστερά του «δεν πληρώνω» και την ΝΔ της πλάκας και της τράκας, καθώς ούτε αυτή ... πληρώνει. Το δε ΠΑΣΟΚ σφυρίζει στην γωνία αδιάφορα, διά στόματος του υφυπουργού κ. Μαγκριώτη.
Και φυσικά δεν βγήκε η Συγγρού να βγάλει ανακοίνωση για τα διόδια - μπορεί να το κάνει βέβαια - αλλά όταν οι μπροστάρηδες της γαλαζοκίτρινης επίθεσης είναι το «Antinews», ο Τράγκας, ο Χατζηνικολάου, το «Πρώτο Θέμα» και οι λοιποί γνωστοί φωστήρες της ενημέρωσης, δεν χρειάζεται και μεγάλη νοημοσύνη για να καταλάβει κανείς από πού προήλθε το σύνθημα. Επιπλέον, οι επιθέσεις της Αριστεράς δεν εστιάζουν στον υπουργό Υποδομών, αλλά στο σύνολο της συγκυβέρνησης, ενώ οι νεοδημοκράτες αποκαλύπτονται από το γεγονός ότι παρουσιάζουν το ΛΑ.Ο.Σ. ως υπαίτιο της «ανάλγητης» αύξησης των διοδίων.
Πάρτε όμως και μία ιδέα για το τι λέει ο Γιώργος Τράγκας που ακούτε κάθε πρωί στο ραδιόφωνο και ξανασκεφτείτε το αύριο το πρωί: «Ο Βορίδης εξελίσσεται σε περίπτωση Υπουργού. Εν μέσω οικονομικής θυέλλης αύξησε πάλι τα διόδια. Έκανε λέει εφαρμογή των συμβάσεων παραχώρησης που υπέγραψε το δημόσιο για την κατασκευή και λειτουργία των μεγάλων οδικών έργων. Εν μέσω πείνας, εν μέσω μιζέριας, εν μέσω ανεργίας, πιο πάνω τα διόδια. Να μην κυκλοφορούν οι Έλληνες. Δεν κάνει να κυκλοφορούν πολύ οι Έλληνες. Βορίδης – Υπουργός – ΛΑ.Ο.Σ. Μην ξεχάσετε να τον ξαναψηφίσετε».
Δείτε και το κολλητάρι του κ. Τράγκα, τον καθωσπρέπει κ. Χατζηνικολάου, τι ωραία που τα λέει: «Μην ξεχάσω να συγχαρώ τον κ. Βορίδη, τον υπουργό Δημοσίων Έργων, που αύξησε από 10 έως 40 λεπτά τα διόδια σε πέντε αυτοκινητοδρόμους και στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Συγχαρητήρια κ. υπουργέ. Συγχαρητήρια... Κύριε Βορίδη οι εργολάβοι σας ευγνωμονούν. Σας ευγνωμονούν για την αυξησούλα. Θερμά συγχαρητήρια».
Δείτε και τον τίτλο από το διαδικτυακό «Πρώτο Θέμα» και τρέξτε την Κυριακή να το ξαναενισχύσετε: «Για αυτό καταρρέει ο ΛΑ.Ο.Σ., κύριοι Καρατζαφέρη και Βορίδη - Πρόκληση για την κοινή γνώμη οι νέες αυξήσεις στα διόδια». Από κάτω, βέβαια, το κείμενο, ουδεμία σχέση έχει με τον τίτλο και απλά περιγράφει τις αυξήσεις. Αλήθεια, η κ. Τζάννε που το υπογράφει, συμμερίζεται τις απόψεις του αρχισυντάκτη της;
Εφόσον λοιπόν ενημερωθήκατε για τα παραπάνω και εφόσον λοιπόν κανένα κυβερνητικό αυτί δεν ιδρώνει, να διευκρινίσουμε εμείς τι παίζει με τα διόδια. Υπάρχουν τρεις επιλογές:
Η πρώτη επιλογή λέει να καταγγελθούν οι συμβάσεις με τους παραχωρησιούχους και για τις οποίες υπάρχουν φυσικά κάποιες ρήτρες εκατομμυρίων. Στην περίπτωση αυτή, ναι, δεν θα αυξηθούν τα διόδια. Υπάρχει όμως κανένας αφελής, που πιστεύει ότι δεν θα πληρωθούν οι ρήτρες; Ή μήπως υπάρχει κανείς που εξακολουθεί να πιστεύει αυτά που έλεγε ο ΓΑΠ, ότι λεφτά υπάρχουν, για να τις εξοφλήσουμε; Και στην περίπτωση αυτή, μιας και οι ρήτρες σίγουρα θα πληρωθούν, ποιος θα πληρώσει; Μήπως οι Γερμανοί; Μήπως του ΔΝΤ; Όχι φυσικά. Τις ρήτρες θα τις πληρώσουν τα κορόιδα που τείνουν τώρα να πιστέψουν τις υποσχέσεις του άλλου παραμυθά, του κατοικοεδρεύοντος στην Συγγρού, που λέει ότι λεφτά δεν υπάρχουν, αλλά ... θα βρούμε! Ναι, έχει ο Θεός...
Η δεύτερη επιλογή είναι να κάνουμε ξανά μία συμφωνία με τους παραχωρησιούχους και να τρενάρουμε τις αυξήσεις, όπως έκανε πολύ ωραία το ΠΑΣΟΚ την προηγούμενη χρονιά. Για να μπορεί να βγαίνει ο κ. Μαγκριώτης και να λέει: «Πέρσι ζητήσαμε και αποτρέψαμε την αύξηση των διοδίων από 1.1.2011 κατά 33% στους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου και κατά 50% το καλοκαίρι του 2011 από τα Σκάρφεια του Πετάλου μέχρι την Αθήνα και από την Αθήνα μέχρι την Ελευσίνα. Αν τότε η πολιτεία δεν έπαιρνε το βάρος αυτό τώρα θα είχαμε 40% αύξηση και όχι 10 λεπτά όπως είναι τώρα» (ΝΕΤ Radio, 31/12). Μόνο που κύριε Μαγκριώτη, φιλεύσπλαχνε και φιλόπτωχε, τα λεφτά αυτά θα πληρωθούν και δεν θα πληρωθούν μόνον από τους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων, αλλά και από την τελευταία γιαγιά που κατοικεί στην κορφή του πιο απόμερου λόφου του Καστελορίζου, που καβαλά γαϊδούρι και κυκλοφορεί σε κατσικόδρομους.
Η τρίτη επιλογή ήταν αυτή που συμβαίνει: να πληρώνουν κάποια λεπτά παραπάνω αυτοί που χρησιμοποιούν τους δρόμους και να μην καταγγελθούν οι συμβάσεις, να μην ζητηθούν αποζημιώσεις και να μην ενεργοποιηθούν ρήτρες, ώστε να ξεκινήσουν ομαλά κάποια στιγμή τα αναθεματισμένα αυτά έργα. Αυτή είναι η μόνη ορατή λύση, καθώς στην σύμβαση που ο Γιώργος Σουφλιάς - ναι ναι, αυτός της ΝΔ - είχε υπογράψει το 2007, δεν προέβλεπε εναλλακτικές σε σενάρια σαν κι αυτά που βιώνουμε, ώστε να μην γίνονται απαιτητά άμεσα τα διαφυγόντα των παραχωρησιούχων από την ματαίωση αυξήσεων.
Όλα αυτά βέβαια, είναι ψιλά γράμματα για εκείνους που ακόμη και αυτή τη στιγμή παίζουν θλιβερά πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη του ελληνικού λαού, με δεκανίκια τα ΜΜΕ που τους εξέθρεψαν και τους μιντιακούς δεινόσαυρους που δεν χάνουν ευκαιρία με τον γραφικό τους τρόπο να εξαπολύσουν την χολή τους στους μόνους μη συνυπευθύνους, με σκοπό την εύνοια μελλοντικών κυβερνόντων. Προφανώς κ. Τράγκα, κ. Χατζηνικολάου, κ. Μαγκριώτη και κύριοι του «Antinews» και του «Πρώτου Θέματος», εσείς θα το κάνατε αλλιώς. Προφανώς και έχετε αποδείξει στο παρελθόν τις ικανότητές σας και την αποτελεσματικότητά σας, την άνεση, αν θέλετε, με την οποία διακρίνετε το σωστό από το σφάλμα, την αλήθεια από το ψέμα. Και προφανώς, ο ΛΑ.Ο.Σ. και ο Μάκης Βορίδης ευθύνονται για την θλιβερή κατάσταση της χώρας, για τις αυξήσεις και τα χαράτσια, για όσα έγιναν και όσα θα συμβούν. Προφανώς φταίνε και για την δολοφονία του Κέννεντι, το «ατύχημα» της Νταϊάνας, ενώ τον Θόδωρο Αγγελόπουλο τον έφαγε στην πραγματικότητα ένα τρίκυκλο με τον Καρατζαφέρη στο τιμόνι και τον Βορίδη από πίσω, ντυμένο αρχαίο ροπαλοφόρο, σαν κι αυτούς του Πεισιστράτου... Αυτό δεν το ξέρατε, σας το λέμε τώρα!
Υ.Γ. Κύριε Τράγκα, μέχρι το καλοκαίρι θα κλείσουν πολλοί οργανισμοί. Το πού θα βρείτε μετά κρατική διαφήμιση για να χρηματοδοτείτε τις απούλητες φυλλάδες σας, το ρωτήσατε στην Συγγρού;


http://www.e-grammes.gr/article.php?id=5264


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου