Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΡΑΘΩΝΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ...ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ



Και φυσικά όταν γίνει κατι καλό στην Ελλάδα τα ΜΜΕ πάνε να το απαξιώσουν:

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4656166

Προσέξτε τη λέξη "κίτς" στον υπότιτλο.


Ενα αξιοπρεπέστατο κείμενο που ακυρώνεται από μια ατυχή έκφραση και μια ατυχή επιλογή φωτογραφιών.


Ως εκ'τούτου εστάλει η  κάτωθη επιστολή:

Κύριε διευθυντά
Διάβασα με ενδιαφέρον το άρθρο του συνεργάτη σας σχετικά με την αναβίωση της μάχης του Μαραθώνα. Κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για τη κάλυψη. Το άρθρο ήταν αξιοπρεπές και αλλά η έκφραση «ΚΙΤΣ» και μάλιστα στον κεντρικό υπότιτλο όπου πέφτει το μάτι του αναγνώστη ήταν επιεικώς ατυχής!
Γιατί με αυτό τον ωμό τρόπο απαξιώνετε τέσσερις ιστορικούς ερευνητές και τρεις λέκτορες γνωστών πανεπιστημίων που ήταν εκεί και επέβλεπαν την αυθεντικότητα του εξοπλισμού αλλά και το σύνολο των ανθρώπων που με τεράστια έξοδα και κόπο εκδηλώνουν την αγάπη τους για τη χώρα μας και τον πολιτισμό της; Αν η ακριβής αποκατάσταση του αρχαίου ελληνικού εξοπλισμού είναι «κιτς» τότε και οι αρχαίοι μας πρόγονοι ήταν «κιτς».
Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι έχω σπουδές σχετικά με την πολεμική ιστορία και έχω συνεργαστεί με ελληνικά και ξένα ιστορικά έντυπα που ασχολούνται σε βάθος με την πολεμική ιστορία. Έχω λάβει μέρος σε πρόντζεκτ πειραματικής αρχαιολογίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχω τρέξει σε ακριβή αναπαράσταση οπλιτοδρομίας στη Νεμέα υπό την επίβλεψη του καθηγητού κυρίου Μίλερ που προΐσταται των ανασκαφών. Η εφημερίδα σας με τίμησε με το να φιλοξενήσει δηλώσεις μου σχετικά με τις ιστορικές αναπαραστάσεις στην Ελλάδα σε προηγούμενα φύλλα της
Επειδή πιστεύω ότι μάλλον πρόκειται για το «δαίμονα του τυπογραφείου» θα σας παρακαλούσα να δημοσιεύσετε την επιστολή μου αυτούσια μαζί με κάποια ανακοίνωση που να αποκαθιστά τους ευγενείς κυρίους και κυρίες που εκτιμούν τον πολιτισμό μας και δρουν εκεί που άλλοι ακόμα και “υπεύθυνοι” αδρανούν. Σας ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσετε το μήνυμα μου.
Μετά τιμής
Στέφανος Σκαρμίντζος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου