Μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι τους
τελευταίους μήνες οι "συστημικοί" τηλεοπτικοί δίαυλοι προβάλλουν και συντηρούν τις θέσεις
που κάθε τόσο εκστομεί η κ. Ρεπούση επί παντός επιστητού, από τον συνωστισμό
στην παραλία μέχρι την πρόταση καταργήσεως του μαθήματος των θρησκευτικών και
των αρχαίων ελληνικών. Βεβαίως τους απονεκρωμένους εγκεφάλους δεν είναι εύκολο να
τους βάλεις να δουλέψουν. Θα βλέπουν παντού νεκρές γλώσσες, νεκρές φύσεις και
νεκρές ιδέες. Το αντίθετο, ένα ζωντανό πνεύμα θα μπορέσει πάντοτε να ξεφύγει
από τις δύσκολες ατραπούς και να συναντηθεί με το αενάως ζωντανό πνεύμα των
προγόνων μας. Την «επιστημονικότητα» τής κ. Ρεπούση θα την θυμούνται οι
επιστήμονες του μέλλοντος ως παράδειγμα επιβολής θέσεων με την υποστήριξη μιας
υπουργού, ενός προέδρου κόμματος, μερίδος των ελλαδικών ΜΜΕ κ.λπ., που
υποστήριξαν τις προκλητικές εθνικά θέσεις της ως "επιστημονική
άποψη"!
Τα "συστημικά" ΜΜΕ, λοιπόν, έπαιζαν συνεχώς τις απόψεις της, μαζί με τις
απόψεις συμφωνούντων τε και διαφωνούντων, θέλοντας να διατηρήσουν στην
επιφάνεια θέματα, που επιδιώκει κάποια στιγμή το ίδιο το σύστημα να επιβάλλει
και από την άλλη να αποπροσανατολίσει τον ελληνικό λαό από τα προβλήματα που
τον απασχολούν, δηλαδή τις απολύσεις, την κινητικότητα, τις απεργίες, τις
μειώσεις μισθών και συντάξεων, τα χαράτσια, την εφορία, την πείνα, την έλλειψη
προοπτικής κ.λπ. Εξ άλλου ο σπουδαίος διανοητής Μπέρναρντ Ράσσελ θέλοντας να
δείξει πώς τα ΜΜΕ μπορούν να καθοδηγήσουν την κοινή γνώμη είχε δηλώσει: «Δώστε
μου μια τηλεόραση κι εγώ θα πείσω τον κόσμο ότι το νερό βράζει στους –50ο»!
Η αξία τού αποφθέγματος αυτού, μέσα από την υπερβολή του, φαίνεται από
το πόσο σημαντικά πράγματα δεν έχουν τύχει της προβολής που πρέπει. Για
παράδειγμα, την ώρα που η κ. Ρεπούση πρότεινε την κατάργηση των κλασσικών
ελληνικών από τα Λύκεια της Ελλάδος, το Αγγλικό Υπουργείο Παιδείας είχε
αποφασίσει να εισαχθεί το μάθημα των αρχαίων ελληνικών από την Α΄ Δημοτικού στα
σχολεία της Οξφόρδης και στην συνέχεια του Καίμπριτζ. Βλέπετε την ώρα που η
πρώην Υπουργός (πρώην εθνικής) Παιδείας της Ελλάδας κ. Διαμαντοπούλου
υποβάθμιζε τα ελληνικά θέλοντας να τα καταστήσει δεύτερη γλώσσα, την ώρα που η
ομοϊδεάτις της Μ. Ρεπούση λίγο μετά, στο ίδιο μήκος κύματος, πρότεινε την
κατάργησή τους στο Λύκειο, οι ξένοι όλο και περισσότερο κατανοούν την αξία της
ελληνικής και την εντάσσουν στην εκπαίδευσή τους. Οι Άγγλοι,
βεβαίως, γνωρίζουν, όπως κι εμείς ότι η εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών και το
πολυτονικό, όπως έχει αποδείξει και η πολυετής έρευνα του Ανοικτού
Ψυχοθεραπευτικού Κέντρου, κάνει τα παιδιά ευφυέστερα! Αυτό το υπέρτατο
εργαλείο τού Νου, πρότεινε να καταργηθεί η κ. Ρεπούση. Για να έχουν τα
ελληνόπουλα ακρωτηριασμένο νου, αποτέλεσμα της ακρωτηριασμένης γλώσσας.
Τα ΜΜΕ, όμως, δεν
μετέδωσαν και μία άλλη έρευνα, που ανακοινώθηκε επισήμως πριν κάποιους μήνες,
του κορυφαίου γενετιστή τού Πανεπιστημίου Stanford των ΗΠΑ, Δρος Gerald Crabtree, ο οποίος υποστηρίζει ότι αν
ένας αρχαίος Έλληνας του 1000 π.Χ. ερχόταν πίσω στην ζωή σήμερα, το πιθανότερο
είναι ότι θα ήταν ευφυέστερος από όλους εμάς. Ο
άνθρωπος με την πάροδο του χρόνου γίνεται όλο και λιγότερο ευφυής, υποστηρίζει
ο κορυφαίος γενετιστής, τονίζοντας ότι αν Αθηναίος του 1000 π.Χ. ερχόταν πίσω
στην ζωή σήμερα, μάλλον θα ήταν ευφυέστερος όλων μας!
Σύμφωνα
με δημοσιεύματα του αυστραλιανού τύπου, ο Αμερικανός επιστήμονας υποστηρίζει
ότι αναπόφευκτες αλλαγές στο γενετικό μας σύστημα, σε συνδυασμό με
τεχνολογικές εξελίξεις, είχαν ως αποτέλεσμα να καταλήξουμε σε ένα
ακρωτηριασμένο σώμα του πρώην εαυτού μας και πολύ λιγότερο ευφυείς από τους
προγόνους μας. Ο ίδιος θα πει ότι ο
άνθρωπος βρισκόταν στην ακμή του, όταν ήταν αναγκασμένος να παλέψει με όλες του
τις δυνάμεις για να επιβιώσει, δεδομένου τού ότι τότε ήταν υποχρεωμένος να
βασισθεί στο μνημονικό του, στο πρακτικό πνεύμα του και την ψυχολογική
ισορροπία, που του επέτρεπαν να εμπιστεύεται το ένστικτό του και να
προσαρμόζεται στις περιστάσεις γρήγορα.
Ο
σύγχρονος τρόπος ζωής, υποστηρίζει ο διακεκριμένος επιστήμονας, έχει άλλες
απαιτήσεις από το σώμα και το μυαλό μας, η τεχνολογία όμως έχει
αντικαταστήσει την ανάγκη να βασιζόμαστε στις φυσικές ικανότητες και τα
ένστικτά μας. Επίσης, οι βιομηχανοποιημένες
τροφές, δεν είναι ακριβώς η καλλίτερη επιλογή για το σύστημά μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι Βρετανοί επιστήμονες ανεκάλυψαν
προσφάτως ότι τροφές που περιέχουν υψηλά επίπεδα φρουκτόζης ενδέχεται να
μειώσουν δραστικά το IQ μας.
Αυτά, που λέει ο
κορυφαίος Αμερικανός Επιστήμων, βεβαίως δεν έτυχαν προβολής και έγιναν ευρέως γνωστά
στην χώρα, όπου «το στόμιο τής λαλέουσας πηγής, το φράζουν τυμβωρύχοι με τα
χέρια», όπως λέει ο ποιητής! Κι έρχεται ο κάθε ανόητος, που στην εποχή μας βρίσκεται παντού, πετάει το ο,τιδήποτε και τα ΜΜΕ το
αναπαράγουν! Η λεγόμενη
«σύγχρονη διανόηση», για παράδειγμα, ελλαδική και διεθνής, που δεν ξέρει τι της
γίνεται, θεωρεί ότι ξέρει τα πάντα! Χαρακτηριστικό α-νοήτων ανθρώπων νοητώς
διαβιούντων! Παράδειγμα: Στο περιοδικό «ΒΗMagazino» τεύχος 491 της 14ης Μαρτίου
2010, και στην σελίδα 30, ο άθεος «φιλόσοφος» Ρίτσαρτ Ντόκινς λέει
αμπελοφιλοσοφίες: «Κάθε μαθητής θα μπορούσε να πει στον Σωκράτη
εκατοντάδες πράγματα που θα τον ενθουσίαζαν. Όσο ευφυείς και αν ήσαν ο
Σωκράτης και ο Πλάτων, συγκρινόμενοι με τον μέσο άνθρωπο του σήμερα, δεν ήξεραν
τίποτε»... Εδώ λοιπόν, έχουμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του δόγματος
ότι σήμερα «φιλοσοφούμεν μετά μαλακίας», φράση που αποτελεί ελάχιστη απάντηση
στην «λεκτική φιλοσοφική ιεροσυλία»! Ο Γενετιστής λέει οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν
ευφυέστεροι, ο φιλόσοφος λέει ότι δεν ήξεραν τίποτε σε σχέση με τον μέσο
σημερινό άνθρωπο. Οι άνθρωποι αυτοί, τα κολοσσιαία πνεύματα που οδήγησαν
την Ανθρωπότητα κατά τον Ντόκινς δεν ήξεραν τίποτε! Ο Σωκράτης, ο φιλόσοφος
που έγινε ορόσημο για την παγκόσμια φιλοσοφία, ορίζοντας τους φιλοσόφους σε
προσωκρατικούς και μετασωκρατικούς, ... δεν ήξερε τίποτε συγκρινόμενος με τον
μέσο άνθρωπο του σήμερα, πολλώ δε μάλλον με τον ... σύγχρονο φιλόσοφο Ντόκινς,
κατά τον Ντόκινς! Θεέ και Κύριε, τί άλλο θα ακούσουμε; Και μετά περιμένουμε
να αφήσει ο κόσμος τους καναπέδες και τα τουρκικά σήριαλ και να διεκδικήσει.
Πώς; Αφού τα ΜΜΕ τον έχουν πείσει, όπως έλεγε ο Ράσσελ, ότι "το
νερό βράζει στους μείον 50 βαθμούς"! Χρειάζεται λοιπόν μυαλό, θάρρος και
προσπάθεια για να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά. Συνεχής, όμως, προσπάθεια!
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου