Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.ΜΑΡΓΙΩΡΗΣ 1913-1993

Ο Νικόλαος Α. Μαργιωρής (15/12/1913 - 6/5/1993) αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και εξέχουσες φυσιογνωμίες στον χώρο του Εσωτερισμού (Αποκρυφολογίας και Μυστικισμού). Πρόκειται όχι μόνο για καταξιωμένο αλλά και Πλήρως Βιωματικό Μεταφυσικό Πανεπιστήμονα - Δάσκαλο, που χαρακτηρίστηκε ως �Πατριάρχης του Ελληνικού Αποκρυφισμού�, από το μεταφυσικό περιοδικό �Τρίτο Μάτι� σε σχετική συνέντευξη στο τεύχος του Δεκεμβρίου 1992, στην πρώτη και τελευταία δημόσια παρουσία του.
    Στη μνήμη λοιπόν του Νικολάου Α. Μαργιωρή, αυτού του μεγάλου Χριστοκεντρικού και Χριστοκρατικού Μυστικιστή και σύγχρονου Μύστη, η ομάδα των στενών μαθητών που τον ακολουθούσε τα τελευταία χρόνια και που είχε την τύχη να διδαχθεί βαθιές τομές και πτυχές της Παγκόσμιας Αλήθειας, να πλουτίσει τις Αποκρυφιστικές και Μυστικιστικές Γνώσεις της και να δεχτεί ένα μέρος από το Απλετο ΦΩΣ που Εκείνος σκόρπιζε γύρω του, αισθανόμενη Ευγνωμοσύνη και Ειλικρινή, Αφανάτιστη Αγάπη προς το πρόσωπό του, θα ήθελε να κάνει γνωστά στον κάθε αναζητητή της Αλήθειας, τον βίο, την προσωπικότητα και το έργο του Δασκάλου.

    Ο Νικόλαος Α. Μαργιωρής γεννήθηκε στη νήσο Σάμο, στο χωριό Βουρλιώτες, στις 15 Δεκεμβρίου 1913. Σε ηλικία 13 ετών πέρασε για πρώτη φορά σε Σαμάντι - Φώτιση.
    Εκπαιδεύτηκε στην Ινδία
και στο Θιβέτ για πολλά χρόνια (σχεδόν 13 χρόνια). Με τους συγγενείς του έμεινε πολλά χρόνια στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου όπου σπούδασε και σταδιοδρόμησε. Νυμφεύτηκε τη Λαΐτσα Παπανδρέου με την οποία απέκτησε δύο παιδιά, τον Ανδρέα και την Κάλλια. Ελαβε μέρος στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως έφεδρος αξιωματικός στην έρημο Σαχάρα, όπου τραυματίστηκε στο Ελ Αλαμέιν και μετά πήγε στο Ρίμινι. Για τις υπηρεσίες του προς την πατρίδα τιμήθηκε με πολλά παράσημα (μεταξύ των οποίων με τον Μεγαλόσταυρο) και με τη σύνταξη του ανάπηρου αξιωματικού. Τιμήθηκε επίσης δύο φορές με το σταυρό του Αγίου Μάρκου για την προσφορά του στην Εκκλησία από τους Πατριάρχες Αλεξανδρείας, Χριστόφορο και Νικόλαο τον 6ο.
    Εκτός από την Αίγυπτο, δίδαξε και στην Ελλάδα, από την πρώτη μέρα της άφιξής του το 1958 έως και το 1993 οπότε και μετέστη. Εγραψε βιβλία, μελέτες, κυκλοφόρησε περιοδικό, δημιούργησε κύκλο σπουδών δι� αλληλογραφίας.
    Θεωρούσε τη Μεταφυσική σαν τη μοναδική Αλήθεια και πίστευε πως είναι δυνατόν ο άνθρωπος να πραγματώσει την Αλήθεια, όπως την πραγμάτωνε ο Σωκράτης με τον περίφημο ΣΤΟΧΑΣΜΟ του (ΝΤΑΡΑΝΑ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ) ή μέσω του Θρησκευτικού Μυστικισμού (Χριστοκεντρικού και Χριστοκρατικού Μυστικισμού).
    Ολες του οι διδασκαλίες, τα βιβλία του, οι μελέτες του, οι κλάδοι σπουδών του Εσωτερισμού προέρχονται και απορρέουν από τα Βαθιά Μυστικιστικά του Βιώματα (Νιργκούνα Σαμάντι - Θέωση).

    Από νεαρότατη ηλικία ήταν κοινωνός των υπερβατικών αυτών καταστάσεων, τις οποίες κατόρθωνε με τρόπο απαράμιλλο να μετασχηματίζει και να παρέχει στους μαθητές του και στον κόσμο, για Γνώση, συμβουλή, καθοδήγηση, χρήση, μεταχείριση, εκπαίδευση, θεραπεία και προσωπική εμπειρία του οποιουδήποτε ανταποκρινόμενου.
    Οι Φιλοσοφικές του προσεγγίσεις πάνω στη Δημιουργία, στην Αλήθεια (Θεό), στους ορατούς αντιληπτούς και αόρατους μη αντιληπτούς Νόμους, που διέπουν το Σύμπαν και τη Ζωή γενικά, παρέχονται με μοναδική ευχέρεια, λεπτομέρεια, ανάλυση και διεισδυτικότητα και ακόμη με νέες Εσωτερικές Αποκαλύψεις (για Πρώτη Φορά παρέδωσε μια Ολοκληρωμένη και ’ρτια Αποκρυφολογική και Μυστικιστική Θεώρηση της Πανδημιουργίας), μέσω ενός χειμαρρώδους και καταλυτικού προφορικού και γραπτού λόγου, ενός ύψους, χωρίς υπερβολή, εφάμιλλου -για όσους γνωρίζουν- του Αποστόλου Παύλου, του Βιβεκανάντα και του Πυθαγόρα, που ούτε εμπόδια, ούτε αρρώστιες, ούτε τίποτε δεν τον σταματούσε (τουλάχιστον τρεις φορές είχε περάσει από το θάνατο).
    Αντίθετα παροχή των Πάντων με πληρότητα, συνεχής καθοδήγηση, εκπαίδευση και συνεχής Θυσία και Παραδειγματισμός, ενός προτύπου που συμπυκνούται σε δύο λέξεις �ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΟΣ�, χωρίς διαφημίσεις, προπαγάνδες και προσηλυτισμούς ήταν το πιστεύω του. Και βέβαια, με απόλυτο σεβασμό στην ελευθερία του καθενός προσερχομένου - αναζητητή.

    Υπήρξε πιστός στρατιώτης του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, του �ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΡΑΒΒΙ - ΧΡΙΣΤΟΥ� και μιμητής Του που πάντα ακολουθούσε το Έργο Του και τη Διδασκαλία Του, ζωντανεύοντάς την για άλλη μια φορά στη σημερινή μας κοινωνία.


Μερικά λόγια για το πολυδιάστατο έργο του
   
Μέσα σε 23 χρόνια εκδοτικής μεταφυσικής δραστηριότητας (1970 - 1993), άγγιξε τα 33 βιβλία καθαρά Εσωτερικού περιεχομένου. Ακόμη εξέδωσε 33 ειδικές μελέτες πάνω σε διάφορα εσωτερικά θέματα, κυκλοφόρησε το πρώτο αμιγές μεταφυσικό περιοδικό �Ομακοείο� στον τόπο μας με απίστευτη και πρωτόγνωρη Μεταφυσική ανάλυση και εκλαΐκευση για τους κατέχοντες το θέμα.
    Δημιούργησε Κλάδο Σπουδών δι� αλληλογραφίας με την ονομασία �Εσωτερικό Κλειδί�. Σ� αυτόν, οι μαθητές διδάσκονταν με Βαθύτατη Εσωτερική Ανάλυση, θεωρητική και πρακτική, τα εξής μαθήματα: ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ - ΟΡΘΟΨΥΧΙΣΜΟΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ - ΑΣΤΡΟΣΟΦΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΥΗΣΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ.
    Ανά τρίμηνο πραγματοποιούσε πολυήμερα σεμινάρια ΣΙΑΤΣΟΥ, στα οποία δίδασκε ο ίδιος, όχι μόνο Σιάτσου, αλλά και πλήθος άλλων Εσωτερικών Θεραπευτικών Συστημάτων, μεταξύ των οποίων και δικές του ανακαλύψεις με φοβερές δυνατότητες θεραπειών που οι επιτυχίες ξεπερνούν το 80%.
    Μερικές από τις ήπιες Φυσιοθεραπευτικές Ανακαλύψεις του, μέσα από την Εμπειρία του και τη Βαθιά Εσωτερική Γνώση, που τις αναφέρει αναλυτικά στα βιβλία του και εκπαίδευε τους μαθητές του είναι:
  1. Από την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΛΑΜΗ του χεριού, έδωσε τις κύριες απολήξεις που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος. Ανακάλυψη Ν. Μαργιωρή.
  2. ΔΑΧΤΥΛΟΧΤΥΠΗΣΗ. Ταχύτατη θεραπευτική μέθοδος ερεθισμού όλου του οργανισμού, των κυττάρων και των ενδοκρινών αδένων, για παροχή νέων εκκρίσεων ορμονών και θεραπεία του ασθενή. Ανακάλυψη Ν. Μαργιωρή.
  3. ΓΛΩΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ. Με ειδικές μαλάξεις - μασάζ, κατάλληλα τραβήγματα της γλώσσας, που έχουν άμεση επίδραση επί του μυικού και νευρικού συστήματος και σ� όλον τον οργανισμό για αποκατάσταση και θεραπεία. Ανακάλυψη Ν. Μαργιωρή.
  4. ΑΝΑΒΙΩΣΕ και μεταχειριζόταν την Αρχαιοελληνική Ασκληπιακή Μάλαξη, που εφεύρε και εφάρμοζε στην αρχαιότητα ο πατέρας της Ιατρικής Ασκληπιός στα Ιεροθεραπευτήρια της Αρχαίας Ελλάδας (Ασκληπιεία - Αμφιαράεια).
  5. ΥΠΟΒΟΛΙΜΙΑΙΑ θεραπευτική. Με ετεροϋποβολή ή αυθυποβολή. Αναβίωση και παρουσίαση από τον Ν. Μαργιωρή.
  6. ΕΓΚΟΙΜΗΣΗ ή αλλιώς Υπνωτισμός - Ορθοψυχισμός ή Τεχνικός Ύπνος, τρεις επιστημονικές - ολοκληρωμένες μέθοδοι. Παρουσίαση Ν. Α. Μαργιωρή.
  7. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δίπλα στον ασθενή. Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή.
  8. ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΣΙΑΤΣΟΥ - Δακτυλοπίεση (ομαδοποίηση όλης της Σιατσού από τον Δάσκαλο Νικόλαο Α. Μαργιωρή. Σε 23 ομάδες συμπεριλαμβάνονται 186 ασθένειες, με τις γενικές αλλά και εξατομικευμένες μεθόδους θεραπείας τους). Ταξινόμηση και Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή.
  9. ΜΕΘΟΔΙΚΟΣ ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ όλων των Ενδοκρινών Αδένων (τσάκρας) για θεραπεία. Μέθοδος Νικολάου Α. Μαργιωρή.
  10. ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ επί των 33 σπονδύλων της σπονδυλικής στήλης για θεραπεία 193 παθήσεων του ανθρωπίνου σώματος. Μέθοδος Ν. Μαργιωρή.
  11. ΣΤΑΤΙΚΗ Θεραπευτική με τα χέρια - παλάμες. Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή.
  12. ΚΙΝΗΤΙΚΗ Θεραπευτική με τα χέρια - παλάμες. Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή.
  13. ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ ή ανακλαστική ζωνοθεραπεία. Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή
  14. ΕΙΚΟΝΟΠΛΑΣΤΙΚΗ θεραπεία από κοντά ή από μακριά. Μέθοδος Ν. Μαργιωρή.
  15. ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ εκχύσεις - χουχουλιάσματα. Μέθοδος Ν. Μαργιωρή.
  16. ΜΑΝΤΡΑΜΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ. Θεραπεία με λέξεις Δύναμης. Παρουσίαση Ν. Μαργιωρή.
  17. ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, υγιών δονήσεων. Παρουσίαση από τον Δάσκαλο Ν. Α. Μαργιωρή.
  18. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ Λιτανειών ή Λειτουργιών.
  19. ΙΕΡΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ. Ενίσχυση της ακλόνητης Πίστης προς όποιο Ιδανικό ή Πιστεύω που πάλλει τον άνθρωπο εσωτερικά και δημιουργεί προϋποθέσεις αναβίβασης των δονήσεών του για αποκατάσταση της υγείας του.
  20. ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ, Μέθοδος Σωματοψυχικής Θεραπευτικής. Περιλαμβάνει σωματικές ασκήσεις - στάσεις σε συνδυασμό με ειδικές αναπνοές για αναζωογόνηση - θεραπεία του σώματος και νοητικές ασκήσεις σύγκρισης για απαλλαγή του ανθρώπου από κάθε είδους απωθημένα, φοβίες, πάθη κ.λ.π. Αναβίωση και Παρουσίαση σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Δάσκαλο Ν. Α. Μαργιωρή.
  21. ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ. Με αναθυμιάσεις της Κουνταλίνη ή και με αφύπνισή της.
  22. ΡΑΤΖΑ ΓΙΟΓΚΑ, 8 στάδια - αναβαθμίδες θεραπείας σώματος και Νου (επιστημονική - ψυχολογική μέθοδος).
  23. Ηθικοπλασμός του ανθρώπου, θεραπευτικές στάσεις ανάλογα με το πρόβλημα, μεταχείριση της παγκόσμιας ενέργειας (πράνα) και τροφοδότηση του οργανισμού μέσω κατάλληλων ρυθμικών αναπνοών για πρόληψη ή θεραπεία, συγκράτηση της δύναμης της ζωής που έχουμε μέσα μας από την ασύστολη σπατάλη που άσκοπα πράττουμε και μεταχείρισή της για υψηλότερους σκοπούς, σταθερή συγκέντρωση σε μία μόνο σκέψη - στόχο - ιδανικό για 12΄΄, επιμήκυνσή της για 144'' (διαλογισμός, εσωτερική ταύτιση με τον στόχο) και τέλος με την παράταση της μονοσκέψης για 1728'' ερχόμαστε στην απόλυτη θεραπεία σώματος και Νου, την ΄Ενωση - Φώτιση - Αρμονία, Πλήρη Συνειδητότητα του ανθρώπου.
  24. Μίξη - Συνδυασμός πολλών από τα παραπάνω Συστήματα.
    Αυτά είναι μερικά από τα σημαντικότερα και πιο αποτελεσματικά αβλαβή Εσωτερικά - Φυσιοθεραπευτικά Συστήματα, εκ των οποίων ορισμένα είναι επιβεβαιωμένα επιστημονικά και διδάσκονται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, ενώ πολλά από τα υπόλοιπα μελετούνται για τα θετικά αποτελέσματα που επιφέρουν στον ανθρώπινο οργανισμό.
    Εκτός από τις διδασκαλίες των Θεραπευτικών Συστημάτων, πραγματοποιούσε και ο ίδιος θεραπείες, όπως και όσοι από τους μαθητές του είχαν εκπαιδευτεί. Παράλληλα λειτουργούσε σχολή ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ, όπου δίδασκε η πρώτη δασκάλα της Κρίγια στην Ελλάδα, που εκπαιδεύτηκε από τον ίδιο, η κ. Σμάρω Κοσμάογλου, όπως επίσης και σχολή Αδυνατίσματος με το σύστημα της Ατμοϋγροποίησης (δικής του επινόησης).
    Ο ίδιος δίδασκε Αμιγή και Ολοκληρωμένη ΡΑΤΖΑ ΓΙΟΓΚΑ, όπως και όλα τα συστήματα της ΓΙΟΓΚΑ: Χάθα, Κρίγια, Μάντραμ, Κάρμα, Μπάκτι, Γκνάνι, Τάντρα (Κουνταλίνη), όπως επίσης ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΜΠΑΛΑ και ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟ (ΑΠΟΚΡΥΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟ).
    Όλες του οι παραπάνω διδασκαλίες και δραστηριότητες γίνονταν στην έδρα του, στο Πνευματικό Φιλοσοφικό Εργαστήρι, το οποίο από την ίδρυσή του, το 1976, ονόμασε �ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ�, εις ανάμνηση του ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ που πρωτοδημιούργησε στον Κρότωνα της νότιας Ιταλίας ο Πυθαγόρας.
    Από το 1972 ίδρυσε το Σύλλογο �ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΣ�, στον οποίο έκανε ανελλιπώς ελεύθερες ομιλίες σε ποικίλα Εσωτερικά θέματα.

    Υπήρξε ένας Μόνιμος και Ακούραστος Εργάτης και Οδηγός του Καλού και του Τέλειου, μια Αδιάκοπη και Αστείρευτη Πηγή Θείας Γνώσης.
    Τα ανωτέρω αναγράφονται ως ο ελάχιστος φόρος τιμής που θα μπορούσαμε να αποδώσουμε εμείς οι μαθητές του, με την υπόσχεση της συνέχισης και διάδοσης όλων των παρακαταθηκών που μας άφησε.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παραπάνω παρουσίαση της Προσωπικότητας, του Βίου και του ΄Εργου του Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή γράφτηκε από τον μαθητή του Ηλία Λ. Κατσιάμπα (εκ μέρους του συνόλου των μαθητών της τελευταίας δεκαετίας).
    Αρχικά το βιογραφικό του Δασκάλου αποστάλθηκε με πρωτοβουλία του συγγραφέα σε ξένους οδηγούς μεταφυσικών οργανώσεων και σε διάφορες άλλες μεταφυσικές κινήσεις του εξωτερικού. Στη συνέχεια μετά τον θάνατο του Δασκάλου διαμορφώθηκε και συμπληρώθηκε κατάλληλα από το μαθητή του και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Τρίτο Μάτι, στο τεύχος 28, τον Σεπτέμβριο του 1993, τέσσερις μήνες μετά τη μετάστασή του.
    Συμπεριλήφθηκε, κατόπιν στον Γ΄ τόμο του έργου της Μυστικής Διδασκαλίας του Δασκάλου, που εκδόθηκε το 1994, καθώς και στην επανέκδοση των βιβλίων �Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν�, �Δραβίδες οι Πρόγονοι των Ελλήνων�, �Το Μυστικό της Χάθα Γιόγκα�, �Στις μέρες του μεγάλου Βασιλιά της Κρήτης Μίνωα� και �Χειροπλαστική Θεραπευτική Σιάτσου Γ΄ Τόμος�.

ΣΥΝΟΨΗ ΤΟΥ ΣΠΑΝΙΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ
    
Ο Δάσκαλος Νικόλαος Α. Μαργιωρής υπήρξε Αποκρυφιστής (Αποκρυφολόγος), Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικιστής. Σύγχρονος, γνήσιος Μύστης και Μυσταγωγός.
    Είναι ο Δάσκαλος των Δασκάλων ο οποίος πάντα με σιγή, σύνεση και ανεπανάληπτη Σύγκλιση - Ενότητα - Ομοιογένεια Έργου, αλλά και Αυτογενή Τελειότητα και Μοναδικότητα Αποκάλυψης και Απόδοσης, παρέδωσε στους μαθητές του αλλά και στον κόσμο όλο (Ο Εσωτερισμός για Όλους), μέσα από τα βιβλία του και τις διδασκαλίες του, τα Υπερδιανοητικά (Πνευματικά) ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ και Τέλεια Μυστικιστικά Βιώματα - Αγγέλματα της Ψυχής του, του Πνεύματός του, της ίδιας της Πηγής - Αλήθειας - Θεού, στα μάτια και στην κοινή εμπειρία του κάθε αναζητητή.

    Η περίπτωση του Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή θα μπορούσαμε να πούμε ότι �συνοψίζεται� με δύο λόγια στον εξής ορισμό:
Πρόκειται για μια Μέγιστη (εξαιρετικά Σπάνια) Εσωτερική και Ελληνοορθόδοξη Ακτινοβόλα Προσωπικότητα τέτοιου Ύψους, Εμβέλειας, Διαμετρήματος και Υπερπαραγωγής Συμπαγούς και Αμιγούς Γειωμένου Υγιούς Πνευματικού Έργου, το οποίο στις μέρες μας μοιάζει ως Ανεπανάληπτο, και Ασύγκριτο όχι μόνον για τα Ελληνικά δεδομένα, αλλά και για τα Παγκόσμια.
    Μόνο οι διασωθείσες προφορικές του παραδόσεις και οι εκτενείς �ανεξάντλητοι� διάλογοι που μερικοί εκ των μαθητών του της τελευταίας δεκαετίας κατέχουμε, αν θα ήθελε κανείς να τους �αιχμαλωτίσει� σε γραπτό λόγο, κατά τους επιεικέστερους υπολογισμούς, θα υπερέβαιναν με ιδιαίτερη άνεση τα 1000 Ουσιαστικά Εσωτερικά Έργα (πρωτόγνωρα και αποκαλυπτικά στο σύνολό τους).

    Αν βέβαια υπολογίζαμε και όλα όσα δεν διασώθηκαν ή δεν μπορέσαμε να ανιχνεύσουμε ή άλλα για τα οποία γνωρίζουμε την ύπαρξή τους αλλά αγνοούμε για την τύχη τους (στην Ελλάδα ή στην Αλεξάνδρεια όπου έζησε πολλά χρόνια), τότε ασφαλώς ουκ έστι αριθμός (ίσως να ξεπερνούσαν και τα 5000 πνευματικά έργα που λέγεται ότι έγραψε και ο Ωριγένης).
    Θεωρούμε βέβαιον ότι οι μέλλουσες γενεές με ιδιαίτερη θέρμη, επιμέλεια, φροντίδα και αγώνα θα ψάχνουν να βρουν στοιχεία, κομμάτια, πτυχές και λεπτομέρειες του προσώπου και του έργου ενός Αληθινού Σύγχρονου Μύστη που βάδισε ανάμεσά μας και που παρέδωσε ΤΟΣΑ πολλά, τα οποία μοιραία οι άνθρωποι του μέλλοντος, όντας πιο ώριμοι πνευματικά, θα αναγνωρίσουν, θα �προσκυνήσουν� και θα αποζητήσουν με υψηλό ζήλο και αίσθημα αληθινού σεβασμού και ευθύνης.

    Μερικά στοιχεία για τον ίδιο μπορεί ο αναγνώστης να βρει στην μοναδική δημόσια συνέντευξή του που παραχώρησε πέντε μήνες πριν την μετάστασή του, στο μεταφυσικό περιοδικό �Τρίτο Μάτι� στο τεύχος 20 του Δεκεμβρίου 1992, στην οποία για πρώτη φορά (προ του τέλους) αυτοαποκαλύπτεται δημόσια.
    Δύο ακόμα παρουσιάσεις - αναφορές του βίου και του έργου του θα βρει ο ενδιαφερόμενος σε καταχωρήσεις που έγιναν από τον στενό κύκλο των μαθητών του στο �Τρίτο Μάτι� τον Σεπτέμβριο του 1993 στο τεύχος 28 (δημοσιεύεται παραπάνω) και τον Μάϊο του 1994 στο τεύχος 35. Μερικές απ� αυτές αναδημοσιεύονται και σε βιβλία του που επανεκδόθηκαν.
    Στο βιβλίο του υπεύθυνου του Ομακοείου Τρικάλων με τίτλο �Από το στόμα του Δασκάλου στο αυτί του μαθητή με εμπεριστατωμένο γλωσσάριο Σανσκριτικής (φιλοσοφικό λεξικό 400 λέξεων) για τους σπουδαστές της Γιόγκα και του Εσωτερισμού� βρίσκονται συγκεντρωμένες όλες οι παραπάνω παρουσιάσεις καθώς επίσης και μία καινούργια επιπλέον.
    Τέλος στον Γ΄ Τόμο της Αποκρυφολογίας εμπεριέχεται μια ακόμη νέα σημαντική παρουσίαση για τον Δάσκαλο.

    Ο μαθητής του Ηλίας Λ. Κατσιάμπας επεξεργάζεται μία ακόμη πληρέστερη και συνολικότερη παρουσίαση του βίου, του προσώπου και του έργου του Δασκάλου που θα συμπεριλαμβάνει ακόμα περισσότερες πτυχές της διαδρομής του από τον κόσμο μας και του Εσωτερικού Του Έργου, το οποίο άφησε ως Παρακαταθήκη για Γνώση και Εκπαίδευση των μελλουσών γενεών που αναπτύσσονται στον Μυστικισμό (Φιλοσοφικό, Γνωστικιστικό και Θρησκευτικό).

http://www.omakoio.gr/bio_margiori.htm


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου